![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: geniek
Zarejestrowany: 20-04-2007
Skąd: tuchola
Model: s-max
Silnik: 1,8 D
Rocznik: 2006
Postów: 44
|
![]()
Witam mam problem przy około 3 tyś.obr. gdy wyprzedzam gwałtownie traci moc silnik 1800 d co robić?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Imię: waldek
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: bieszczdy
Model: galaxy mk2
Silnik: 1.9 tdi
Rocznik: 2005
Postów: 8
|
![]()
a jak ponownie odpalisz jes jakis czas ok
??? Bump: ja mam to samo w galaxy i z tego co od rana ustalilem to najczesciej jest 2 przyczyny 1. nagar w turbo ---pomaga czyszczenie 2.zaniecxzyszczone wtryski---pomaga czyszczenie ultradzwiekami.....od poniedziałku zaczynam dzialac |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 01-11-2013
Skąd: Chotomów
Model: Volvo V70 / S-Max
Silnik: 2.4 Pb / 2.0 TdCi
Rocznik: 1997 / 2008
Postów: 32
|
![]()
Ja rowniez mam ten objaw. 3200 obrotow i kontrolka awaria silnika i tryb awaryjny ktory pozwoli toczyc sie a nie jechac. Wystarczy ponownie odpaluc i jest ok. IDS pokazal przeplywomierz. Sugerowal bym podlaczyc kompa i nie zgadywac. Mam tez Autocoma i pokazywal dokladnie to samo.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: geniek
Zarejestrowany: 20-04-2007
Skąd: tuchola
Model: s-max
Silnik: 1,8 D
Rocznik: 2006
Postów: 44
|
![]()
ponowne odpalenie nic nie daje,staram się trzymać poniżej 3tyś obr.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::amateur
![]() Imię: waldek
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: bieszczdy
Model: galaxy mk2
Silnik: 1.9 tdi
Rocznik: 2005
Postów: 8
|
![]()
wlasnie doczytalem iz warto zacząc od zaworu n75 daje takie same objawy ....mozna samemu wymienic i kosztuje ok 100 zl
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: geniek
Zarejestrowany: 20-04-2007
Skąd: tuchola
Model: s-max
Silnik: 1,8 D
Rocznik: 2006
Postów: 44
|
![]()
co oznacza ten nr.zaworu i gdzie go zlokalizuje
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::amateur
![]() Imię: waldek
Zarejestrowany: 08-02-2014
Skąd: bieszczdy
Model: galaxy mk2
Silnik: 1.9 tdi
Rocznik: 2005
Postów: 8
|
![]()
to jest zawor sterujacy turbosprezarka lecz nie wiem gdzie w twim modelu sie znajduje ....ja znalazlem w google bez problemu dla galaxy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::beginner
![]() Imię: geniek
Zarejestrowany: 20-04-2007
Skąd: tuchola
Model: s-max
Silnik: 1,8 D
Rocznik: 2006
Postów: 44
|
![]()
ok dzięki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 09-02-2014
Skąd: mazowsze
Model: S-Max
Silnik: 1.8TDCI 125KM
Rocznik: 2006
Postów: 2
|
![]()
W moim mam identyczną sytuacje przepływkę podmieniałem na 100% sprawną i dalej to samo ,zauważyłem tylko że turbo mi przeładowuje pompuje w początkowej fazie 2.5. Jeśli miał ktoś taki problem i go rozwiązał bardzo proszę o podanie rozwiązanie tego problemu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::beginner
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 01-11-2013
Skąd: Chotomów
Model: Volvo V70 / S-Max
Silnik: 2.4 Pb / 2.0 TdCi
Rocznik: 1997 / 2008
Postów: 32
|
![]()
U mnie po wymianie przeplywki probkem nie ustąpil ale czyszczenie czujnika temperatury powietrza dolotowego. Byl mocno zabrudzony nagarem. Mycie benzynką i wszystko wrociło do normy. Auto przyspiesza w pelnym zakresie obrotow i brak błędów. Oczywiscie przed czyszczeniem sprawdzenie wszyskich rur czy aby lewego powietrza gdzieś nie łapie. U mnie pomogło Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wysłane z mojego GT-N7100 przy użyciu Tapatalka |
![]() |
![]() |
![]() |
Tagi |
s-max , traci moc |
|
|