|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
05-08-2014, 13:36 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-04-2008
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 81
|
Diesel gaśnie podczas jazdy przyczyny ?
Witam, 3 dni temu kupiłem focusa i oczywiście już nie obyło się bez problemów. Czytałem tu co nieco o podobnych zdarzeniach ale zacząłem ten wątek żeby rozwiać swoje wątpliwości...podczas jazdy zgasł mi 2 razy, zaczęła palić się kontrolka silnika i paliła się do czasu gdy następnego dnia zgasł mi ale z powodu źle puszczonego sprzęgła Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Pojechałem do gościa co zajmuje się fordami w Katowicach na ul. Siemianowickiej 40 i bez podłączania do kompa od razu stwierdził, że to pewnie wtryski lub pompa paliwa. Podłączył kompa i wszystko się potwierdziło: niskie ciśnienie na pompie i jakiś problem z wtryskami, zrobił testy. Ciśnienie badał przekręcając kluczyk i auto próbowało odpalić, wynik 151 barów. Test przelewowy: po 30 sekundach jeden zbiorniczek prawie pełny, dwa w połowie a w czwartym troszkę. Diagnoza: wtryski do roboty i może pompa. Moje wątpliwości: auto po tym jak gasło i zaraz odpalałem jeździ normalnie, nie przerywa, pracuje płynnie. Mechanik stwierdził że podczas testu ciśnienie powinno wynosić ponad 1000 barów (może i tak ale na wysokich obrotach a nie podczas próby odpalenia silnika), twierdzi również że na pewno będzie gasł gdy silnik osiągnie ok 2500 obrotów (dziś robiłem testy, nawet ponad 4000 obrotów i nie zgasł) i w sumie nie bardzo pamiętam w którym momencie mechanik skasował błędy, przed czy po teście. Nie rozumiem jednego: skoro jest tak małe ciśnienie i są problemy z wtryskami to przecież coś powinno się dziać z silnikiem, z obrotami, z jazdą,
powinno to jakoś źle wpływać ogólnie na jazdę. Proszę o jakieś wyjaśnienia.
__________________
http://skocz.pl/fotka629.jpg Ostatnio edytowane przez rafall77 ; 05-08-2014 o 14:42 |
05-08-2014, 19:15 | #2 |
ford::average
Zarejestrowany: 05-04-2008
Skąd: Sosnowiec
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 81
|
Odp: diesel gaśnie, jeździ bez problemów
ludziska pomóżcie! nie znam się na takich silnikach a mam możliwość oddania auta z tytułu rękojmi jako wada ukryta...
__________________
http://skocz.pl/fotka629.jpg |
05-08-2014, 21:17 | #3 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 14-08-2013
Model: Focus MK2 FL
Silnik: TDCi 1.8
Rocznik: 2010
Postów: 464
|
Jezeli masz taka mozliwosc to go lepiej oddaj. Naprawy wtryskow i pompy to sa tysiace zlotych a nigdy nie wiadomo co bedzie dalej. Aut uzywanych jest na peczki napewno cos znajdziesz. Taka moja rada mozesz sie z nia zgodzic lub nie.
|
05-08-2014, 21:55 | #4 |
ford::specialist
Imię: Rafał
Zarejestrowany: 25-01-2013
Skąd: KRAKÓW
Model: Focus 3
Silnik: 1.5 TDCi 95 KM
Rocznik: 2015
Postów: 648
|
Odp: diesel gaśnie, jeździ bez problemów
No to kiszka panie. A nie lepiej było sprawdzić dokładnie auto przed zakupem?
__________________
Fordziarz |