|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
23-08-2014, 09:33 | #21 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 07-09-2011
Skąd: Głogów
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 19
|
Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu
Ja mam to samo, raz na jakiś czas traci moc tak jakby coś się zapchało i po gazowaniu tak 5-10 sekund, tak jakby coś się przepchało i odzyskuje moc (podczas gazowania mocno kopci). Tak mam raz na jakiś czas i da się jakoś z tym jeździć, ale nieraz może to być problem jak się stoi np. na krzyżówce czy na światłach i nie chce jechać. Czy to może być EGR?
|
23-08-2014, 15:00 | #22 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 02-05-2012
Skąd: Błonie
Model: Focus Kombi Mk2 Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 281
|
Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu
Odepnij wtyczkę EGR i zobacz co się zmieni.
|
23-08-2014, 19:31 | #23 |
ford::advanced
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 19-03-2007
Skąd: Lubań
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI 115 KM
Rocznik: 2005
Postów: 220
|
Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu
Ale użytkownik Rosztom pisze, że EGR ma zaślepionego więc to raczej coś innego.
|
05-10-2014, 19:38 | #24 |
ford::beginner
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: Polska
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25 60KM
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
Dymienie i muł na niskich obrotach.
Witam.
Jakiś czas temu zostałem posiadaczem Focusa mk1 2003, 1.8TDCi 115km. Silnik pracuje równo i cicho, odpala bezproblemowo, bez żadnych stuków. Spalanie po mieście około 6.2(komputer), jazda normalna, chyba norma. Pytanie do was, 1) od jakich obrotów powinno pracować turbo? U mnie prawdziwy strzał pojawia się przy około 2250rpm obojętnie na jakim biegu 2) jak przycisnę pedał w podłogę (na rozgrzanym silniku) puszcza mocne czarne bąki (po przekroczeniu granicy owych 2250rpm) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to chyba nie norma? (dieslami jeżdże 5 lat, wszystkie kopcą ale nie aż tak) Przyczyna? EGR? Katalizator? (trafiam w te najprostsze) Auto jeżdżone przez kobietę trasę około 25km w jedną stronę do pracy i z powrotem. Filtry i inne sprawy wymieniane na bieżąco. Silnik suchy, brak wycieków oleju na silniku/przewodach itp. Czy przez wiek auta, bądź emerycką jazdę EGR i/lub katalizator mogły zostać zapchane? Jeśli tak to 3) EGR zaślepienie czy czyszczenie? nowy nie wchodzi w grę 4) katalizator - wyciąć i przeczyścić czy wyciąć i pożegnać się z nim na zawsze? nowy nie wchodzi w grę. Pozdrawiam, Wojtek. EDYCJA: I jeszcze tak orientacyjnie, czy ta wersja ma jakąś nazwę? Brak drewnopodobnych elementów, klimatyzacja elektroniczna, alu 17(ford oryginał), przeciwmgłowe przednie w kształcie "soczewki", boczki siedzeń skóra, podgrzewane fotele, kolor czarny, listwy boczne czarny plastik, czujnik cofania, xenon.
__________________
Ford Fiesta mk7 1.25 (60KM) Ostatnio edytowane przez lama69 ; 05-10-2014 o 20:46 |
05-10-2014, 20:51 | #25 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.8 Tdci
Rocznik: 2004
Postów: 57
|
Odp: Dymienie i muł na niskich obrotach.
Na dymienie może pomóc przegonienie auta po trasie na wyższych obrotach żeby wypalił/wydmuchał osady powstające w czasie spokojniejszej jazdy.
Czyszczenie egr jest bez sensu, bo i tak znów się zasyfi. Najprościej jest zaślepić. U mnie w moim tdci czuje kopa już od 1750 obrotów aż do 3 tys. Powyżej 3 jest już średnio, ale nadal czuć cośtam. |
05-10-2014, 21:45 | #26 |
ford::beginner
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: Polska
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25 60KM
Rocznik: 2014
Postów: 28
|
Odp: Dymienie i muł na niskich obrotach.
__________________
Ford Fiesta mk7 1.25 (60KM) |
07-10-2014, 17:26 | #27 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 18-08-2013
Skąd: Kamienna Góra
Model: c-max
Silnik: 1,8 TDCi 115 KM
Rocznik: 2007
Postów: 7
|
Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu
Witam ,mam podobny problem utrata mocy nastepuje podczas ruszania gdy go trochę przydusze,a nawet gdy nie raz zmieniam bieg,nie jest to zawór egr bo jest zaslepiony ,mechanik wskazuje na turbine bo może sie wieszać ,ale w piątek jestem ustawiony na kompa to zobacze .
|
07-10-2014, 18:09 | #28 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 02-05-2012
Skąd: Błonie
Model: Focus Kombi Mk2 Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 281
|
Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu
A tak zapytam żeby nowego wątku nie zaczynać.
Czy dziurawy tłumik może powodować braki mocy? Łagodnie przyśpieszyć i rozbujać do 140 można bez problemu, ale kiedy trzeba wyprzedzić na trasie robi się muł. Z wymianą tłumika nie dyskutuję bo dziury widać, ale nastawić się na szukanie jeszcze czegoś? |
15-10-2014, 21:59 | #29 |
ford::average
Zarejestrowany: 14-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.8 Tdci
Rocznik: 2004
Postów: 57
|
Odp: Dymienie i muł na niskich obrotach.
Wszystko jak fabryka dała.
|
26-01-2015, 18:43 | #30 |
ford::amateur
Imię: michal
Zarejestrowany: 14-06-2012
Skąd: mroza
Model: mondeo mk2
Silnik: 18 td
Rocznik: 2000
Postów: 1
|
Focus mk1 16v 20 litry 131km
Witam wszystkich na forum to jest moj pierwszy post i mam takie pytanie od niedawna jestem posiadaczem focusa mk1 131km 20litry w komoze silnika znajduje sie jeden czujnik zaras obok akumulatora inie wiem do czego on sluzy moze ktos z was wie do czego on sluzy prosze o pomoc z gory dzieki
Bump: Bump: Koledzy prosze o pomoc z tym czujnikiem Ostatnio edytowane przez maykiel ; 26-01-2015 o 18:57 |
Tagi |
dymi , obroty , silnik , tdci |
|
|