Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-08-2014, 09:33   #21
szakal82
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 07-09-2011
Skąd: Głogów
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2008
Postów: 19
Domyślnie Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu

Ja mam to samo, raz na jakiś czas traci moc tak jakby coś się zapchało i po gazowaniu tak 5-10 sekund, tak jakby coś się przepchało i odzyskuje moc (podczas gazowania mocno kopci). Tak mam raz na jakiś czas i da się jakoś z tym jeździć, ale nieraz może to być problem jak się stoi np. na krzyżówce czy na światłach i nie chce jechać. Czy to może być EGR?

szakal82 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-08-2014, 15:00   #22
paablod
ford::advanced
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 02-05-2012
Skąd: Błonie
Model: Focus Kombi Mk2 Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 281
Domyślnie Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu

Odepnij wtyczkę EGR i zobacz co się zmieni.
paablod jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-08-2014, 19:31   #23
rozekl
ford::advanced
 
Avatar rozekl
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 19-03-2007
Skąd: Lubań
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCI 115 KM
Rocznik: 2005
Postów: 220
Domyślnie Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu

Ale użytkownik Rosztom pisze, że EGR ma zaślepionego więc to raczej coś innego.
rozekl jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2014, 19:38   #24
lama69
ford::beginner
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: Polska
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25 60KM
Rocznik: 2014
Postów: 28
Domyślnie Dymienie i muł na niskich obrotach.

Witam.
Jakiś czas temu zostałem posiadaczem Focusa mk1 2003, 1.8TDCi 115km. Silnik pracuje równo i cicho, odpala bezproblemowo, bez żadnych stuków. Spalanie po mieście około 6.2(komputer), jazda normalna, chyba norma.
Pytanie do was,
1) od jakich obrotów powinno pracować turbo? U mnie prawdziwy strzał pojawia się przy około 2250rpm obojętnie na jakim biegu
2) jak przycisnę pedał w podłogę (na rozgrzanym silniku) puszcza mocne czarne bąki (po przekroczeniu granicy owych 2250rpm) Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. to chyba nie norma? (dieslami jeżdże 5 lat, wszystkie kopcą ale nie aż tak) Przyczyna? EGR? Katalizator? (trafiam w te najprostsze) Auto jeżdżone przez kobietę trasę około 25km w jedną stronę do pracy i z powrotem. Filtry i inne sprawy wymieniane na bieżąco. Silnik suchy, brak wycieków oleju na silniku/przewodach itp.

Czy przez wiek auta, bądź emerycką jazdę EGR i/lub katalizator mogły zostać zapchane? Jeśli tak to
3) EGR zaślepienie czy czyszczenie? nowy nie wchodzi w grę
4) katalizator - wyciąć i przeczyścić czy wyciąć i pożegnać się z nim na zawsze? nowy nie wchodzi w grę.

Pozdrawiam, Wojtek.

EDYCJA:
I jeszcze tak orientacyjnie, czy ta wersja ma jakąś nazwę?
Brak drewnopodobnych elementów, klimatyzacja elektroniczna, alu 17(ford oryginał), przeciwmgłowe przednie w kształcie "soczewki", boczki siedzeń skóra, podgrzewane fotele, kolor czarny, listwy boczne czarny plastik, czujnik cofania, xenon.
__________________
Escort mk7 1.8TD (90KM) 1999r
Focus mk1 1.8TDCi (115KM) 2003r
Ford Fiesta mk7 1.25 (60KM)

Ostatnio edytowane przez lama69 ; 05-10-2014 o 20:46
lama69 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2014, 20:51   #25
andre_wj
ford::average
 
Zarejestrowany: 14-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.8 Tdci
Rocznik: 2004
Postów: 57
Domyślnie Odp: Dymienie i muł na niskich obrotach.

Na dymienie może pomóc przegonienie auta po trasie na wyższych obrotach żeby wypalił/wydmuchał osady powstające w czasie spokojniejszej jazdy.
Czyszczenie egr jest bez sensu, bo i tak znów się zasyfi. Najprościej jest zaślepić.

U mnie w moim tdci czuje kopa już od 1750 obrotów aż do 3 tys. Powyżej 3 jest już średnio, ale nadal czuć cośtam.
andre_wj jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-10-2014, 21:45   #26
lama69
ford::beginner
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 07-10-2009
Skąd: Polska
Model: Fiesta MK7
Silnik: 1.25 60KM
Rocznik: 2014
Postów: 28
Domyślnie Odp: Dymienie i muł na niskich obrotach.

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
a EGR/kat seryjne? czy coś robiłeś?
__________________
Escort mk7 1.8TD (90KM) 1999r
Focus mk1 1.8TDCi (115KM) 2003r
Ford Fiesta mk7 1.25 (60KM)
lama69 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-10-2014, 17:26   #27
szarocin
ford::amateur
 
Avatar szarocin
 
Zarejestrowany: 18-08-2013
Skąd: Kamienna Góra
Model: c-max
Silnik: 1,8 TDCi 115 KM
Rocznik: 2007
Postów: 7
Domyślnie Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu

Witam ,mam podobny problem utrata mocy nastepuje podczas ruszania gdy go trochę przydusze,a nawet gdy nie raz zmieniam bieg,nie jest to zawór egr bo jest zaslepiony ,mechanik wskazuje na turbine bo może sie wieszać ,ale w piątek jestem ustawiony na kompa to zobacze .
szarocin jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-10-2014, 18:09   #28
paablod
ford::advanced
 
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 02-05-2012
Skąd: Błonie
Model: Focus Kombi Mk2 Ghia
Silnik: 1,6 TDCi 109 KM
Rocznik: 2007
Postów: 281
Domyślnie Odp: 1.8 TDCi chwilowe braki mocy + ciemny dym z wydechu

A tak zapytam żeby nowego wątku nie zaczynać.
Czy dziurawy tłumik może powodować braki mocy? Łagodnie przyśpieszyć i rozbujać do 140 można bez problemu, ale kiedy trzeba wyprzedzić na trasie robi się muł. Z wymianą tłumika nie dyskutuję bo dziury widać, ale nastawić się na szukanie jeszcze czegoś?
paablod jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 15-10-2014, 21:59   #29
andre_wj
ford::average
 
Zarejestrowany: 14-07-2013
Skąd: Warszawa
Model: Focus Mk1
Silnik: 1.8 Tdci
Rocznik: 2004
Postów: 57
Domyślnie Odp: Dymienie i muł na niskich obrotach.

Wszystko jak fabryka dała.
andre_wj jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2015, 18:43   #30
maykiel
ford::amateur
 
Imię: michal
Zarejestrowany: 14-06-2012
Skąd: mroza
Model: mondeo mk2
Silnik: 18 td
Rocznik: 2000
Postów: 1
Domyślnie Focus mk1 16v 20 litry 131km

Witam wszystkich na forum to jest moj pierwszy post i mam takie pytanie od niedawna jestem posiadaczem focusa mk1 131km 20litry w komoze silnika znajduje sie jeden czujnik zaras obok akumulatora inie wiem do czego on sluzy moze ktos z was wie do czego on sluzy prosze o pomoc z gory dzieki

Bump:

Bump: Koledzy prosze o pomoc z tym czujnikiem

Ostatnio edytowane przez maykiel ; 26-01-2015 o 18:57
maykiel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz

Tagi
dymi , obroty , silnik , tdci



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 15:12.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.