![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#611 |
ford::average
![]() Imię: andrzej
Zarejestrowany: 27-04-2013
Model: mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 100
|
![]()
A jaką blaszką zaślepiałeś z otworami czy pełną?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#612 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-11-2013
Skąd: Rzeszów
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 35
|
![]()
Aż dziwne co może zdziałać blaszka za 22 zł... Zaślepiona jakieś 3000 km temu, silnik ciszej pracuje, mnie klekocze, lepiej się zbiera. Aż się boję że nie widziałem gdzieś gwiazdki z małym drukiem.
A blaszkę mam pełną, bez otworków |
![]() |
![]() |
![]() |
#613 |
ford::average
![]() Imię: andrzej
Zarejestrowany: 27-04-2013
Model: mondeo mk4
Silnik: 1.8 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 100
|
![]()
Ktoś jeszcze może opisać swoje doświadczenia z zaślepianiem EGR?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#614 |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-06-2013
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 1.8 TDCI 125KM
Rocznik: 2008
Postów: 267
|
![]()
Zrobilem 5tys km z zaslepką z trzema otworkami. W tym roku planuje zaminic na taką bez otworków. Więc jak ktoś teraz chce kupić to chyba lepiej odrazu pełną.
Co z katalizatorem? ruszał ktoś ten temat? Ciekawe jak wygląda w środku po 200tys km. Może czas się go pozbyć?
__________________
Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane. Ostatnio edytowane przez Paw3l1 ; 20-01-2015 o 04:43 |
![]() |
![]() |
![]() |
#615 |
ford::beginner
![]() Imię: marcin
Zarejestrowany: 28-04-2013
Skąd: lublin
Model: mondeo mk4
Silnik: 1.8
Rocznik: 2009
Postów: 12
|
![]()
Jeśli założę blaszkę do 1.8tdci 125km z 2009 nie wyskoczy jakiś błąd na conversie i zużycie paliwa nie zwiększy się? Tylko będzie lepiej funkcjonował silnik?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#616 | |
ford::average
![]() Imię: Andrzej
Zarejestrowany: 01-09-2012
Skąd: Bobowa
Model: Mondeo MK4 kombi GHIA Czarna Pantera
Silnik: 1,8 TDCI 125
Rocznik: 2008
Postów: 143
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#617 | |
ford::advanced
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 09-06-2013
Model: Mondeo MK4 Titanium
Silnik: 1.8 TDCI 125KM
Rocznik: 2008
Postów: 267
|
![]() Cytat:
__________________
Człowiek postępuje rozsądnie wtedy i tylko wtedy, gdy wszelkie inne możliwości zostały już wyczerpane. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#618 |
ford::professional
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 10-01-2010
Skąd: Wrocław
Model: KUGA MK2 ST Line
Silnik: 2.0Tdci-200Km/450N
Rocznik: 2017
Postów: 1,115
|
![]()
Mocy to poszukaj u Heka on jest szpec od tego bo bez chipa to auto nie jedzieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#619 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-03-2010
Skąd: WARSZAWA
Model: MONDEO MK4
Silnik: 1,8 TDCI 125 KM
Rocznik: 2008
Postów: 148
|
![]()
Plusy
Duży kufer wygodny Nawet dobre zawieszenie jak na nasze drogi Mało pali części nie kosztują majątku jak na taki samochód Minusy 170 tyś koniec sprzęgła 200 tyś rozleciało się łożysko na turbinie Rozpędza się jak muł z tobołkami Turbo dziura trwa wiecznie Trzeba mieć chińskie rączki by wymienić żerówke w lampie |
![]() |
![]() |
![]() |
#620 |
ford::professional
![]() Imię: gregor
Zarejestrowany: 02-06-2012
Skąd: Oława
Model: focus mk3/fiesta mk6
Silnik: 2.0 tdci 140km/1.3 70km
Rocznik: 2014/2008
Postów: 1,535
|
![]()
Której lampie , bo mam duże łapy i dotychczasowe wymiany bez problemu ?
__________________
pozdrowionka |
![]() |
![]() |