![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#41 |
ford::beginner
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 11-08-2011
Skąd: Szczecin
Model: Było Mondeo MK4 Titanium jest MK5 Titanium
Silnik: Było 2.0 TDCI ; jest 1.5 ecoboost
Rocznik: 2007 ; 2015
Postów: 20
|
![]()
Ja dzisiaj zrobiłem ok 500 km średnia prędkość ok 130 spalanie 8,3 l. Drażni mnie działanie wentylacji albo za zimno albo za gorąco już próbowałem zmniejszać temperaturę, prędkość nawiewu i tak nie udało mi się ustawić idealnie, pod tym względem mk4 był lepszy.
Biner mi jak zapalają się ledy to nic nie skrzeczy wszystko idzie cicho i płynnie. Też ma opony F1 dobry patent. Ostatnio edytowane przez belinea122 ; 18-05-2015 o 09:00 |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-02-2015
Model: Mondeo mk5
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2015
Postów: 20
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 31-01-2015
Skąd: Centralna Polska
Model: MK5
Silnik: TDCI 180KM PowerShift
Rocznik: 1/2 2015
Postów: 641
|
![]() Cytat:
Takie dziwadło- [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] Ostatnio edytowane przez Rothmans ; 17-05-2015 o 19:09 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-01-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
![]()
Co do temperatury to koledzy pisali, że nie jest łatwo wyregulować temperatury i że być może aktualizacja softu to poprawi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-02-2015
Model: Mondeo mk5
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2015
Postów: 20
|
![]()
To jasne, jest gniazdo to można podpiąć. Z wcześniejszych wypowiedzi zrozumiałem, że można bezpośrednio w sync (po podpięciu do netu) to zrobić. Tak naprawdę to cały ten system jest archaiczny i sprowadza się do tego, że zamiast pokręteł jest dotykowy ekran. Oczywiście czego chcieć więcej w aucie? Ale z drugiej strony konkurencja niestety mocno odjechała w tym aspekcie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 31-01-2015
Skąd: Centralna Polska
Model: MK5
Silnik: TDCI 180KM PowerShift
Rocznik: 1/2 2015
Postów: 641
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
ford::professional
![]() Imię: slawek
Zarejestrowany: 18-01-2015
Skąd: gdansk
Model: MK5
Silnik: był 2,0 EB 203 AT=> 240 by mm32
Rocznik: 2015
Postów: 1,035
|
![]()
Panowie powiem tak nie ma idealnego samochodu i ciężko każdemu dogodzić, mk5 posiada wiele mankamentów i to naprawde dałoby się wyeliminować niskim kosztem, dlaczego jest taka polityka Forda nie wiem, jedno mogę wam powiedzieć że jak na parkingu będzie stał B8, M6 i MK5 w dobrym wyposażeniu to ludzki wzrok przykuwa tylko M6 i MK5 bo są to naprawdę ciekawe auta. Mogę już coś powiedzieć bo widzę jak zostawiam auto na parkingu że zainteresowanie jest bardzo duże. Z ciekawości jakie zaobserwowałem na szybach jest napis sound glass.
Bump: przepraszam sound screen |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 09-02-2015
Model: Mondeo mk5
Silnik: 1.5 EcoBoost
Rocznik: 2015
Postów: 20
|
![]()
Całkowicie się zgadzam z kolegą biner. W ubiegłym tygodniu miałem sytuację jak z reklamy: stałem na światłach i przechodzący ludzie robili zdjęcia mojemu fordowi.:-)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-04-2010
Model: Mondeo MK5 → Mondeo MK4
Silnik: EB 240KM, PowerShift
Rocznik: 2013
Postów: 426
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 03-01-2014
Skąd: Warszawa
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCi
Rocznik: 2010
Postów: 14
|
![]()
Myślę, że chodzi m.in. o jakość wykończenia i materiały, które mogłaby być ciut lepsze. Ale ideałów nie ma Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |