![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::advanced
![]() Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
|
![]()
Witam, tak jak w temacie silnik klapy V-68 się zawiesza. Ktoś z Kolegów może już rozbierał to ustrojstwo? Objaw jest taki, że albo grzeje na full, albo wcale.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::advanced
![]() Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
|
![]()
Kurcze, Panowie nikt nic nie wieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 19-01-2006
Skąd: Pszczyna
Model: Ford Escort MKVII / Ford Galaxy MK2 Ghia automat
Silnik: 1.8 16V / 2.8 V6
Rocznik: 1995 / 2001
Postów: 127
|
![]()
Mnie zmusiła zeszłoroczna zima do przelutowania tego ustrojstwa gdyż klapa obiegu wewnętrznego była cały czas zamknięta, przez co nie dało się odparować wilgoci z szyb ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::advanced
![]() Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
|
![]()
Witam, dzięki za podpowiedzi, ale mnie chodzi o silnik od klapy która reguluje temperaturę a nie obieg wewnętrzny. Czy aby się dostać do niego też trzeba drzeć kokpit?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
|
![]()
Tak,całe sterowanie i rozdzielcze są pod kokpitem.Pozdrawiam.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
|
![]()
Dzięki. Nie wiesz przypadkiem co w tym silniku się psuje. Silnik jako silnik pracuje, tylko że klapa jest, albo zamknięta, albo się całkowicie otwarta. Brak jest ustawie pośrednich. Innymi słowy albo zimno, albo gorąc. Może coś z panelem sterującym? VAG jednak pokazuje problem z silnikiem V-68.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
|
![]()
Mnie też czeka robota tego,bo się już przycina.Najprawdopodobniej tam jest potencjometr który reguluje nastawy silniczka,a wiadomo,że w potencjometrze wycierają się ścieżki węglowe,stąd niepełny zakres regulacji.Tak czy siak,żeby się do tego dobrać kupa roboty,to taka wstępna diagnoza.Pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::advanced
![]() Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
|
![]()
Jakiś czas temu reanimowałem silnik od klapy obiegu wewnętrznego, więc wiem jak wygląda rozbiórka kokpituGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Jak to będę miał rozwalone co tam jeszcze się psuje, żeby za chwilę znowu nie rozbierać. Fajne autko, ale te drobne ustereczki są bardzo irytujące. Generalnie auto dla ludzi lubiących majsterkować.
|
![]() |
![]() |