Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Galaxy
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 11-11-2015, 20:44   #1
maijkel
ford::advanced
 
Avatar maijkel
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
Domyślnie Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Witam, tak jak w temacie silnik klapy V-68 się zawiesza. Ktoś z Kolegów może już rozbierał to ustrojstwo? Objaw jest taki, że albo grzeje na full, albo wcale.

maijkel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 18-11-2015, 16:55   #2
maijkel
ford::advanced
 
Avatar maijkel
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
Domyślnie Odp: Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Kurcze, Panowie nikt nic nie wieGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
maijkel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-11-2015, 16:00   #3
falcon226
ford::advanced
 
Avatar falcon226
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
Domyślnie Odp: Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Trza drzeć kokpit.




[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
falcon226 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-11-2015, 20:04   #4
Arolahti
ford::average
 
Zarejestrowany: 19-01-2006
Skąd: Pszczyna
Model: Ford Escort MKVII / Ford Galaxy MK2 Ghia automat
Silnik: 1.8 16V / 2.8 V6
Rocznik: 1995 / 2001
Postów: 127
Domyślnie Odp: Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Mnie zmusiła zeszłoroczna zima do przelutowania tego ustrojstwa gdyż klapa obiegu wewnętrznego była cały czas zamknięta, przez co nie dało się odparować wilgoci z szyb ...
Arolahti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-11-2015, 06:51   #5
maijkel
ford::advanced
 
Avatar maijkel
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
Domyślnie Odp: Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Witam, dzięki za podpowiedzi, ale mnie chodzi o silnik od klapy która reguluje temperaturę a nie obieg wewnętrzny. Czy aby się dostać do niego też trzeba drzeć kokpit?Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
maijkel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-11-2015, 07:09   #6
falcon226
ford::advanced
 
Avatar falcon226
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
Domyślnie Odp: Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Tak,całe sterowanie i rozdzielcze są pod kokpitem.Pozdrawiam.
falcon226 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-11-2015, 07:20   #7
maijkel
ford::advanced
 
Avatar maijkel
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
Domyślnie Odp: Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Dzięki. Nie wiesz przypadkiem co w tym silniku się psuje. Silnik jako silnik pracuje, tylko że klapa jest, albo zamknięta, albo się całkowicie otwarta. Brak jest ustawie pośrednich. Innymi słowy albo zimno, albo gorąc. Może coś z panelem sterującym? VAG jednak pokazuje problem z silnikiem V-68.
maijkel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-11-2015, 07:38   #8
falcon226
ford::advanced
 
Avatar falcon226
 
Zarejestrowany: 03-03-2009
Skąd: Bochnia
Model: Ford Galaxy
Silnik: 1.9 TDI 90KM ANU
Rocznik: 2001
Postów: 262
Domyślnie Odp: Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Mnie też czeka robota tego,bo się już przycina.Najprawdopodobniej tam jest potencjometr który reguluje nastawy silniczka,a wiadomo,że w potencjometrze wycierają się ścieżki węglowe,stąd niepełny zakres regulacji.Tak czy siak,żeby się do tego dobrać kupa roboty,to taka wstępna diagnoza.Pozdrawiam
falcon226 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-11-2015, 07:55   #9
maijkel
ford::advanced
 
Avatar maijkel
 
Imię: marek
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: rybnik
Model: FOCUS C-MAX GHIA
Silnik: 2.0 duratec He 145 kucy
Rocznik: 2004
Postów: 265
Domyślnie Odp: Silnik V-68, jak się do niego dostać?

Jakiś czas temu reanimowałem silnik od klapy obiegu wewnętrznego, więc wiem jak wygląda rozbiórka kokpituGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Jak to będę miał rozwalone co tam jeszcze się psuje, żeby za chwilę znowu nie rozbierać. Fajne autko, ale te drobne ustereczki są bardzo irytujące. Generalnie auto dla ludzi lubiących majsterkować.
maijkel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:33.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.