![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#31 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-01-2016
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
![]()
odłączenie EGR nic nie zmienia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]()
to zostaje jeszcze zostaje tylko czujnik w pompie wtryskowej, ten od polozenia walka.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-01-2016
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
![]()
no właśnie...
Więc na tym polega problem że cała pompa była wymieniona na używaną ale objawy zostały identyczne... raczej mało prawdopodobne żeby 2 pompa miała identyczny problem. Bump: musi tam być jakiś dziwny nietypowy problem bo każdy mechanik sprawdza dokładnie to samo i nic.... po tych wszystkich naprawach/wymianach liczę na to że to jakaś dobrze ukryta pierdółka Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]()
wiec faktycznie, ze jak cala pompa przewalona to malo prawdopodobne, a jeszcze powiedz kolego co sie w tym czasie dzieje z diada od Immo ta pod zegarkiem ? moze immo go gasi ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]() Cytat:
Pozostał oryginalny ze względu na immo czy programowałeś sterownik z dawcy do swojego auta?
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 04-08-2013
Model: Focus Kombi MK1/MK2 srebrny metalik
Silnik: 1.8-TDDI, 1.6 TDCI
Rocznik: 2005/2009
Postów: 188
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-01-2016
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
![]()
były wymieniane 2 sterowniki i były programowane.
a na immo w sumie nie zwracałem uwagi... Juto zobaczę mam czas do następnego tygodnia bo zabrałem auto tylko na czas urlopu mechanika.... chcę go wyprać porobić zaprawki ale nie chcę inwestować jak nie mogę jechać. Mechanik mówi że prędzej czy później to ogarnie choćby dla siebie żeby zobaczyć co to może być. Gość jest bardzo ogarnięty i nie znam nikogo innego co może to zrobić. Ale też już zły chodzi że 1.8 TDDI 90KM nie daje rady naprawić (to podobno prosty silnik) |
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]()
silnik jest prosty, ale elektronika juz niekoniecznie i ddo forda to trzeba dobry komputer, szczegilnie to tddi, bo czasem cyrki wychodza.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
ford::amateur
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-01-2016
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
![]()
Dziś auto zostawiłem w innym warsztacie (mocno chwalonym na tym forum)
Oddałem tylko na diagnozę. Ciekaw jestem co powiedzą bo mówiłem o wszystkim co było robione i czy mimo to nie będą chcieli zaczynać wszystkiego od początku. |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
ford::expert
![]() Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
![]()
no fakt kolego juz wszystko chyba zrobiles, zostal chyba jedynie glowny komp od sterowania silnika ten za schowkiem, moze jego beda chcieli teraz wymienic, ale jak maja dobry komp, siadzie kumaty mechanik z laptopem na kolanach to powinien obczaic czemu go gasi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|