|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-02-2016, 14:24 | #41 |
ford::amateur
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 29-01-2016
Skąd: Szczecin
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 1998
Postów: 9
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
w nowym warsztacie mówią że pompa i tyle...
Są na tyle pewni że umówiłem się z nimi że sami kupują pompę i ją wymieniają na "ich ryzyko" Inny warsztat zaproponował mi bym kupił pompę a on założy lecz na pytanie czy odkupi tą pompę jeśli to nie będzie wina pompy odmówił jestem bardzo ciekaw bo tak jak pisałem wcześniej pompa była już wymieniana ale zobaczymy |
08-02-2016, 15:19 | #42 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
pompe to najlepiej zregenerowac w dobrym warsztacie, a nie montowac uzywane, bo to ogromna loteria, a tddi to juz stare statki, to samo pompy styrane zyciem, chyba ze trafi sie jakis rodzynek rozbity albo juz ktos wczesniej regenerowal i taka sie trafi.
|
08-02-2016, 16:23 | #43 |
FCP member
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,641
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
Dokładnie, lepiej mimo wszystko zregenerować swoją i ją włożyć niż szukać używek bo żadnej pewności nie ma co dostaniesz. Sam niedawno stanąłem przed takim wyborem - kupić niby regenerowaną pompę za 1900 z allegro, w opisie wszystko super, podobno robiona w Boschu, tylko cena jakoś dziwnie mała - okazało się że "regneracja" polegała jedynie na wymianie sterownika. Zdecydowałem się na pełną regenerację, gdzie mogłem praktycznie stać i patrzeć im na ręce, mam wydruki i wiem co mi wymieniano itd i co najważniejsze swoja pompa, której wiem co dolegało i jak ją użytkowałem i co lałem do baku. Kupno używek to jedna wielka zagadka i loteria...
|
10-02-2016, 14:48 | #44 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Śląsk - Rybnik
Model: fokus / VW Polo
Silnik: 1,8 TDDI / 1,2 benz
Rocznik: 2002 /2003
Postów: 319
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
Hej. zmulin. Jak widzę foczka wróciła do życia. Ile cię to szarpło? I co ci wymienili?
__________________
Kto pyta nie błądzi ;p |
10-02-2016, 15:22 | #45 |
FCP member
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,641
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
Tak, foka śmiga i poza jednym dziwnym dźwiękiem ale raczej nie od pompy (najpewniej od paska osprzętu) to jest super. Zapłaciłem 2900zł, mam całkiem nowy sterownik wraz z czujnikiem obrotów wałka pompy, nową osłonę górna (dekielek), nowe uszczelnienia, wał, innymi słowy pełna regeneracja, do tego wymieniony simmering na pompie. Auto pali na dotyk.
|
11-02-2016, 08:28 | #46 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-03-2006
Skąd: Śląsk - Rybnik
Model: fokus / VW Polo
Silnik: 1,8 TDDI / 1,2 benz
Rocznik: 2002 /2003
Postów: 319
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
Hej. Zmulim. A co z zaworem dawki i przyspieszenia zapłonu były ok?. Bo to one najczęściej powodują że sterownik pada. Te zawory z czasem się przycierają, przez co biorą więcej prądu. A to powoduje problemy ze sterownikiem. Czy mechanik wspominał ci o dodawaniu dodatku smarnego do paliwa np olej do dwusuwów. Tak przez 5 pierwszych tankowań.
__________________
Kto pyta nie błądzi ;p |
11-02-2016, 10:43 | #47 |
FCP member
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 23-08-2014
Model: Focus
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2016
Postów: 2,641
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
Co do zaworków dawki i kąta wtrysku to były one w 100% sprawne i szczelne, przeszły testy w pełni, pobór prądu w normie. Ja spotkałem się z opinią że to właśnie nie te zaworki a sam nastawnik który jest częścią mechaniczną powoduje problemy przez to ze się przycina, następuje wzrost ciśnienia i wtedy zaworek elektromagnetyczny ma ciężej i dzieje się to co się dzieje... Być może na skutek syfu w paliwie te zaworki też się zacinają, nie wiem. Dużo różnych opinii juz usłyszałem na temat pomp vp30 i najdziwniejsze że każda może być w pewnym stopniu prawdziwa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co do lania mixolu itp to nic takiego mi nie mówiono, kazali normalnie lać dobrą ropę i jeździć.
|
11-02-2016, 11:03 | #48 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
duzo jest teori, ale najgorzej szkodzi jazda na zawalonym filtrze i bardzo slabe suche paliwo z wodą. Pompa smarowana jest wlasnie ropa i to kluczowy czynnik, ktory wplywa na zuzycie materialu.
|
11-02-2016, 20:45 | #49 | |
ford::professional
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 09-09-2014
Skąd: Poznań
Model: C-max/Galaxy/Mondeo/S-max
Silnik: 1.8TDCI/1,9TDI/2.0TDCI/1.8TDCI
Rocznik: 2006 / 2001 / 2005/2006
Postów: 1,035
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
Cytat:
|
|
11-02-2016, 21:06 | #50 |
ford::expert
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 14-10-2011
Model: VW Passat/Mercedes-Benz
Silnik: 1.9 TDI/2.7CDI
Rocznik: 1998/2005
Postów: 2,097
|
Odp: 1.8 TDDi - gaśnie podczas jazdy
dokladnie, a mixol faktycznie pomaga, ostatnio braciakowi kazalem wlac do foki Di ze 2 setki, a mial ze 20-25 litrow w zbiorniku, a ten wlal tyle ze z litrowego mixola zostalo w butelce ze 200-300 ml Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. chyba zle zrozumial, ale silniczek po tym mu slicznie chodzi, tylko mruczy.
|
|
|
|