|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-03-2016, 16:16 | #11 |
ford::beginner
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 22-03-2015
Skąd: Płock
Model: Galaxy GoldEdition
Silnik: 1.9 TDI 110 KM
Rocznik: 1998
Postów: 11
|
Odp: Jak się pozbyć błędu:00588-airbag igniter driver side (n95) 32-10-resistance too
Mam ten sam problem, taśmę wymieniłem co prawda na używkę i nadal wskakuje błąd 00588. Być może używana taśma też już najlepsze lata ma poza sobą albo wina leży po stronie samej poduszki. Jak najlepiej ustalić czy wina leży po stronie taśmy, czy może raczej po stronie poduszki?
|
23-03-2016, 20:00 | #12 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Jak się pozbyć błędu:00588-airbag igniter driver side (n95) 32-10-resistance too
No chyba jednak po stronie taśmy jak nie zmierzysz to niestety się nie dowiesz lub poszukaj w necie jaki opornik podpiąć żeby za symulować jaśka na miejscu. Generalnie podjedź do dobrego elektronika niech to zrobi za ciebie to jest jednak pakiet bezpieczeństwa i nie należy tam grzebać bez dużej wiedzy i bez podstawowej wiedzy jak choćby jakie oporności powinny mieć............................małe święto jak to kol stefano zauważył ale to dopiero teraz przełamane 1000 postów...
|
23-03-2016, 23:06 | #13 |
ford::beginner
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 22-03-2015
Skąd: Płock
Model: Galaxy GoldEdition
Silnik: 1.9 TDI 110 KM
Rocznik: 1998
Postów: 11
|
Odp: Jak się pozbyć błędu:00588-airbag igniter driver side (n95) 32-10-resistance too
u mnie w mieście nie ma dobrych elektroników więc niestety jestem zdany sam na siebie... Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. taxidriver, dziękuję za rzeczową odpowiedź i ocenę moich umiejętności, dzięki temu masz już ponad 1000 postów - gratuluję Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
24-03-2016, 07:52 | #14 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Jak się pozbyć błędu:00588-airbag igniter driver side (n95) 32-10-resistance too
No to na dzień dobry lektura doczytaj na temat jakie wartości powinna mieć taśma poduszka miernik w łapę i mierzysz jak chcesz moge podać nr tel do elektronika z Lublina może coś podpowie przez telefon.
|
24-03-2016, 15:53 | #15 |
ford::average
Imię: Arek
Zarejestrowany: 06-02-2007
Skąd: lublin
Model: fusion
Silnik: 2,5
Rocznik: 2014
Postów: 66
|
Odp: Jak się pozbyć błędu:00588-airbag igniter driver side (n95) 32-10-resistance too
W Lublinie nie ma elektroników? Wypraszam sobie. A do zmierzenia tasmy nie trxeba mieć czarnego pasa. Pisz na pw i sie zobaczy.
__________________
mondeo 1.8>2.0>2.0>2.5>2.5. escort 1,6 b+g i 3 sztuki naraz 2,8 galaxy 2x sharan 2,8 v6 teraz dodge GC 3,6 i Fusion 2,5 |
24-03-2016, 19:00 | #16 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Jak się pozbyć błędu:00588-airbag igniter driver side (n95) 32-10-resistance too
U nas są mirek na kunickiego sachib południowa jeszcze by się kilku co po małych warsztatach klepią i mają pojęcie znalazło ale kolega jest w płocku, chyba nie za bardzo ma pojęcie poza tym że nie boi się rozbierać a to już coś. Gdyby był od nas chętnie bym mu to zrobił sam jak już kilka razy pomagałem ludziom z forum w domuGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum......
|