|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
22-03-2016, 15:10 | #11 |
ford::average
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 26-07-2011
Skąd: Piaski
Model: Ford Mondeo MK5
Silnik: 2.0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 192
|
Odp: Po wymianie skrzyni z 115 na 130 nie przekracza 2tyś obrotów
Zgodnie z rozpiską [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ], w skrzyniach może i jakieś różnice są, ale przełożenia te same tak jak już było pisane wcześniej.
|
22-03-2016, 20:17 | #12 |
ford::beginner
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 29-08-2010
Skąd: Lubelskie
Model: VW Sharan
Silnik: 1.9 Tdi AUY
Rocznik: 2005
Postów: 36
|
Odp: Po wymianie skrzyni z 115 na 130 nie przekracza 2tyś obrotów
Skoro przełożenia są identyczne to nie wiem skąd niższe obroty na obrotomierzu i wyższe spalanie.Niedługo padnie dwumas to wstawie oryginalną skrzynie z powrotem(jest już sprawna)Wtedy spalanie powinno wrócić do normy.
|
23-03-2016, 20:27 | #13 |
ford::professional
Zarejestrowany: 10-01-2008
Skąd: Lublin Polska G
Model: Galaxy, Santa Fe
Silnik: AUY, D4EB - 2.2 16V R4 CRDi
Rocznik: 2001, 2008
Postów: 1,064
|
Odp: Po wymianie skrzyni z 115 na 130 nie przekracza 2tyś obrotów
A jak kolega zmierzył te 3 setki więcej jak rozumiem lecisz cały rok na tempomacie 95 km/h przy stałej temperaturze na tym samym paliwie z jednej dostawy na jednakowym ciśnieniu w oponkach i oczywiście przejeżdżasz ok 1000 km żeby policzyć spalanie. Czy po prostu tak po Polsku gonisz dieslem ok 5-12 km do roboty na zimnym silniku i liczysz co każde pół baku dolanej ropy spalanie i szlak cię trafia że nie pali ci tak jak PASERATI w tdi-ku.....
Sory za sarkazm ale policz spalanie co 100 km i na jednym strzale 600-1000 km wychodzą różnice ja liczę spalanie średnio co 3-5 miesięcy czyli ok 15 -20 tkm tak wiem ile mi pali średnio. |
26-03-2016, 11:22 | #14 |
ford::beginner
Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 29-08-2010
Skąd: Lubelskie
Model: VW Sharan
Silnik: 1.9 Tdi AUY
Rocznik: 2005
Postów: 36
|
Odp: Po wymianie skrzyni z 115 na 130 nie przekracza 2tyś obrotów
Miałem kończyć ,ale skoro kolega pyta.Paliwo kupuję raz na pół roku z zaplombowanej cysterny,hurtem.Auto jęździ dosłownie w 3 trasy po ok.700km. na krótkie trasy mam benzynę(bo taki powinien być samochód na krótkie odcinki)Ciśnienie w oponach sprawdzam co miesiąc(zwykle brakuje niewiele).Po wymianie skrzyni komputer pokazuje większe spolanie o 0,3l.niezależnie od warunków i którą trasą jadę.Wskazania zużycia faktycznego i tego co pokazuje komp.też sprawdzałem i są na granicy błędu(komp. zaniża o 0,1l/100)Reasumując jestem pewien tego co piszę,po wymianie skrzyni więcej pali i tyle...
|
10-04-2016, 18:25 | #15 |
ford::advanced
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 27-10-2015
Skąd: Z domu
Model: sharan
Silnik: auy
Rocznik: 2000
Postów: 247
|
Odp: Po wymianie skrzyni z 115 na 130 nie przekracza 2tyś obrotów
rownie dobrze mozesz sprawdzic dostawce tego paliwa czy cie nie oszukal o powiedzmy pol litra na tych paru tysiacach. Czepiasz sie drobnych niuansow ktore nei maja znaczenia. Duze przelozenie wcale nie musi zawsze oznaczac zmniejszenie spalania. Zreszta mowisz ze kupujesz paliwo co pol roku czyli raz paliwo letnei a raz paliwo zimowe, jezdzisz raz tak raz siak bo nigdy nie jest tak smao na drodze i sa rozne warunki pogodowe od temperatur po cisnienia powietrza itd. do tego dolicz to ze auto tez nie nowe wiec nie wiadomo co tkwi w samym aucie od hamulcow po inne podzespoly.
Jakies tam drobne roznice w skrzyniach sa ale nie takie by mowic ze sa jakies mega znaczace. Bo inaczje po co rozne oznaczenia kodowe- dal samego tylko tego ze do 4 mot i do FWD i te z impulsatorem i bez na skrzyni??
__________________
TDI by TUNE UP AUY 205 KM i 444Nm & ASZ 170 KM |