![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 | ||||
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-08-2010
Skąd: Ruda Śląska
Model: Fiesta
Silnik: 1.8 TDdi
Rocznik: 2000
Postów: 25
|
![]() Cytat:
Cytat:
Cytat:
Zresztą "pompiarz" od montażu i demontażu pompy może mieć ludzi w zakładzie, podobnie jak Ty możesz sobie wymieniać koła w samochodzie na zimowe/letnie, ale wyważarki sobie nie kupisz, tylko jak koła biją, to jedziesz z nimi do wulkanizatora. Cytat:
__________________
"Nigdy nie zaczynaj dnia zbyt przyjemnie, bo potem może być już tylko gorzej" ![]() |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 01-07-2016
Model: Ford Focus
Silnik: 1.8 TDDi
Rocznik: 2002
Postów: 5
|
![]()
Panowie, bez kłótniGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Po długim dumaniu stwierdziłam, że może lepiej stracić najwyżej 300zł, niż niepotrzebnie wydać 10 razy tyle na regenerację, którą jak ktoś tu napisał, też można spartolić. Profilaktycznie dokupiłam holowanie po awarii do nowego OC... Póki co stwierdziłam, że zaryzykuję, kolega wykręcił sterownik, wysłałam do Sandomierza. Facet mi powiedział, że jeśli po jego naprawie będą dalej problemy, to odda mi pieniądze.Mam nadzieję, że będzie na tyle uczciwy... Pytałam go o te tłoczki itd, ale w żołnierskim niemal stylu powiedział, że żadne tłoczki i tym podobne, powtórzył, że sterowniki się od tego nie uszkadzają. Ciekawostką był fakt, że pompa była pomalowana częściowo na żółto (chyba sprey), a to podobno świadczy o tym, że pompa była regenerowana. Pytałam wcześniejszego właściciela, ale twierdzi, że nie regenerował pompy. Więc nie wiem czy elektrycy przy samej naprawie sterowników też oznaczają tak pompy czy chodzi o coś innego.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-08-2010
Skąd: Ruda Śląska
Model: Fiesta
Silnik: 1.8 TDdi
Rocznik: 2000
Postów: 25
|
![]() Cytat:
__________________
"Nigdy nie zaczynaj dnia zbyt przyjemnie, bo potem może być już tylko gorzej" ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
ford::average
![]() Imię: Kuba
Zarejestrowany: 06-07-2010
Model: Scorpio Cosworth
Silnik: BOA, 2,9 V6 24V
Rocznik: 1993
Postów: 50
|
![]()
Foka tddi 114kkm rok 2003, błędy P1564 oraz P1664, a rozrusznik nawet nie drgnie, immobiliser czy sterownik pompy?
|
![]() |
![]() |