|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-07-2016, 20:46 | #1531 |
ford::professional
Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,310
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Mam nadzieję że będzie widać. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wysłane z mojego HTC Desire 510 |
18-07-2016, 17:59 | #1532 |
ford::amateur
Imię: krzysiek
Zarejestrowany: 17-05-2012
Model: mondeo mk3 GHIA
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2004
Postów: 4
|
Re: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
witam
zabieram sie do wykrecenia i wymiany zaworków samemu, wszystko OK tylko jak potem to wszystko odpowietrzyc, wątków tu tylke ze chyba nie doczytam co i jak moze ktos mi napisze, prosze...Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
04-08-2016, 21:07 | #1533 |
ford::professional
Imię: Andrzej Marek
Zarejestrowany: 26-12-2008
Skąd: Strzelce Opolskie
Model: Ford Fusion mk2 z USA /Mondeo mk5/
Silnik: 1,5 EB wersja SE, K&N 33-5000
Rocznik: 2014 model 2015
Postów: 1,310
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Rób pojedynczo wtryski, jak zrobisz to montujesz podpinasz powroty, przykrecasz rurkę doprowadzajaca paliwo, potem ja minimalnie luzujesz na wtryskiwaczu. Odpinasz wszystkie wtyczki elektryczne i jedna osoba kręci a ty dokrecasz rurkę paliwowa. Potem podpinasz wtyczki i kasujesz błędy no i odpalasz auto . Po te małe kółko na sprawdzenie i kolejny
Wysłane z mojego HTC Desire 510 |
24-08-2016, 19:32 | #1534 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 09-07-2011
Skąd: Kielce
Model: Focus
Silnik: disel
Rocznik: 2003
Postów: 2
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Witam czy odchylenie na jednym wtryskiwaczu -1,311 jest duże? Ford Focus 1,8 TDCI.
Jeszcze jedno pytanko, za co odpowiada "Main Fuel demand Injector"?. Na tym samym wtrysku ma wartości INJ DEM 4,625 mg oraz INJ MAIN 0,55mg. Dziękuje z góry za podpowiedz. |
25-08-2016, 15:20 | #1535 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 09-07-2011
Skąd: Kielce
Model: Focus
Silnik: disel
Rocznik: 2003
Postów: 2
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Witam nawiązują do ostatniego posta, dziś zrobiłem próbę przepływową. Wyszło 17,18,27,30 przez 4 min. bez dodawania gazu. Wartość 30 odpowiada wspomnianemu odchyleniu wtryskiwacza 1,311, który stoi praktycznie w miejscu, jest linia ciągła na wykresie w czasie pracy silnika.
Czy tak powinno być? |
26-08-2016, 14:56 | #1536 | ||
ford::average
Imię: Daniel
Zarejestrowany: 20-10-2009
Skąd: Wrocław
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 2.0 ON
Rocznik: 2011
Postów: 53
|
Odp: Re: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Cytat:
3S7Q 9K546 CB Cytat:
3S7Q 9K546 BB |
||
30-08-2016, 10:57 | #1537 |
Postów: n/a
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Witam przymierzam sie do wymiany zaworków wtryskiwaczy przy próbie przelewowej wyszło że dwa leją(4,5 bieg i sprezynka) i tu pytanie jakie zaworki kupic zamiennik czy orginał ,dodam ze jeden z nich był już regerowany w specjalnym warsztacie wytrzymał ok 50,60 tys. auto z 2003 r przed liftowe z góry dziekuje.
|
30-08-2016, 12:30 | #1538 |
ford::professional
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 28-05-2012
Skąd: Szczecin
Model: OOOO A6
Silnik: V6
Rocznik: Adekwatny do wieku
Postów: 1,773
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Tylko oryginał (gdzie kupić info na pw). Ja właśnie robię dwa wtryski, które mam już wymyte w myjce ultradźwiękowej i czekają na nowe zaworki.
Tu coś dla tych co potrzebują kodów odczytanych za pomocą Forscan i FoCom. Taki wynik po 3 minutach http://i68.tinypic.com/e5fnky.jpg Aktualizacja: Auto już zrobione. Ostatnio edytowane przez Tvvardy ; 31-08-2016 o 16:42 |
11-09-2016, 10:38 | #1540 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 11-08-2016
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2002
Postów: 2
|
Odp: TDCi wtryskiwacze - samodzielna naprawa i próba przelewowa
Witam wszystkich.Mam problem ze swoim mondeo mk3 tdci 2.0 rok 2002 kombi mechanik stwierdził za duże przelewy wiec zaworki do wymiany 3 sztuki nowe 1 stary po wymianie autko odpaliło na rys równa praca zero błędów ale i tu się zaczyna problem po dodaniu gazu gdzieś 2000 obr/m czasami zakopci czasami głośna praca czasami nic silnik gaśnie i nie da się go już w żaden sposób uruchomić. Żaden błąd nie wyskakuje ciśnienie na listwie prawie żadne. Z mondeo walczyłem na samostarcie na, zero reakcji wiec w końcu rozkręciłem wtryski. Pierwszy wtrysk i tu w zaworku zablokowany ten talerzyk nie da się go ruszyć wyjąłem - włożyłem z powrotem, poobracałem lekko chodzi i tak po kolei wszystkie zaworki poblokowane i to dość mocno .Wtryski poskładane na ropie no i do auta odpowietrzenie auto zapala na rys ciśnienie paliwa 230 bar zero błędów, równa praca silnika trochę przykopcił po pół godzinnej pracy na wolnych obrotach wciskam gaz i znowu to samo silnik zgaśnie. Zero błędów wyciągam wtryski znowu zaworki mocno poblokowane wszystkie 4. I tak za każdym razem. Jaka może być przyczyna? Za pomoc z góry wszystkim dziękuje.
|