![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Rafal
Zarejestrowany: 24-06-2012
Model: FORD S MAX
Silnik: 2.2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 41
|
![]()
Zauważyłem że prawy przód i prawy tył hamuje mocniej auto nie ściąga lecz prawe tarcze są cieplejsze niż lewe a ponad to po ostrym hamowaniu na prawej przedniej tarczy widać ciemniejsza obwodkę w środku tarczy i czuć wibracje na kierownicy. Hamulce nowe trw sprawdzane czujnikiem ustawione przy montażu na 0.02. Ostatnio sprawdziłem jeszcze raz jak zauważyłem bicie i było 0.04 jeszcze raz obróciłem ja na szpilkach i udało się ustawić na 0.01 i teraz boję się mocno hamować z duzych prędkości bo znowu będzie to samo. ABS działa kola kręcą się bez oporów płyn nowy zaciski nie trzymają płynnie pracują w prowadnicach i nie wiem dlaczego tak sie dzieje. Pompę odrzucam bo prawy tył hamuje mocniej niż lewy a hamulec działa na krzyż. Przy wymianie klocków w tyle ewidentnie klocki z prawej były bardziej zużyte to samo było z przodem. Temperatura tarcz nie jest az tak ogromna ale jak dotkne reka ewidentnie czuc roznice ale przy mocnym hamowaniu wydaje mi się że jest wystarczająca żeby na tyle zagrzać prawa tarcze że się krzywi. Nie wiem co może być przyczyną może zregenerować obydwa zaciski przod i wymienić przewody gumowe?
Pozdrawiam |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
|
![]()
A. może wymienić płyn hamulcowy i odpowietrzyć należało by od nowa cały układ .
Bo to typowe objawy zapowietrzonego po lewej stronie , dlatego prawa strona mocniej bierze .
__________________
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
Odpowietrz
Działają na krzyż??? Bicie przy ostrym hamowaniu-tuleja tylna przedniego wahacza |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::beginner
![]() Imię: Rafal
Zarejestrowany: 24-06-2012
Model: FORD S MAX
Silnik: 2.2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 41
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Mirosław
Zarejestrowany: 08-11-2011
Skąd: wrocław
Model: transit
Silnik: 2,2
Rocznik: 2009
Postów: 1,529
|
![]()
jedź na stację niech sprawdzą amory
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::beginner
![]() Imię: Rafal
Zarejestrowany: 24-06-2012
Model: FORD S MAX
Silnik: 2.2TDCI
Rocznik: 2009
Postów: 41
|
![]() Cytat:
Bump: Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::expert
![]() Imię: Eclipse
Zarejestrowany: 29-09-2010
Skąd: skąd że znowu
Model: AUTO ROKU 2007
Silnik: 2.0-QXWA-143KM TITANIUM S
Rocznik: 2007
Postów: 3,139
|
![]()
Kolego po co gdybać jedź na stację tam gdzie robisz przeglądy techniczne niech sprawdzą jeszcze raz siły hamowania podobno norma jest do 30% .mi się wydaje ze to b. dużo .
A jeszcze jedno ... zmierz suwmiarką grubości tarcz hamulcowych .
__________________
![]() Ostatnio edytowane przez eclipse ; 07-09-2016 o 19:58 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
ford::beginner
![]() Imię: Ten z Tych
Zarejestrowany: 03-06-2013
Skąd: Z tych Tych
Model: S-MAX Titanium
Silnik: 2.0 TDCI 143KM
Rocznik: 2009
Postów: 11
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::specialist
![]() Imię: Rafał
Zarejestrowany: 10-05-2013
Skąd: ZCH
Model: brak
Silnik: 0.0
Rocznik: 0000
Postów: 763
|
![]()
A czy stan zacisków z lewej strony był sprawdzony, na prowadnice w jarzmach pracują jak powinny?
|
![]() |
![]() |