Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford C-MAX
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 21-02-2012, 16:36   #21
Natiew
ford::advanced
 
Imię: Bogdan
Zarejestrowany: 16-03-2008
Skąd: Rybnik
Model: ford C-max
Silnik: 1,6
Rocznik: 2011
Postów: 226
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

ad-1 niewiem bo zakupiłem tylko wężyk i menzurki pomiarowe kosztowało mnie to 2XTyskie i brud pod paznokciami ile biorą mechanicy ...? ad-2 ten typ tak ma ? jak pisałem poprzednio u Mnie był taki rezultat wcale nie znaczy że u Ciebie musi być to samo . Jaki masz rzeczywisty przebieg w tym aucie?


Ostatnio edytowane przez Natiew ; 21-02-2012 o 16:39
Natiew jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2012, 12:05   #22
luxor
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 04-03-2011
Model: Focus C-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2005
Postów: 6
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

Mam podobny problem. Silnik chodzi na bardzo małych obrotach, szarpie, pedał gazu nie reaguje, komputer wywala najróżniejsze błędy. Najlepsze jest to, że jutro jestem umówiony w salonie forda na wymianę koła pasowego, a samochód nie chce zapalić (jak zapali to pochodzi chwilę i zgaśnie).

Tak to wygląda: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Edit. W dodatku jakoś dziwnie kopci.
luxor jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2012, 12:14   #23
mo77nika
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 27-01-2012
Skąd: Rzeszów
Model: c-max
Silnik: 1,6
Rocznik: 2003
Postów: 10
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

Cytat:
Napisał luxor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam podobny problem. Silnik chodzi na bardzo małych obrotach, szarpie, pedał gazu nie reaguje, komputer wywala najróżniejsze błędy. Najlepsze jest to, że jutro jestem umówiony w salonie forda na wymianę koła pasowego, a samochód nie chce zapalić (jak zapali to pochodzi chwilę i zgaśnie).

Tak to wygląda: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Edit. W dodatku jakoś dziwnie kopci.
no mój nie kopcił,moze troszke, wtedy jak dostał plaka. najlepsze jest to że oglądało go już 5 mechaników, teraz jest u specjalisty od pomp, ale wszyscy rozkładają ręce. dowiedziałam się ostatnio że w moim przypadku może to być wtyczka na listwie, albo podobna bzdura, ale wszyscy mądrzy a jak im odwioze samochod to nie potrafia nic powiedzieć.

podobno jesli auto odpali na plaku to wyklucza się usterki z pompą więc chociaż tyle mi lżej na portfeluGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

jak dobrze pamiętam, to jeśli auto kopci to moze to być uszczelka pod głowicą. sprawdz czy płyn Ci się nie cofa
pozdrawiam
mo77nika jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-03-2012, 17:35   #24
wrzoch
ford::expert
 
Imię: Ł
Zarejestrowany: 05-09-2009
Skąd: Krk
Model: Kuga Mk3
Silnik: 2.5 FHEV AWD
Rocznik: 2023
Postów: 2,680
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

Cytat:
Napisał luxor Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Mam podobny problem. Silnik chodzi na bardzo małych obrotach, szarpie, pedał gazu nie reaguje, komputer wywala najróżniejsze błędy. Najlepsze jest to, że jutro jestem umówiony w salonie forda na wymianę koła pasowego, a samochód nie chce zapalić (jak zapali to pochodzi chwilę i zgaśnie).

Tak to wygląda: [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]

Edit. W dodatku jakoś dziwnie kopci.
Dlaczego mruga ci kontrolka Immobilizera? Ona raczej nie powinna tak mrugać, a po dwa wygląda na to, że masz bardzo słaby akumulator.
__________________
Jak mogę, to pomogę

Kontakt: wrzoch(at)gmail.com
wrzoch jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2012, 10:02   #25
danzo
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-03-2009
Skąd: Radom, Lipsko
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 157
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

Mruga właśnie z powodu padniętego akumulatora, jak pierwszy raz kręcił to nie mrugała.
Ja obstawiam EGR do wymiany
__________________


FCP member
danzo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2012, 10:30   #26
Franuśś
ford::advanced
 
Avatar Franuśś
 
Zarejestrowany: 05-11-2009
Model: Focus C-MAX,Fiesta
Silnik: 2.0 TDCI Duratorq,1,3Duratec
Rocznik: 2004,2006
Postów: 394
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

Ja miałem coś podobnego i to wina EGR zajeb*** kupą jest Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Franuśś jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-03-2012, 10:56   #27
danzo
ford::average
 
Zarejestrowany: 05-03-2009
Skąd: Radom, Lipsko
Model: C-max
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 157
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

Ładnie rymujeszGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Czyszczenie kupy niewiele da, nowego egra trza.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________


FCP member
danzo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-03-2012, 07:58   #28
sstankie
ford::average
 
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: Warszawa/Ostrowiec Św.
Model: C-Max/Corsa/C-Max GRAND
Silnik: 2,0 TDCI 136KM/1,3CDTi 75KM/1.6EcoBoost 150KM
Rocznik: 2004/2009/2012
Postów: 132
Domyślnie Re: odpala i gaśnie po 6sek

moni77ka

próbowałaś patrzeć czy czasem nie ma powietrza (bąbli) w przewodzie paliwowym? Jak będzie nieszczelność pomiędzy filtrem a bakiem to paliwo spłynie w czasie postoju do baku. Mocne zassanie do węży jest potem możliwe - np. w czasie zapłonu przy podsycania plakiem, jako paliwem.
Pamiętaj, że u nas w samochodach nie ma pompy w baku i tak naprawdę tylko podciśnienie pompy paliwowej wpływa na ruch paliwa. Teoretycznie zasysanie odbywa się w czasie kręcenia rozrusznikiem i wg instrukcji nawet do 30 sekund trzeba kręcić, ale jak tylko silnik wyczuje, że zaskoczył to odłącza zasterowanie rozrusznika i wtedy regularne zasysanie się kończy - no i samochód polega tylko na samym sobie.


Czy jak już odpali i pojeździsz nim chwilę to kolejny start też jest z problemami?
sstankie jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-10-2016, 09:52   #29
dawkis
ford::amateur
 
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 20-10-2016
Skąd: Gliwice
Model: Ford S-Max
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2007
Postów: 1
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

Witam,jestem posiadaczem forda s-max z rocznika 2007, 2.0 tdci...ostatnio wystapil pewien problem,otoz po przyjechaniu do rodzicow,(ok.25 km) poszedłem na chwile do góry po czym zszedłem na dol,przekrecam kluczyk,odpalam,autko odpala normalnie po czym za chwile gasnie...i tak kilka razy..myśleliśmy z ojcem ze to zapowietrzony układ,kupilismy reczna pompke na giełdzie,pompowalismy,chcielismy odpalić ale niestety aku nie krecil,podpielismy akum pod kable z innego auta,podladowalismy ale niestety już nie odpalil.auto zostało zlawetwane na warsztat,po kilku dniach odbior,diagnoza rzadna, porobili pierdolki i odpowietrzyli układ,auto podobno dzialalo caly czas,palilo,jezdzili nim i ok...2 tyg później znow to samo,podjezdzam pod chalupe,po chwili schodzę i znow gasnie po chwili...zaryzykowałem,choc wiem ze nie wolno i odpaliłem go na plaka.odpalil,znow dzialal bez problemowo przez tydzień,wczoraj znow ta sama sytuacja,pojechalem z tata pod garaz,zalalem autko paliwem z banki(paliwo pochodzenia bp) i znow nie odpalil,dopiero za trzecim chwycil i dodawalem gazu i już nie zgasł...nie wiem co jest problemem,dodam ze nie tankuje niiby zadnego taniego paliwa,tylko bp,nie jezdze na oparach bo rezerwa nie swieci(a może jej nie ma), wczoraj dolewalem paliwa jak miałem ok 20 litrow w baku,nie wiem już co to może być,egr? zawor zwrotny? dpf zapchany? Proszę o pomoc.pozdrawiam!

Ostatnio edytowane przez dawkis ; 24-10-2016 o 09:55
dawkis jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-10-2016, 10:34   #30
sstankie
ford::average
 
Imię: Sławek
Zarejestrowany: 17-05-2009
Skąd: Warszawa/Ostrowiec Św.
Model: C-Max/Corsa/C-Max GRAND
Silnik: 2,0 TDCI 136KM/1,3CDTi 75KM/1.6EcoBoost 150KM
Rocznik: 2004/2009/2012
Postów: 132
Domyślnie Odp: odpala i gaśnie po 6sek

No przede wszystkim podepnij kompa i zobacz czy nie ma freeze-frameów - nie koniecznie w najbliższym ASO. Wybadaj kto łebski działa na terenie...


A teraz beletrystyka:
...gaśnięciu gaśniuńciu nie równe. Gaśnie od razu, czy zaczyna prychać i kichać i dopiero gaśnie?


Patrzyłeś do filtra oleju czy czasem nie za dużo opiłków z niego wylata -> pompa?
Gaśnie od razu: hmmm czujnik korbowodu albo wałka, immobilizer(!)...

Czy jak odpala po "nieodpalaniu" to gładko czy dopiero po krztuszeniu się?

Czy jak odpali to pracuje równo czy prycha i kicha? "Pomacaj" przewody elektryczne od wtryskiwaczy... ale nawet na 3ech by działał, ...ale z 3ech nie odpali.

Czy w czasie gaśnięcia gaśnie również dash board (na ciemno, null, nic)?

Sprawdź poziom oleju czy aby nie ZA DUŻO? Wtedy możesz szukać przy przelewających wtryskach...
sstankie jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 09:04.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.