![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 22-09-2016
Skąd: Starogard Gdański
Model: GALAXY
Silnik: 2.0 Bocian
Rocznik: 2014
Postów: 26
|
![]()
Witam
Jak w temacie. Zamierzam zrobić kuchenkę gazową z MAXA i chciałbym się dopytać co polecacie za instalkę do tego autka?? Kilku proponuje mi instalkę STAG z najnowszej gamy, wtryski hana, Ostatnio edytowane przez SRS ; 20-08-2019 o 22:35 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 31-10-2007
Skąd: Legnica
Model: Mondeo Mk4 Kombi Tit S, Fiesta Mk7
Silnik: 2.5T, 1.4
Rocznik: 2009, 2009
Postów: 3,731
|
![]()
Polecam brc p&d
Tapnięte z Szajsunga MkIV
__________________
126p --> MkI 1.8TD --> ST220 STach --> ST220 STach II --> MkIV 2.5T Tit S |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::specialist
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 05-03-2013
Skąd: Marki
Model: Transit mk7, Edge
Silnik: 2.2 100 km@140 km; 2.0
Rocznik: 2012; 2019
Postów: 849
|
![]()
Hana jest ok, ale ma problemy z trwałością (u mnie Hana wytrzymała ~65 kkm, ale i tak założyłem je jeszcze raz).
Lepszym rozwiązaniem będzie baracuda. Komp od lpg to taki jak gazmistrzowi się lepiej się stroi, lpg-tech, kme, stag... wszystko będzie ok. Reduktor z imho najlepszym stosunkiem cena/jakość to kme twin. Najważniejsze w S-Maxie to butla, jak ma być toroidalna to jest konieczna radykalne potraktowanie podłogi (cięcie i spawanie) i przeróbka końcowych tłumików, jak to Cię nie zraziło to pytaj dalej, są na forum zdjęcia jak to ma wyglądać. Drugi wariant to założenie walca.... Najważniejsze to jednak majster, który to wszystko w profesjonalny sposób ogarnie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 22-09-2016
Skąd: Starogard Gdański
Model: GALAXY
Silnik: 2.0 Bocian
Rocznik: 2014
Postów: 26
|
![]()
co do butli to mam jeszcze lepsze rozwiązanie które podsunął mi gazownik co będzie gaz montował. Mianowicie wycięcie i wstawienie podłogi z miejscem na koło zapasowe tak jak tj w np autach typu kombi czy sedan. Biorąc pod uwagę fakt iż mam rampę na zakupy u siebie w aucie, która to przykryje wystającą ku górze butlę. O etapach prac będę informował.
(Nawiasem mówiąc, mój gazownik powiedział, że nie ma sumienia wstawiać bojlera do tak ładnego auta i trzeba o innym rozwiązaniu myśleć. Wpadł właśnie na taki pomysł jak wyżej. Bo co za różnica dla blacharza czy będzie wycinał schowek na rękawiczki czy będzie wstawiał dziurę na koło.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
ford::specialist
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 05-03-2013
Skąd: Marki
Model: Transit mk7, Edge
Silnik: 2.2 100 km@140 km; 2.0
Rocznik: 2012; 2019
Postów: 849
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::expert
![]() Imię: Maciek
Zarejestrowany: 06-04-2004
Skąd: Gdańsk / Kristianstad
Model: S-Max Mk1 / Focus ST Mk2
Silnik: 2,0TDCI / 2,5T
Rocznik: 2011 / 2009
Postów: 3,005
|
![]() Cytat:
Wspawanie wypraski z innego auta z miejscem na koło zapasowe na pierwszy rzut oka wydaje sie ciekawym pomysłem, ale nie zapomnij że tam z tyłu są również podłuznice ...
__________________
Moje Fordy: 2xTaunus, Sierra, Fiesta Mk5, 3xEscort Mk7, Escort RS2000 Sauber Edition, Mondeo Mk1 V6, MK2 ST200, Mk3 ST220, S-Max 2,0TDCI, S-Max 2,5T, Focus ST Mk2, Kuga 1,5EB, Fiesta Mk7 1,0EB, S-Max Mk2 Bi-Turbo, S-Max 2,5T, Focus ST 2,5T, S-Max Mk1 2,0TDCI |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::amateur
![]() Imię: Karolina
Zarejestrowany: 23-11-2016
Skąd: Lbn
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 benzyna
Rocznik: 2006
Postów: 3
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 06-07-2016
Skąd: Norda
Model: S-MAX
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2008
Postów: 5
|
![]()
SebaRog: jakiś postęp w temacie zagazowania maszyny? Jeśli tak - proszę podziel się spostrzeżeniami i oczywiście fotami. ;O)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::beginner
![]() Imię: Sebastian
Zarejestrowany: 22-09-2016
Skąd: Starogard Gdański
Model: GALAXY
Silnik: 2.0 Bocian
Rocznik: 2014
Postów: 26
|
![]()
witam
Sorki że tak późno ale jak założyłem gaz to nie mam czasu na siedzenie przed kompemGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Więc tak: Instalacja STAG QMAX PLUS Wtryski HANA złote Parownik AC R1 Zbiornik 46litrów Ogólne prace: Wycięta podłoga bagażnika, zaspawana, zmienione tłumiki(jeśli miałbym to robić raz jeszcze dałbym zrobić na zamówienie tłumiki), przerobione rury od wydechu. Butla podwieszona w miejscu wycięcia. Rozmiar butli (580/225/46). Jeśli miałbym tłumiki na zamówienie weszłaby butla min 600/250. Ogólne wnioski: Auto bardzo szybko i płynnie przechodzi na Gaz. Ciągnie na GAZie do odcięcia. Spokojnie można zapier... 240km/h i nie braknie mu gazu. Ogólne spalanie z przejechanych 3tyś km 14litrów/100km. Rekord 11l/100km, maks 15l/100km. Jazda ogólnie mieszana i nie boję się wcisnąć na GAZ aby "za dużo nie spalił". Butla 37litrów starcza na przejechanie z dobrym wiatrem 300km. Fotki jak będę miał chwilę aby wjechać gdzieś na kanał. Ostatnio edytowane przez SebaRog ; 19-12-2016 o 22:03 |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::amateur
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 06-07-2016
Skąd: Norda
Model: S-MAX
Silnik: 2,5T
Rocznik: 2008
Postów: 5
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|