Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Mondeo
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-05-2017, 10:30   #1
DamICki
ford::amateur
 
Imię: Damian
Zarejestrowany: 26-11-2016
Skąd: Katowice
Model: Mondeo Mk3
Silnik: 1998 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 1
Domyślnie Paliwo a magiczna sprężynka

Witam. Przeczytałem kilka wątków na forum dotyczących migającej sprężnyki jednak mój problem jest trochę dziwny. Wszystko zaczęło się w zeszłym roku jakoś w wakacje (zagapiłem się) i musiałem zatankować mojego mondka na jakiejś stacji krzak. Wszystko było okej, po jakimś czasie sprężynka zaczęła migać, brak mocy nic zjechałem na pobocze przerwa na fajkę odpalam go wszystko okej. Jadę dalej problem ustąpił. Ostatnio zalałem go do pełna Shell V-Powerem (znajomy też ma Mondeo i polecił). Wszystko było okej, ale po przejechaniu około 500 km znowu sprężynka miga brak mocy. No nic zjechałem na przystanek zgasiłem, odpaliłem niby okej ale 5 km dalej znowu to samo. No nic 50 km do domu jakoś dojadę, ale w czasie jazdy doszedł kolejny problem. Auto przy schodzeniu z obrotów co któryś raz gasło. W miedzy czasie sprężynka "odpuściła" sobie miganie jednak mocy dalej nie było rozpędzenie do 100 trwało wieczność. Zajechałem jakoś do domu. Na następny dzień do mechanika na komputer. Odpalił bez problemu, turbinka pracuje moc jest żadnego problemu nie ma. Komputer wykazał błąd pompy wtryskowej. Mechanik od razu chce się brać za pompę, na razie czekam do 10. Autko teraz jeździ normalnie. Przegoniłem je torchę po autostradzie tak 180 km/h bez problemu ciągnie. Raz tylko zgasł. Jedyne co zauważyłem, że po przejściu na luz obroty trzymają się na poziomie 900 dopiero po zatrzymaniu spadają do ok 750 (czasami wskazówka zawaha się w tym zakresie po zatrzymaniu). Wtryski po regeneracji na początku 2016 roku. Może ktoś miał podobne objawy, ewentualnie pomoże co mu dolega. Bo wymiana pompy wtryskowej trochę kosztuje :/. A może to jakaś pierdoła po prostu (mam taką nadzieję)
MONDEO MK3 TDCI 130 KM poj. 1998

DamICki jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-05-2017, 12:16   #2
LudekRadek
ford::average
 
Imię: Radek
Zarejestrowany: 02-10-2013
Skąd: Legionowo
Model: Ford Mondeo MK3
Silnik: 2.0TDCi
Rocznik: 2006
Postów: 138
Domyślnie Odp: Problemy z obrotami i mocą

Może zacznij od wymiany filtra paliwa, potem próba przelewowa etc
LudekRadek jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-05-2017, 13:59   #3
aprox99
ford::expert
 
Avatar aprox99
 
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 30-10-2007
Skąd: Bytom/Lünen
Model: Audi A4 TDI,Fiesta
Silnik: 2L 150 KM,1,25-82 KM
Rocznik: 2014,2014
Postów: 2,076
Domyślnie Odp: Paliwo a magiczna sprężynka

W Mondeo mkIII nie ma pierdół jak miga sprężynka
aprox99 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:02.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.