Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Focus
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 30-09-2017, 09:36   #21
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

"do tego trzeba aż rozrząd zrzucać?! Masakra..."

no trzeba trzeba dlatego nikt o tym nie mówi i potem jeździ 80 000 na gazie i silnik do wymiany
we fiacie 1.1 fire regulacja zaworów była płytkami, bajka, a jak tu mam co 30 000 zrzucać wałki, rozrząd i inne graty to ten gaz się nigdy nie zwróci

są auta, co kochają gaz a są takie, jak mój mk1 ze szkanami - że nie założę i koniec

Bump:
Cytat:
Napisał tiga1916 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na szklanki jest sposób, gdy trzeba już regulować luz to po zdjęciu wałków zakłada się szklanki z regulacją na płytkę, wtedy przy następnej regulacji nic nie trzeba rozbierać. Jeśli ktoś zamierza dużo jeździć jest to chyba sensowne rozwiązanie, i małe koszty następnych regulacji.
słusznie, ale to trochę rzeźbienie w...

Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 09:43   #22
Zielony34
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

Cytat:
Napisał tiga1916 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Na szklanki jest sposób, gdy trzeba już regulować luz to po zdjęciu wałków zakłada się szklanki z regulacją na płytkę, wtedy przy następnej regulacji nic nie trzeba rozbierać. Jeśli ktoś zamierza dużo jeździć jest to chyba sensowne rozwiązanie, i małe koszty następnych regulacji.
To ja jednak wolę Fiata. Już postanowiłem. Dobiorę sobie troszeczkę pożyczki i szukam T-Jeta 120KM.

Cytat:
Napisał Fulara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
no trzeba trzeba dlatego nikt o tym nie mówi i potem jeździ 80 000 na gazie i silnik do wymiany
we fiacie 1.1 fire regulacja zaworów była płytkami, bajka, a jak tu mam co 30 000 zrzucać wałki, rozrząd i inne graty to ten gaz się nigdy nie zwróci

są auta, co kochają gaz a są takie, jak mój mk1 ze szkanami - że nie założę i koniec
ale przestań opowiadać głupoty, LPG nie ma do tego nic, to konstrukcja silnika, która jest skopana do spodu. Luzy na szklankach pojawiają się tak samo na benzynie i mogą wystąpić w tych samych interwałach przebiegów, co przy jeździe na LPG. Nie zrzucajcie głupoty konstruktora na LPG, bo to śmieszne.
Zielony34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 09:47   #23
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

ale głupoty opowiadasz, interwał sprawdzania luzów na benzynie jest 10x inny jak na gazie
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 09:59   #24
krzysiek47
ford::average
 
Imię: krzysiek
Zarejestrowany: 02-01-2016
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2006
Postów: 125
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] nie przesadzaj, bo ogrodnikiem nie jesteś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ma rację, to nie LPG doprowadza do uszkodzenia silnika, to wina ich użytkowników, którzy chcą jeździć na maxa, nie sprawdzając podzespołów (szklanek). To prawda, że jak już dojdzie do wymiany szklanek, to jest to robota dość trudniejsza i bardziej pracochłonna niż przy płytkach, nie mówiąc o kasie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ogólnie jest tak, Ci co jeździli na gazie i mieli problemy lub Ci co w ogóle nie jeździli, będą ogólnie odradzać LPG, ja jeżdżę autami z LPG już kilkanaście lat i zero problemów, więc ja gorąco polecam, taka jest prawda, pozdrawiam.
krzysiek47 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 10:04   #25
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

już pisałem na tym forum, że kto ma, będzie chwalił, kto nie ma będzie ganił. polak nie potrafi przyznać się do błędu i napisać jak jest. ot takich cejrowskich przydało by się więcej.

natomiast ja zawsze szukam za i przeciw. przy szklankach, nawet jakby mi ktoś przystawił pistolet do głowy tego nie założę. do np fiata 1.2 fire 8v gdzie jest to silnik i bezkolizyjny i na płytkach taki gaz to bajka
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 10:07   #26
krzysiek47
ford::average
 
Imię: krzysiek
Zarejestrowany: 02-01-2016
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2006
Postów: 125
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

Cytat:
Napisał Fulara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
natomiast ja zawsze szukam za i przeciw. przy szklankach, nawet jakby mi ktoś przystawił pistolet do głowy tego nie założę.
Dostarczyłeś mi małej dawki humoru tym stwierdzeniem Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. dobreee
krzysiek47 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 10:32   #27
Zielony34
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

Cytat:
Napisał krzysiek47 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
LPG doprowadza do uszkodzenia silnika, to wina ich użytkowników,
a ilu jest takich, co jak słyszą, że zaczyna klepac, to zalewają gęstszy olej...? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Cytat:
Napisał Fulara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
1.2 fire 8v gdzie jest to silnik i bezkolizyjny i na płytkach taki gaz to bajka
co ma do LPG silnik bezkolizyjny? Jakie płytki? Fiatowskie silniki, wszystkie zresztą, mają hydrauliczną kasację luzów zaworowych. Ludzie, nie wypowiadajcie się, jak nie macie pojęcia, bo przez to później powstają głupie mity, jak ten o szybszym zużyciu szklanek od LPG....

Cytat:
Napisał Fulara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nawet jakby mi ktoś przystawił pistolet do głowy tego nie założę
i bardzo dobrze, właściciele stacji będą mieli większe obroty.

i dobra rada - jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj, bo wybacz, ale jak czytam, co wypisujesz, to ręce opadają.
Zielony34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 11:13   #28
Fulara
FORD|AUTHORIZED
 
Avatar Fulara
 
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

gdzie 1.2 fire 8v ma hydrauliczną kasację luzu zaworowego ? człowieku, słyszysz ty się ?

po co piszesz jak głupoty opowiadasz ? tam są płytki regulowane co 40 000 km. hydrauliczną kasację ma 16V. miałem takie silniki w rodzinie i osobiście regulacji pilnowałem.

szkoda słów... masakra, na leczeniu też się tak znasz i dajesz takie rady ?

a wiesz, że spalanie lpg w cylindrach może dać nawet +60 stopni więcej od beny ? tego Cię też pewnie nie uczyli. no ale co to 60 stopni... przecież to szczegół

Ostatnio edytowane przez Fulara ; 30-09-2017 o 11:15
Fulara jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 11:35   #29
Zielony34
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

Cytat:
Napisał Fulara Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
spalanie lpg w cylindrach może dać nawet +60 stopni więcej od beny ? tego Cię też pewnie nie uczyli. no ale co to 60 stopni... przecież to szczegół
chyba, jak zamontujesz pierwszą generację i zapominasz o regulacji Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Co ty pieprzysz, człowieku Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Weź się przestań wypowiadać, bo się tylko pogrążasz ze swoją głupotą.
Zielony34 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-09-2017, 11:42   #30
yacekb
ford::average
 
Avatar yacekb
 
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 26-09-2016
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus Active X
Silnik: 1.0 125 KM
Rocznik: 2023
Postów: 154
Domyślnie Odp: Jak to jest z tymi silnikami?

Cytat:
Napisał Zielony34 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Co ty pieprzysz, człowieku
ale spokojnie koledzy , miałem Punto Evo 1.4 8v 77KM , do regulacji luzu zaworowego poszły u mnie dwie płytki w ASO ( przebieg chyba był 50 tys. )
yacekb jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:10.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.