|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-09-2017, 09:36 | #21 | |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
"do tego trzeba aż rozrząd zrzucać?! Masakra..."
no trzeba trzeba dlatego nikt o tym nie mówi i potem jeździ 80 000 na gazie i silnik do wymiany we fiacie 1.1 fire regulacja zaworów była płytkami, bajka, a jak tu mam co 30 000 zrzucać wałki, rozrząd i inne graty to ten gaz się nigdy nie zwróci są auta, co kochają gaz a są takie, jak mój mk1 ze szkanami - że nie założę i koniec Bump: Cytat:
|
|
30-09-2017, 09:43 | #22 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
Cytat:
|
||
30-09-2017, 09:47 | #23 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
ale głupoty opowiadasz, interwał sprawdzania luzów na benzynie jest 10x inny jak na gazie
|
30-09-2017, 09:59 | #24 |
ford::average
Imię: krzysiek
Zarejestrowany: 02-01-2016
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2006
Postów: 125
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
nie przesadzaj, bo ogrodnikiem nie jesteś Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] ma rację, to nie LPG doprowadza do uszkodzenia silnika, to wina ich użytkowników, którzy chcą jeździć na maxa, nie sprawdzając podzespołów (szklanek). To prawda, że jak już dojdzie do wymiany szklanek, to jest to robota dość trudniejsza i bardziej pracochłonna niż przy płytkach, nie mówiąc o kasie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ogólnie jest tak, Ci co jeździli na gazie i mieli problemy lub Ci co w ogóle nie jeździli, będą ogólnie odradzać LPG, ja jeżdżę autami z LPG już kilkanaście lat i zero problemów, więc ja gorąco polecam, taka jest prawda, pozdrawiam. |
30-09-2017, 10:04 | #25 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
już pisałem na tym forum, że kto ma, będzie chwalił, kto nie ma będzie ganił. polak nie potrafi przyznać się do błędu i napisać jak jest. ot takich cejrowskich przydało by się więcej.
natomiast ja zawsze szukam za i przeciw. przy szklankach, nawet jakby mi ktoś przystawił pistolet do głowy tego nie założę. do np fiata 1.2 fire 8v gdzie jest to silnik i bezkolizyjny i na płytkach taki gaz to bajka |
30-09-2017, 10:07 | #26 | |
ford::average
Imię: krzysiek
Zarejestrowany: 02-01-2016
Skąd: Zielona Góra
Model: Focus MK2
Silnik: 1.6 16V
Rocznik: 2006
Postów: 125
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
|
|
30-09-2017, 10:32 | #27 | |||
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
Cytat:
Cytat:
i dobra rada - jak nie masz o czymś pojęcia to się nie wypowiadaj, bo wybacz, ale jak czytam, co wypisujesz, to ręce opadają. |
|||
30-09-2017, 11:13 | #28 |
FORD|AUTHORIZED
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
gdzie 1.2 fire 8v ma hydrauliczną kasację luzu zaworowego ? człowieku, słyszysz ty się ?
po co piszesz jak głupoty opowiadasz ? tam są płytki regulowane co 40 000 km. hydrauliczną kasację ma 16V. miałem takie silniki w rodzinie i osobiście regulacji pilnowałem. szkoda słów... masakra, na leczeniu też się tak znasz i dajesz takie rady ? a wiesz, że spalanie lpg w cylindrach może dać nawet +60 stopni więcej od beny ? tego Cię też pewnie nie uczyli. no ale co to 60 stopni... przecież to szczegół Ostatnio edytowane przez Fulara ; 30-09-2017 o 11:15 |
30-09-2017, 11:35 | #29 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 02-04-2010
Model: Daewoo Leganza
Silnik: 2000
Rocznik: 1999
Postów: 21
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
|
|
30-09-2017, 11:42 | #30 | |
ford::average
Imię: Jacek
Zarejestrowany: 26-09-2016
Skąd: Gdańsk
Model: Ford Focus Active X
Silnik: 1.0 125 KM
Rocznik: 2023
Postów: 154
|
Odp: Jak to jest z tymi silnikami?
Cytat:
|
|