|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
04-04-2018, 14:14 | #121 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 21-03-2018
Model: xxxx
Silnik: 2
Rocznik: 2007
Postów: 4
|
Odp: Komunikat usterka silnika
Może komuś się przyda - wariowała cała elektronika kabiny (zegary, radio, kierunkowskazy, klimatyzacja)
Winna skorodowana kostka w łączniku drzwi kierowcy z autem. https://zapodaj.net/bb62141117056.jpg.html https://zapodaj.net/6bd4e61cc6224.jpg.html Ostatnio edytowane przez bendix101 ; 04-04-2018 o 14:25 |
22-06-2018, 20:20 | #122 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-07-2010
Skąd: bydgoszcz
Model: F. Mondeo mk4
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2008/09
Postów: 39
|
Odp: Komunikat usterka silnika
Mondeo MK4 2008/09 2.0 tdci. Silnik nie odpala- usterka silnika na wskaznikach. Diagnostyka pokazuje brak komunikacji z pcm, abs. Bezpicznik f4 caly. Jest na nim 12V...gdzie szukac, co robic...prosze o pomoc
|
22-06-2018, 20:22 | #123 |
FORD|ZAWODOWIEC
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 21-07-2006
Skąd: Gdańsk
Model: Mondeo MK5
Silnik: 2,0TDCI
Rocznik: 2015
Postów: 7,507
|
Odp: Komunikat usterka silnika
Do sprawdzenia (organoleptycznie) wiązka między PCM a skrzynką bezpiecznikową(gnije około 20/30cm od PCM).Bardzo częsta usterka w mk4 niestety.
__________________
Moje mody w mk5:Elektryczna klapa +"machanie nogą",BLIS,Webasto,Kamera tylna i przednia,Aktywne Zawieszenie,Active Park Assist,Premium Sound,ACC,Sync1->Sync2->Sync3,Fotele grzane/wentylowane z masażem,Elektryczna kolumna kierownicza,Active Noise Control |
22-06-2018, 20:24 | #124 |
ford::beginner
Imię: Adam
Zarejestrowany: 13-01-2013
Skąd: Szczecin
Model: Mondeo MK IV KOMBI
Silnik: 2.0 TDCI 115PS "na papierze", był nawet chip 168 PS by HEKO, zostało 147 KM
Rocznik: 2010
Postów: 24
|
Odp: Komunikat usterka silnika
Dokładnie jak kolega wyżej pisze.
Warto też poczytać forum w temacie usterki silnika. Powodzenia Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk |
22-06-2018, 21:34 | #125 |
ford::expert
Imię: Radosław
Zarejestrowany: 11-07-2012
Skąd: Lębork
Model: Mondeo MKV AWD, Peżot 308 T9 ON
Silnik: 180 + wirus
Rocznik: 2018
Postów: 2,180
|
Odp: Komunikat usterka silnika
Tutaj masz moje i innych perypetie [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] . Reszta jak koledzy pisali. Kabloteka do sprawdzenia.
__________________
Łe tam Panie, Fordy rdzewiejo, sie psujo i nie jado i palo jak smoki |
01-07-2018, 13:48 | #126 |
ford::advanced
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 07-09-2010
Skąd: Białystok
Model: Mk4 FL PowerShift
Silnik: 2.0 TDCi 163(138)/192 PS & 344/408 Nm by TuneFORCE ;)
Rocznik: 11.2011 prawie 2012 :P
Postów: 400
|
Odp: Komunikat usterka silnika
I ja się podepnę. Auto odpala normalnie, filtry i oleje na czas (ostatni raz 9kkm temu +filtr paliwa).
Podczas mocniejszego przyspieszania pojawia się komunikat usterka silnika + lampka od ESP. Czasami auto straci moc a czasami nie. Błędy jakie pokazuje to U0401 (Nieprawidłowe dane uzyskane z ECM/PCM) oraz P0094 (Wykryto nieszczelność w układzie paliwowym - niewielki przeciek). Te dwa błędy pokazują się notorycznie. Wcześniej jeszcze pokazywał się błąd p1169 (czujnik FRP w granicach normy ale wartość wysoka oraz czujnik ciśnienia paliwa w szynie paliwowej - wskazania w górnym zakresie). Wczoraj oglądałem silnik i żadnych wycieków nigdzie nie widzę. Przy filtrze paliwa też sucho. Silnik 2.0 DW10-C 210kkm. Czyżby wykonać próbę przelewową? Czy wymienić z miejsca czujnik na szynie CR?
__________________
Mam nadzieję, że pomogłem a nie zepsułem |
27-08-2020, 16:16 | #127 |
ford::amateur
Imię: Grzesiek
Zarejestrowany: 27-08-2020
Skąd: Boguszówka
Model: Mondeo
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 1
|
Usterka Silnika kod P003A,P2453
Witam ! Mam poważny problem i za bardzo nie wiem czego jest przyczyną a mianowicie :
Posiadam Forda Mondeo kombi 2.0tdci rok 2008 automat Problemem są dwa błędy a dokładnie P003A,P2453. Gdy zapalam zapłon i kasuję błędy auto chodzi bez zarzutów , w czasie jazdy żaden z tych błędów się nie zapala , tylko i wyłącznie gdy auto zgaszę te dwa błędy na nowo wyskakują i samochód wpada w tryb awaryjny ( Usterka Silnika) i tak jest za każdym razem . Potrzebuję fachowej rady co może być przyczyną tego problemu ? Dodam że znajomy przepalał mi DPF'a , oraz sprawdzał ciśnienie i twierdzi że jest ok ale gdy auto zgaszę problem się powtarza. Wielka prośba gdyby ktoś coś wiedział na ten temat . Pozdrawiam |
10-02-2021, 09:02 | #128 |
ford::average
Imię: max
Zarejestrowany: 11-06-2020
Model: MK4
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2008, 2012
Postów: 63
|
P003a zawór
Witam.
Taki błąd co jakiś czas pojawia się P003A. Wymienial ktoś z Was może elektrozawór - sterowanie podciśnienia turbiny 2.0 TDCi ? Jesli tak to jak? |
10-02-2021, 10:05 | #129 |
ford::expert
Imię: Slawek
Zarejestrowany: 10-01-2011
Skąd: Niemcy - Paderborn
Model: Smax Titanium S
Silnik: 163KM
Rocznik: 2013
Postów: 4,932
|
Odp: P003a zawór
1000 razy opisywane.. uzyj lupki i czytaj.. moze byc wiele przyczyn..
__________________
Sprawdz VIN - napisz maila! Auta z Niemiec, Ogledziny, pomoc w kupnie -> dzial uslugi-KLIK |
10-02-2021, 17:49 | #130 |
ford::average
Imię: max
Zarejestrowany: 11-06-2020
Model: MK4
Silnik: 2.0 TDCI 140KM
Rocznik: 2008, 2012
Postów: 63
|
Odp: P003a zawór
Ok.
|
|
Tagi |
mk4 , tdci |
|
|