|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-01-2019, 15:20 | #11 |
ford::beginner
Imię: Robert
Zarejestrowany: 23-01-2016
Skąd: pomorskie
Model: Mondeo Mk4 & Grand C-Max
Silnik: 2.0 TDCI 163KM & 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2011 $ 2011
Postów: 20
|
Odp: Próba przelewowa na rozruszniku
Wtryski sprawdzone i są do kompletnej regeneracji.
Zaworki już mam bo kupiłem wcześniej, ale nigdzie nie mogę znaleźć rozpylaczy. Wie ktoś gdzie dostanę taki rozpylacz: L342PRD lub F342 lub L342 lub G342 lub H342 do wtrysku delphi EMBR00101D ? A może ktoś wie jaki jest moment skręcania wtryskiwacza bo też mam różne dane (od 30 do 60 Nm)? pozdrawiam Robert |
30-01-2019, 15:53 | #12 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-06-2018
Model: galaxy
Silnik: dw10c
Rocznik: 2011
Postów: 750
|
Odp: Próba przelewowa na rozruszniku
Kazdy robi to inaczej, ja skrecalem zawsze 30 nm potem 90 stopni odkrecalem i dokrecalem 65 nm
Sent from my LG-H870 using Tapatalk |
31-01-2019, 19:17 | #13 |
ford::beginner
Imię: Robert
Zarejestrowany: 23-01-2016
Skąd: pomorskie
Model: Mondeo Mk4 & Grand C-Max
Silnik: 2.0 TDCI 163KM & 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2011 $ 2011
Postów: 20
|
Odp: Próba przelewowa na rozruszniku
Mam jeszcze jedno pytanie: jakiej grubości podkładki pod wtryski mam dać?
Niestety stare mi wyrzucili jak robili testy a nigdzie nie mogę znaleźć. Pozdrawiam Robert |
14-02-2019, 08:18 | #14 |
ford::beginner
Imię: Robert
Zarejestrowany: 23-01-2016
Skąd: pomorskie
Model: Mondeo Mk4 & Grand C-Max
Silnik: 2.0 TDCI 163KM & 1.6 TDCI 115KM
Rocznik: 2011 $ 2011
Postów: 20
|
Odp: Próba przelewowa na rozruszniku
Napiszę jak się sprawa zakończyła.
Ponieważ wg diagnosty wszystkie wtryski były do wymiany lub regeneracji więc zaryzykowałem i kupiłem 4 używane. Zamontowałem (użyłem podkładek 2mm - taki rozmiar znalazł sprzedawca w jakichś swoich tabelkach), zresetowałem ustawienia w Forscanie i sukces! Silnik odpala, nie kopci, równo chodzi. Pojechałem sprawdzić na obwodnicy no i zdarzało się przy depnięciu do dechy i pod górkę, że wchodził w tryb awaryjny. Wystarczyło puścić gaz i po chwili ciągnął dalej. Błąd to: P1169 (Czujnik ciśnienia paliwa w zakresie, ale wartości powyżej spodziewanej) - czyli za duże ciśnienie. Ale ponieważ z wykresów wynikało co innego (ciśnienie było za małe) więc zrobiłem próbę przelewową (w końcu mogłem ją normalnie zrobić, bo poprzednio nawet nie odpalał) i wyszło że jeden wtrysk bardzo przelewa. Wymieniłem w nim zaworek i od tamtej pory wygląda, że wszystko jest OK. pozdrawiam |