|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
10-12-2019, 22:27 | #31 | |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-09-2007
Skąd: Basingrad UK
Model: rozne
Silnik: kilka
Rocznik: za stare
Postów: 2,991
|
Odp: BŁĄD P003 i POO3A
Cytat:
Sent from my Pixel 3 XL using Tapatalk |
|
23-12-2019, 14:57 | #32 |
ford::beginner
Imię: Magdalena
Zarejestrowany: 16-03-2019
Skąd: Nettetal
Model: S max
Silnik: 2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 48
|
Błąd P003A
Witam. Wiec po wymianie turbosprezarki z gruszka, oryginalna używana, czujnika kopiowania turbo i elektrozaworu N75 sterowania turbina wyświetla mi bład P003A. Auto jezdzi ale nadrabia sobie paliwem ( spalanie nawet do 11.5l/100km) Brak tzw. wciskania w fotel. Lampka "check engine" nie swieci sie. Błąd ciagle zostaje w komputerze. Po wykasowaniu i odpaleniu auta znowu powraca.
Wiem ze jest duzo postow o tym błedzie ale nigdzie nie ma jego rozwiazania. Czy ktos uporal sie z tym bledem. P003A - Przekroczony limit programowania polozenia mechanizmu sterowania cisnieniem doladowania turbosprezarki/sprezarki doladowujacej A |
23-12-2019, 19:42 | #33 |
ford::professional
Zarejestrowany: 18-01-2012
Skąd: Verviers
Model: Turek
Silnik: 2.0 TDI
Rocznik: 2017
Postów: 1,653
|
Odp: Błąd P003A
Sprawdź dokładnie wtyczkę od czujnika kopiowania turbo. Czujnik nowy czy uzywka?
Czasami z czasem iglica czujnika nabiera luzow i też powoduje taki błąd. Zakładam że podciśnienie sprawdzone na szczelność |
23-12-2019, 19:46 | #34 | |
FCP member
Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,064
|
Odp: Błąd P003A
Cytat:
Ja to zawsze robię IDSem, ale ponoć w FORScanie też jest. Nie sprawdzałem, bo nie miałem potrzeby robić to FORScanem. |
|
25-12-2019, 15:31 | #35 |
ford::beginner
Imię: Magdalena
Zarejestrowany: 16-03-2019
Skąd: Nettetal
Model: S max
Silnik: 2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 48
|
Re: BŁĄD P003 i POO3A
Witam. Wiec pociśnienie posprawdzane. Czujnik kopiowania turbo nowy. Już nie ma co wymieniać a miedzy 1800 a 2100 obr/min szarpie delikatnie autem jak zimny ( po nocnym postoju). Czasem słychać jakby sie turbo odcinało. Słychać i czuć ze turbina dziala ale nie ma tego ***WYMODEROWANO*** jak po zakupie i teraz ten bład po wymianie turbiny. Sam błąd rzeczywiście mówi ....coś o wartości programowania. Będe szukać jakiegoś specjalisty co sie tym zajmuje. Jakie beda efekty dam znać.
Dziekuje za podpowiedzi Ostatnio edytowane przez Speedo ; 25-12-2019 o 20:41 |
17-01-2020, 14:31 | #36 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-12-2007
Skąd: Swarzędz
Model: S-MAX
Silnik: 2.0 TDCI 163km
Rocznik: 2011
Postów: 125
|
Odp: BŁĄD P003 i POO3A
Witam
Mam u mnie pokazuje taki: Przekroczony limit programowania położenia mechanizmu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki Co to może być? |
21-08-2020, 16:57 | #37 |
ford::beginner
Imię: Magdalena
Zarejestrowany: 16-03-2019
Skąd: Nettetal
Model: S max
Silnik: 2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 48
|
Blad P003A po regeneracji turbiny. Forscan Log
Witam. Po regeneracji turbiny wciaz pokazuje blad P003A. Mam Forscan. Moge zrobic diagnostyke w czasie rzeczywistym i wyslac Logi. Czy ktos moze pomoc. Jak tak to prosze napisac jakie pomiary zrobic to podesle Log. Dzieki
|
02-04-2021, 17:28 | #38 |
ford::beginner
Imię: Magdalena
Zarejestrowany: 16-03-2019
Skąd: Nettetal
Model: S max
Silnik: 2 TDCi
Rocznik: 2007
Postów: 48
|
Wartosci w mapie strowania silnika
Witam. Mam taki problem ze ciagle mam P003A i juz wszystko jest porobione a auto dalej zamulone. Zrobilem forscanem i kody zapisane w mapie sa pozapisywane jako blad staly a ja chce to nadpisac tylko nie wiem jakie wartosci tam wpisac. Jest opcja przywroc ale ja nie mam zadnych plikow tych wartosci. Chodzi o linie 7E0-01-17 (tu jest zapisany P003A). Wydaje mi sie ze to przez ten blad nie dostaje informacji z czujnika kopiowania turbo ktory to juz byl 2 razy wymieniony. Elektryka ok ! Czujniki sprawne. Dodaje zdjecie dla pomocy.
Ford Smax 2006r 2.0 tdci 136KM |
23-05-2021, 16:30 | #39 |
ford::beginner
Imię: Mateusz
Zarejestrowany: 10-12-2018
Skąd: Bedford
Model: Mondeo Titanium X
Silnik: 2.0
Rocznik: 2010
Postów: 47
|
Kod P003A 2.0 TDCI gdzie szukać?
Witam. Od pewnego czasu autko po uruchomieniu nie paruje równo oraz podczas przyśpieszania lubi szarpnąć. Forscan pokazał kod P003A czyli Przekroczony limit programowania położenia mechanizmu sterowania ciśnieniem doładowania turbosprężarki. Czy ktoś może podać wskazówki gdzie zacząć szukać. Pozdrawiam
|
15-01-2022, 19:37 | #40 |
ford::amateur
Imię: Dawid
Zarejestrowany: 03-01-2022
Skąd: Słupsk
Model: Ford S max
Silnik: 2.0 TDCI 140kM
Rocznik: 2006
Postów: 2
|
P003A - Sterowanie A doładowaniem turbosprężarki
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. P003A - A sterowanie doładowaniem turbosprężarki/sprężarki mechanicznej
- przekroczony limit - bieżący Obstawiałem czujniki, podciśnienia tymczasem pęknięta była rura gumowa na samym środku w samym centrum z przodu, pod opaską metalową. Po zawiązaniu taśmą problem zniknął. (Wiadomo rura od przepustnicy do wymiany) Na pewno komuś pomoże jak kto szuka co może być nie tak, bo wogle tego pod uwagę nie brałem haha. Ja już zadowolony, życzę powodzenia w naprawianiu. |