|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-02-2020, 08:46 | #11 | |
ford::advanced
Imię: Arek
Zarejestrowany: 24-01-2015
Skąd: Bydgoszcz
Model: Ford Connect ACTIVE/Kia ProCeed GT MY2022
Silnik: 1,5 TDCI 120 KM /1,6 T-GDi 206 KM
Rocznik: 2022/2021
Postów: 332
|
Odp: 2.0 EcoBlue 213KM bi-turbo
Cytat:
|
|
02-02-2020, 08:47 | #12 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: BMW seria 5 , było kiedyś Mondeo MK2,MK3,MK4,MK5
Silnik: różne TDCI
Rocznik: 2023
Postów: 876
|
Odp: 2.0 EcoBlue 213KM bi-turbo
Co do spalania 2 litrowych "TDCI" to w żadnym mondeo mk4/mk5 na przestrzeni 200 tys km średnia nigdy nie przebił a 7l , min poniżej 5 l max nie wiem nigdy nie trafiłem odcinka szybkiego ruchu rzędu 800 km , żeby spalić pełen zbiornik na autostradzie bo zawsze pojedziesz wolnie bo korki, duży ruch lub drogi dojazdowe i średnia znów spada , z ostatnich kilku tyś kręcenia się wokół komina śr 6,8
|
02-02-2020, 09:42 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 24-11-2007
Model: S-max
Silnik: 2.0 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 117
|
Odp: 2.0 EcoBlue 213KM bi-turbo
Smax w takim Poznaniu spali 10 litrów w jeździe miejskiej choć ciężko to nazwać jazdą. W trasie poniżej 7 a na autostradzie jadąc normalnie czyli 140-150 to ok 8-8.5 połknie
|
02-02-2020, 10:41 | #14 | ||
Postów: n/a
|
Odp: 2.0 EcoBlue 213KM bi-turbo
Cytat:
i teraz z tej perspektywy mogę pokusić się o ocenę silnika względem innych 2.0 turbo jakie miałem (innych producentów). Cytat:
Ostatnio edytowane przez bezduszny ; 02-02-2020 o 10:50 |
||