![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::average
![]() Imię: Piotrek
Zarejestrowany: 31-08-2017
Skąd: Wieliczka, Kielce
Model: Focus MK3 Kombi
Silnik: 2.0 TDCi 150KM @ 180KM
Rocznik: 01.2018
Postów: 149
|
![]()
To auto mojego ojca. Nie robiłem mu pełnego testu. Jedyne czego miałem okazję doświadczyć to opisałem w linku, który podesłałeś. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]()
Witam, Panowie, Panie...
Jako że przymierzam sie do zamówienia pojazdu "FORD Transit Custom MCA 2.0 New EcoBlue 185 KM M6 SPORT Van 290 L1" chciałbym sie podpytać użytkowników o detale.. Jak wam swiecą 25-watowe palniki, emitujące strumień światła poniżej 2000 lumenów, kiedyś czytałem że to tylko ksenon dla ksenonów, a nie "klasyczny" ksenon ma 35 W i 3200 lumenów, użytkowałem i użytkuje te mocniejsze, z których jestem bardzo zadowolony. @[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] czy mogę wymienić same żarniki 25W na 35W i bedzie ładnie oświetlało ?, tak wiem że w teorii są potrzebne spryskiwacze, pomijam to na razie. Czy Ford już sie uporał z problemem w nowym motorze /chodzi mi o pękające tłoki, niedostosowane wtryski, notoryczne dolewanie adblue ? A jak sie sprawuje w nim automatyczna skrzynia biegów. Czy tą 185km moc czuć na plecach i się rozchodzi po bokach Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Może macie jakieś spostrzeżenia, kupuje jako dostawcze 2miejscowe jako osobówka na fullu. Jeszcze raz prosze o sugestie przed podpisaniem umowy, bo bede sie nim bujaj kilka wiosenGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ostatnio edytowane przez tomaszjan31 ; 18-01-2021 o 20:11 |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,996
|
![]() Cytat:
Co do zmiany mocy i reakcji BCM na to - nie wiem, ale już różne cuda się dzieją z układami BCM... Generalnie ci co jeżdżą z palnikami 25W mówią, że jest nieźle.
__________________
Zgredzik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,996
|
![]() Cytat:
__________________
Zgredzik |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Sądzę że custom też nie ma poziomowania. Mam dużego Transita i nie ma spryskiwaczy i nie widać aby się poziomowały. Jest regulacja wysokości ale ręczna, dokładnie taka jak np w focusie z żarówkami halogenowymi.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]() Cytat:
Powiedz prosze czy masz, miałeś problemy z nowym motorem, czy już udało sie dopracować ten silnik ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Do tej pory miałem H4 w focusie MK1, teraz w MK3 są H1/H7, w Transicie biksenon. Dla mnie duża różnica na korzyść biksenona. Świecą ładnie, ale zauważam w porównaniu do innych aut że mogły by mocniej. Na pewno to jest ta mniejsza moc.
Co do silnika to tak żartobliwie pan w ASO przy akcji serwisowej (notabene dot biksenona) stwierdził: ooo 7000 km i jeszcze wtryski nie zmieniane... Obecnie 21000 prawie bez problemów. Tzn nie miałem uziemionego auta, nie ma problemów typu że się nie da jechać. Występuje bardzo zadko pewna anomalia w pracy silnika (najczęściej 3 bieg, lekko muskany gaz, przy 1700-1800 obr tak jakby spalanie stukowe, zagrają zawory i kręci się dalej, trwa to może sekunde).
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
ford::professional
![]() Imię: Tomasz
Zarejestrowany: 09-09-2012
Skąd: ŚLĄSK
Model: FORD
Silnik: 2.0 tdci 2.5td 2.2 tdci
Rocznik: 1999
Postów: 1,384
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 17-02-2007
Model: Focus kombi | Transit DCiV L3H2
Silnik: 1.6 TDCi Econetic 105KM | 2.0 TDCi EcoBlue 130KM
Rocznik: 2013 | 2019
Postów: 1,606
|
![]()
Tak. Jedna soczewka, obok jest doświetlanie zakrętów. No i pozycja/dzienne jako pasek na obwodzie.
__________________
Był Focus MK1 1.8 TDDi 90 KM, przyszedł czas na zmiany i jest Focus MK3 1.6 TDCi 105KM. |
![]() |
![]() |