![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#51 | |
ford::average
![]() Imię: Jarek
Zarejestrowany: 18-08-2017
Skąd: Toruń
Model: Ford SMAX
Silnik: 180HP,Powershift
Rocznik: 2016
Postów: 80
|
![]() Cytat:
jl3t-14g141-aa jl3t-14g139-cr jl3t-14g144-cr |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,604
|
![]()
są nadal do pobrania z serwerów forda
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-09-2011
Skąd: Tuchola
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001/2002
Postów: 119
|
![]()
Niestety nie mam jak tego pobrać, nie mam dostępu (lub nie wiem że mogę go mieć).
Masz jeszcze jl3t-14g139-cr? |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 15-08-2014
Model: exKa/Fusx2/Foc
Silnik: Brak informacji
Rocznik: Brak informacji
Postów: 7,604
|
![]()
Waży prawie 50MB, pobrałem go wczoraj, ale nie mam czasu się z tym ogarnąć
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
FCP member
![]() Imię: Tadeusz
Zarejestrowany: 03-11-2011
Skąd: Katowice
Model: Mitsubishi Outlander PHEV, C-max Energi (USA) PHEV
Silnik: 2.4 PB, 2.0 PB wolnossące cykl Atkinsona - hybryda plug-in
Rocznik: 2019, 2016
Postów: 17,071
|
![]() Cytat:
__________________
------------------------------------------------------------------------------------------------ Nadal tu jestem ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 23-09-2011
Skąd: Tuchola
Model: Mondeo MK3
Silnik: 2.0 TDDI
Rocznik: 2001/2002
Postów: 119
|
![]()
Dzięki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
ford::average
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-04-2010
Skąd: GOLENIÓW
Model: S-MAX MK2, EDGE
Silnik: 2,0 BiTurbo, 2,0 BiTurbo
Rocznik: 2017, 2017
Postów: 159
|
![]()
Jakie warunki muszą być spełnione aby TCU z trybu "poczekaj na autoryzację" przeszło w "tryb zatwierdzenia"? Ile czasu powinno to zająć?
W poprzednim moim aucie s-max mk2 TCU w ciągu minuty od podłączenia przeszło w "tryb zatwierdzenia" co pozwoliło "aktywować" pojazd w aplikacji fordpass. Teraz dodałem nowy fabrycznie modem (ograny niezbędnym softem) w edge'u (2017 wersja EU) i TCU od dwóch tygodni jest w trybie "poczekaj na autoryzację". Żadne próby resetu czy ustawienia "trybu fabrycznego" w TCU nie zmieniają tego.
__________________
Moje mody w mk2: Kamera tylna i przednia, ACC + Precollision, Active Park Assist, BLIS, Sync2->Sync3, Fotele podgrzewane, SONY Premium Sound (8 -> 11 głośników + DSP + SUB), ANC - Active Noise Control, ACS - Active City Stop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
ford::average
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-04-2010
Skąd: GOLENIÓW
Model: S-MAX MK2, EDGE
Silnik: 2,0 BiTurbo, 2,0 BiTurbo
Rocznik: 2017, 2017
Postów: 159
|
![]()
Czy do "autoryzacji" TCU i "aktywacji" pojazdu niezbędna jest aplikacja fordpass w sync?
Niestety w edge'u po podłączeniu telefonu iphone przez usb nie pojawia się aplikacja fordpass.
__________________
Moje mody w mk2: Kamera tylna i przednia, ACC + Precollision, Active Park Assist, BLIS, Sync2->Sync3, Fotele podgrzewane, SONY Premium Sound (8 -> 11 głośników + DSP + SUB), ANC - Active Noise Control, ACS - Active City Stop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
ford::average
![]() Imię: Darek
Zarejestrowany: 25-04-2010
Skąd: GOLENIÓW
Model: S-MAX MK2, EDGE
Silnik: 2,0 BiTurbo, 2,0 BiTurbo
Rocznik: 2017, 2017
Postów: 159
|
![]() Cytat:
Cytat:
__________________
Moje mody w mk2: Kamera tylna i przednia, ACC + Precollision, Active Park Assist, BLIS, Sync2->Sync3, Fotele podgrzewane, SONY Premium Sound (8 -> 11 głośników + DSP + SUB), ANC - Active Noise Control, ACS - Active City Stop. Ostatnio edytowane przez jdkozak ; 06-12-2022 o 05:20 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
ford::amateur
![]() Imię: Jan
Zarejestrowany: 29-11-2020
Skąd: Prague
Model: S-Max MK2 Titanium Sport
Silnik: 2.0 Duratorq 180k
Rocznik: MY2016
Postów: 9
|
![]()
Cześć. Dziś w końcu zamontowałem TCU w samochodzie. Użyłem TCU-E2 KT1T z tranzytu, wgrałem kalibrację JL3T. Wszystko działa, nawet niektóre skróty Siri. Niestety skróty do zdalnego uruchamiania silnika nie działają. Zdalny start za pomocą przycisku działa dobrze, ale nie za pomocą TCU. Jakieś pomysły co sprawdzić? Dziękuję
|
![]() |
![]() |