![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 28-12-2022
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 3
|
![]()
Dzień dobry,
1.6 TDCI 95 KM, przebieg 196k Jedynym objawem było to, że temp silnika ( przy temp otoczenia poniżej 5 st) podnosiła się do 90 st i opadała do 0 naprzemian, a auto nie grzało w środku. Mechanik najpierw powiedział, że to uszczelka pod głowicą, a teraz zadzwonił, że widzi delikatną rysę i że to pęknięty blok silnika. Spotkał się ktoś z takim przypadkiem w tym silniku ? Jakie teraz rozwiązanie jest najsensowniejsze, szukać silnika, gdzie gwarancja jest max 1mc czy coś wg Was się da zrobić z obecnym ? Z góry dziękuję za odpowiedzi i podpowiedzi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
![]()
Szukać słupek, bo blok może być przegrzany.
Nieistotne miejsce można pospawać ale nie wiemy gdzie jest ta rysa. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::amateur
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 28-12-2022
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 3
|
![]()
Dokładnie nie widać, bo lampa odbija, ale w tym miejscu mniej więcej jest rysa
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 06-08-2009
Skąd: Toruń
Model: Escort
Silnik: 1.8 D CLX
Rocznik: 1991
Postów: 1,408
|
![]()
Rysa czy pęknięcie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 22-10-2013
Skąd: Katowice
Model: Focus Kombi MK1
Silnik: 1.6 ZEtec SE
Rocznik: 2004
Postów: 8,558
|
![]()
słupka szukaj
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::beginner
![]() Imię: Krzysztof
Zarejestrowany: 23-12-2022
Skąd: SKIERNIEWICE
Model: S-MAX / FOCUS MK3
Silnik: DW10 / DW10C
Rocznik: 2009 / 2012
Postów: 25
|
![]()
Powiem Ci że siadają na 2 i 3 od strony wydechowej często pęka na 3. Póki co std. W 1.6 ale tylko po przegraniu jednostki.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
ford::amateur
![]() Imię: Sławek
Zarejestrowany: 28-12-2022
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2014
Postów: 3
|
![]() Cytat:
Tego mechanik nie wie - nie jest w stanie stwierdzić |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::amateur
![]() Imię: Kamil
Zarejestrowany: 19-01-2019
Model: Focus mk1
Silnik: 1,9 tddi
Rocznik: 2003
Postów: 5
|
![]()
Witam
Podpinam się pod temat, jednostka 115 KM pęknięta tuleja ... Szukać słupka czy dawać do zakładu który po rozmowie telefonicznej "naprawi" Słupek to rozumiem goły blok silnika ? Czy szukać silnika kompletnego w kwocie ok 3500 ? Co wyjdzie lepiej i taniej ? |
![]() |
![]() |