|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-03-2023, 12:30 | #51 |
ford::advanced
Imię: Maciej
Zarejestrowany: 21-09-2014
Skąd: Mińsk Mazowiecki
Model: Focus MK4 Vignale
Silnik: 2.0 EcoBlue 150KM
Rocznik: 2019
Postów: 240
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Sporo piszesz na temat auta - fajna baza dla chętnych na autko.
Odnośnie oświetlenia wewnętrznego, to w przedlifcie u mnie jest pełne oświetlenie - klamek, nóg itd. Nie wiem czy to ze względu na wersję Vignale czy okrajanie przez Forda kolejnych wersji. Ale Focus też to jeszcze niedawno miał. Wyciszenie - zawsze można rozbudować fabryczne o dodatkowe, czy to w specjalistycznych warsztatach czy nawet samemu. Więc wyciszając Golfa możesz polepszyć przyjemność z jazdy nim. A jak akumulator? Nie ma problemów z autem, gdy postoi nieużywane parę dni? Wyłączanie systemów, skracanie czasu oświetlenia, nie aktywowanie SS itd. To bolączka sporej liczby przedliftów. |
28-03-2023, 13:07 | #52 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 28-12-2006
Model: Ford C-max Titanium
Silnik: 1.5 EB 150KM
Rocznik: 2018
Postów: 902
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Fajnie jak auto jest już dobrze wyciszone fabrycznie ,bo można jeszcze to bardziej poprawić. Jak jest słabo ,to nigdy się cudów nie osiągnie,takie moje zdanie.
Ciekawy ten focus ,szkoda że silniki bardzo małe montują . Ja następne myślę kupić automat . Przeglądam różne oferty ,focus ciekawie wykonany ,nawet takie wyścielenie schowków w boczkach drzwiowych ,ciężko w samochodach wyższej klasy spotkać . Wysłane z mojego RMX3363 przy użyciu Tapatalka |
28-03-2023, 19:50 | #53 | |
ford::amateur
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 30-10-2021
Skąd: Wielkopolska
Model: Focus Active X FL
Silnik: 1.0 hybrid mhev 155KM A7
Rocznik: 2023
Postów: 0
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Cytat:
|
|
29-03-2023, 06:12 | #54 | |
ford::amateur
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 30-10-2021
Skąd: Wielkopolska
Model: Focus Active X FL
Silnik: 1.0 hybrid mhev 155KM A7
Rocznik: 2023
Postów: 0
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Cytat:
|
|
01-04-2023, 20:32 | #55 |
ford::amateur
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 30-10-2021
Skąd: Wielkopolska
Model: Focus Active X FL
Silnik: 1.0 hybrid mhev 155KM A7
Rocznik: 2023
Postów: 0
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Kolejny bak paliwa wyjechany.Tym razem komputer zaniżył spalanie o 0,1L. Przebieg auta to 3700 kilometrów, a średnie spalanie z tego dystansu nadal wynosi 7 litrów. Zauważyłem też, że Ford nie lubi dbać o pasażerów siedzących na tylnej kanapie. Nie dosyć, że nie ma nawiewów z tyłu (o czym wszyscy wiemy) to jeszcze kieszenie w drzwiach tylnich nie są podświetlane. W drzwiach przednich jest dioda. W Golfie można sobie nawet wybierać inne kolory podświetlenia w kieszeniach drzwi, a inne na listwach drzwiowych i desce. Nadal nie mogę zrozumieć, w jaki sposób udało im się wykonać wnętrze Focusa w taki sposób, że jadąc po dziurawej nawierzchni we wnętrzu nic nie trzeszczy. W markach premium już nie raz na początku użytkowania jechałem do serwisu, bo trzeszczała deska lub skrzypiał fotel. Może w Focusie zacznie coś skrzypieć przy większym przebiegu? Zobaczymy. Na razie brawa dla Forda za dobre spasowanie wnętrza.
|
02-04-2023, 09:45 | #56 |
ford::professional
Imię: AdoKrycha007
Zarejestrowany: 07-04-2014
Skąd: Kraków
Model: Focus MK3 Kombi i Focus MK4 Kombi
Silnik: 1,6 Duratec 105 KM Euro 5 (MK3) i 1,5 EcoBoost 150 KM Euro 6 (MK4)
Rocznik: 05.2014 (MK3) i 09.2019 (MK4)
Postów: 1,527
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Każdy rozsądny i cała branża wiedzą, że prowadzenie i wyciszenie Foki od lat jest najlepsze w swojej klasie, no ale naród woli kupować od żółtków jakieś Kijanki i Tojoty....
|
02-04-2023, 10:36 | #57 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 10-07-2015
Skąd: Kraków
Model: Mazda 3
Silnik: 2.0 Skyactiv-G 150 KM
Rocznik: 2022
Postów: 313
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
@[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
fascynujące. Przyszło ci do głowy, że wielu ludziom nie zależy na prowadzeniu i wyciszeniu? Bo traktują samochód jako środek transportu albo jeżdżą głównie po mieście i pod miastem. Do tego dochodzi beznadziejne podejście do klienta w salonach Forda. Idź kiedyś do salonu Toyoty albo Kii, to zobaczysz, co to znaczy obsługa klienta.
|
02-04-2023, 10:53 | #58 | |
ford::expert
Imię: Marek
Zarejestrowany: 13-06-2010
Skąd: Warszawa
Model: Mondeo MK5 Titanium
Silnik: 2.0TDCI PS 209 by HEKO
Rocznik: 2017
Postów: 3,755
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Cytat:
|
|
04-04-2023, 09:58 | #59 |
ford::amateur
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 30-10-2021
Skąd: Wielkopolska
Model: Focus Active X FL
Silnik: 1.0 hybrid mhev 155KM A7
Rocznik: 2023
Postów: 0
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Patrząc na rejestracje nowych samochodów w Polsce od początku roku do końca marca 2023r, to wygląda to tak: Toyota Corolla 4 343 szt, Skoda Octavia 2 491, KIA Ceed 1 404, Hyundai i30 1 225, Skoda Scala 790, Ford Focus 648, Volkswagen Golf 617. Jak widać dla klientów wygłuszenie wnętrza nie ma znaczenia. Myślę, że Corollę kupują ze względu na niską awaryjność i sprawdzone hybrydy, a Octavię ze względu na wielkość i praktyczność nadwozia. Sam posiadałem przez ponad rok nową Octavię i funkcjonalna ona była, ale pod względem awaryjności elektroniki była tragedia. Samochody Kia i Hyundai mają również słabo wygłuszone wnętrza. Testowałem ostatnio nową Kię Niro i było dużo głośniej niż w Golfie. Do Focusa w ogóle nie ma co porównywać.
Ostatnio edytowane przez Tomasz76 ; 04-04-2023 o 10:02 |
04-04-2023, 16:58 | #60 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-03-2008
Model: Ford Focus II
Silnik: 1.6 TI-VTC
Rocznik: 2009
Postów: 236
|
Odp: Focus 1.0 155KM po FL 2023r Recenzja
Kiedys widzialem sprzedaz aut ale tylko osoby prywatne bez film czy flot i octavia byla dopiero na 11 miejscu, nie dziwie sie jak 1.5 tsi 150 ps w full opcji to 200 tys zl
__________________
Regulamin $23 |
|
|
|