![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#21 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 1,923
|
![]()
Jak się stary układ za dobrze wypłucze może się pojawić potrzeba uszczelniania chłodnicy. Jeśli z temperaturami się nic nie dzieje złego, to tylko zlać stary i napełnić nowym.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-03-2024
Model: Focus II
Silnik: 1.6 101 KM
Rocznik: 2008
Postów: 23
|
![]()
Właśnie wydawało mi się, że za szybko łapie temperaturę, bo wskaźnik na zegarach się pionuje już po przejechaniu około kilometra, ale wygląda na to że ten wskaźnik jest źle skalibrowany. Trafiłem w internecie na taką informację.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
ford::professional
![]() Imię: Tomek
Zarejestrowany: 01-08-2022
Skąd: Płock
Model: focus mk3/mondeo mk5
Silnik: 1.6 EB/2.0 DW10F
Rocznik: 2011/2018
Postów: 1,923
|
![]()
Typowe zachowanie wskaźnika w Fordach. Realną temperaturę można obserwować przez OBD lub menu serwisowym licznika.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-01-2013
Model: Ford Focus Mk2 Ti-VCT, 115 KM, LPG STAG
Silnik: 1.6 2005r.
Rocznik: 2006
Postów: 194
|
![]() Cytat:
Po wymianie płynu czasy (odległości) mogą się wydłużyć, bo układ chłodzenia długo się odpowietrza, a jak jeszcze w grę wchodzi wymiana termostatu i pompy, to tym bardziej.
__________________
Nie jeżdżę na LPG. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 02-03-2024
Model: Focus II
Silnik: 1.6 101 KM
Rocznik: 2008
Postów: 23
|
![]()
Przy wymianie pompy wody i płynu chłodzącego warto wymienić termostat i czujnik temperatury? Wiem, że w niektórych modelach lubią się sypać te czujniki, a jak jest w focusie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 08-01-2013
Model: Ford Focus Mk2 Ti-VCT, 115 KM, LPG STAG
Silnik: 1.6 2005r.
Rocznik: 2006
Postów: 194
|
![]()
Czujnik temperatury jest wkręcony w głowicę (od strony akumulatora), więc nie warto wymieniać, bo nie ma to żadnego związku z wymianą pompy czy tez termostatu pod kolektorem dolotowym.
__________________
Nie jeżdżę na LPG. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
FCP member
![]() Imię: Dariusz
Zarejestrowany: 15-06-2021
Skąd: Rawa Maz.
Model: Fokus MK2
Silnik: 2,0 PB
Rocznik: 2008
Postów: 283
|
![]() Cytat:
__________________
![]() |
|
![]() |
![]() |