Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 12-12-2004, 12:49   #21
arTii
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: citroen
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 151
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slawko
Cześć arTii, możesz nie szukać tego czujnika CTS . Ty go nie masz Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . A dlaczego Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dlatego, że u Ciebie na 99% zegary są elektroniczne i wskaźnikiem temperatury silnika steruje komp. pokładowy, a sygnał temperatury brany jest z EEC( notabene masz EEC V 104 pins).
Wygląda to, tak że czujnik ECT steruje modułem EEC a ten poprzez komputer pokładowy steruje wskaźnikiem temperatury. Na pewno masz fabrycznie kontrolke rezerwy, jak i wiele innych ciekawych rzeczy , których my nie mamy.
No to w zasadzie mnie nieco przyhamowąłeś, gdyż właśnie wybierałem się do auta rozkręcać go na śrubki, żeby znaleźć komputer, ale najmpierw postanowiłem zjrzeć na forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wobec powyższego dzisiaj sobie odpuszczę, ale na pewno kiedys rozkręcę, żeby zobaczyć gdzie sa podpięte piny do gniazda diagnostyki Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Faktem jest, że mam elektroniczny licznik kilometrów i kontrolke rezerwy (ale mnie denerwuje jak średnio co 2 m-ce mi się zaświeca Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )

I tak też sobie ostatnio analizując fakty zacząłem też sobie wmawiać, że mi komputer musi sterowac wskazaniami temperatury, gdyż po odpięciu tej wtyczki z czujnika temperatury, wskazówka nie opada natychmiast, tylko jeszcze zdążę wrócić do kabiny i zobaczyć jak opada na minimum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ale w takim razie pozostaje nierozwiązane pytanie dlaczego mi tak dużo pali Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.((
Kiedyś mieścił się w 10l LPG/100km (jeżdżę dosyć ostro) a później dosyć skokowo zaczął palić 12 i więcej Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. I nie ma większego znaczenia czy jest to cykl mieszany czy tez trasa (głównie w trasie jeżdżę)

Termostat mam sprawny, ponieważ po około 3-4 kilometrach jazdy mam już normalną temperaturę i ładnie mi grzeje w aucie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

A tak na marginesie:
Ktoś ma dostęp do niebardzo drogich interface'ów diagnostycznych do FORDa?
Wskazane żeby był oparty na układzie ELM320, lub gdzie i za ile można kupić ten układ?

__________________
Pozdrawiam
arTii
Volkswagen Sharan 1,9TDI '2004
A do sprzedania VW Sharan 2,8 VR6 +LPG Stag300
arTii jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-12-2004, 13:02   #22
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Ja mam taki interface na elm 320 , ale czy będzie działał u Ciebie to nie wiem. Jeśli masz w gnieździe OBD podpiete piny 2 i 10 to pewnie masz protokół J1850 PWM i będzie działać. Ale do Wa-wy troche daleko.

A w sprawie spalania to dotyczy ono tylko LPG, czy bezyny też Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jeśli tylko LPG to skłaniałbym się przyczepić do instalki gazu , a nie sterowania silnika przy pracy na benzynie.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-12-2004, 18:41   #23
arTii
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: citroen
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 151
Domyślnie

No fakt, że do wawy nieco dalekawo Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Ale ja juz myślałem żeby sobie taki interface kupić/zrobić i spróbować jak to działa Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
A co do spalania - nie wiem jak mi pali na benzynie ponieważ nigdy nie mam kasy, żeby go zalac benzyna do pełna i sprawdzić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Benzyna to tylko do uruchomienia i ewentualnie przejechania ok. 1,5 km jak jest zimny silnik, później załącza się LPG Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))
__________________
Pozdrawiam
arTii
Volkswagen Sharan 1,9TDI '2004
A do sprzedania VW Sharan 2,8 VR6 +LPG Stag300
arTii jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-12-2004, 18:57   #24
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

To Przydałby Ci się fejs do instalacji gazu. Na Elm-ie nie bedzie działał, raczej jakis na max-ie. Takie znajdziesz na allegro bądz na stronie http://www.obd2.pl. Spróbuj wejść na forum i poszukać . Tylko nie zadawaj głupich pytań, bo dostaniesz odpowiedz typu " Panu dziękujemy za zabranie głosu na tym forum" lub coś podobnego. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Aha poszukaj jeszcze na elektrodzie, lub zapytaj elektryka, on jest dobry w tych fejsach i w diagnostyce.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-12-2004, 08:54   #25
arTii
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: citroen
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 151
Domyślnie

Do gazu już mam od dawna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.))
Tylko nie do końca jeszcze wiem o co biega w mapie wtrysków (instalację mam 4 generacji na pełnym "wytrysku" Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. )
Wszystkie pozostałe opcje już próbowałem, ale na początku to palił niedużo na ustawieniach z autoadaptacji, a teraz wziął i sie rozpił Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Pozdrawiam
arTii
Volkswagen Sharan 1,9TDI '2004
A do sprzedania VW Sharan 2,8 VR6 +LPG Stag300
arTii jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2005, 10:49   #26
Eryk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 24-12-2004
Skąd: Choszczno
Postów: 15
Domyślnie

Cholera, po przeczytaniu wszystkich pytań arTii zaczynam cię przyjacielu rozumieć mam podobne odczucie, ni cholery nie mogę znaleźć tego drugiego czujnika odpowiadającego za podawanie informacji do komputera. Poza tym czy ktoś może mi powiedzieć jakiego koloru są te czujniki, bo jak się pytałem w sklepie o te dwa czujniki(pokazujacy na deskę i do komputera) to pytają się jakiego one są koloru (a tych kolorów ok. 7), no imasz babo placek.Pytam dlatego, że w kazdym innym sklepie niż "firmowe" forda czujniki są po prostu tańsze.
A i jeszcze jedno gdzieś na forum widziałem książke forda, czekam na informację.
Jeśli ktoś wie jak rozwiac moje rozterki, proszę o pomoc.
Z góry dziękuje!
1,6 16V 99'
Eryk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2005, 12:26   #27
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Eryk, Czemu zakładasz nowy temat i piszesz dwa identyczne posty Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Jesli przez pomyłke to wykasuj jeden. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 04-01-2005, 16:05   #28
arTii
ford::average
 
Zarejestrowany: 17-03-2004
Skąd: Rzeszów
Model: citroen
Silnik: 1.6
Rocznik: 2008
Postów: 151
Domyślnie

Cytat:
Napisał Eryk
Cholera, po przeczytaniu wszystkich pytań arTii zaczynam cię przyjacielu rozumieć mam podobne odczucie, ni cholery nie mogę znaleźć tego drugiego czujnika odpowiadającego za podawanie informacji do komputera.
Może po prostu nie masz tego drugiego czujnika tak jak ja?
Przy elektronicznym liczniku podobno drugiego czujnika nie ma i już.
Ja na swój łeb rozumuję tak:
- jak ściągam z tego czujnika złącze, to gdyby to było z niego sterowane bezpośrednio wskaźnik temperatury, to tenże natychmiast by opadł na "zimny". Ale w związku z faktem, że idzie to przez komputer pokładowy, to tenże ma pewne opóźnienie związane z częstotliwością próbkowania i po zdjęciu wspomnianego kabla, możesz jeszcze wrócic do auta i zaobserwować jak wskazówka sobie opada.
Jeśli (spróbuj sobie zapewnić pomoc drugiej osoby która by Ci ściągnęła to złącze) opadnie natychmiast, to znaczy że jest to analogowe i wtedy szukaj drugiego czujnika.
__________________
Pozdrawiam
arTii
Volkswagen Sharan 1,9TDI '2004
A do sprzedania VW Sharan 2,8 VR6 +LPG Stag300
arTii jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-05-2005, 07:44   #29
miscior
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 06-08-2004
Skąd: Hrubieszów
Postów: 47
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slawko
Hmmm....... :566: popatrz na rysunki poniżej.
Piękinie pokazane sa dwa czujniki.
Mam pytanie: gdzie znajduje się jeszcze inny czujnik:
ten który ząłącza wentylator chłodnicy.
__________________
Escort 1,6 16V-1995 - ZETEC
miscior jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-05-2005, 09:01   #30
hoses
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 30-04-2004
Skąd: Mazowieckie
Model: Fiesta
Silnik: 1.25
Rocznik: 2010
Postów: 536
Domyślnie

Czujnik który załacza wentylator jest wkręcony w przewód gumowy z przudu maski po prawej stronie chłodnicy pod przejściówką która doprowadza powietrze do komory z filtrem. Zobaczysz go dokładnie jak tą przejściówke wyciągniesz.
__________________
Escort '95 1.6 16V z LPG II gen. tu już historia.
Astra G 00' 1.6 8V z LPG II gen..
hoses jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.