|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-07-2005, 22:08 | #21 | |
ford::average
Zarejestrowany: 20-05-2005
Postów: 100
|
Cytat:
|
|
26-07-2005, 09:00 | #22 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
i nie dźwigły się ?? z tych 500?
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
26-07-2005, 10:01 | #23 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-07-2005
Skąd: Gdansk
Postów: 17
|
Czesc, mam podobny problem, z tym że obroty tylko spadają przy hamowaniu do ok. 500, a czasem też zgaśnie.
Czy mam wyczyścić zawór wolnych obrotów ?? Jak to się robi ?? Aha, ale zaraz obroty się dzwigają do normy . |
26-07-2005, 10:29 | #24 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
poszukaj na forum było to dużo razy opisywane
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
26-07-2005, 14:10 | #25 | |
ford::average
Zarejestrowany: 20-05-2005
Postów: 100
|
Cytat:
nie, podniosły się dopiero po wpięciu wtyczki przepływki. |
|
26-07-2005, 14:23 | #26 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
|
kapral
mialem to samo - po pomiarach okazalo sie ze nie kontaktuje masa sondy lambda - zamiast skokow napiecia od 0-1V bylo caly czas w granicach 50mV - zostalo to naprawione w taki sposob ze mechanik poruszal troche sruba sondy i zaczelo kontaktowac rewelacyjnie proste i dziale teraz OK |
30-07-2005, 09:30 | #27 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-07-2005
Postów: 13
|
witam obserwuje obserwuje tomi i co udało ci się bo u mnie sprawa podobna tylko bardziej dokuczliwa bo obroty podwyższają się ale również spadają drastycznie aż do zgaśnięcia wręcz zaczynam sie desperowac najgorsze to że czasami chodzi dobrze a jak sprawdzasz to się nie chce spierdzielić - jak coś znalazłeś odpisz pozdro.
__________________
sam go mam sam go pcham |
01-08-2005, 22:37 | #28 | |
ford::average
Zarejestrowany: 20-05-2005
Postów: 100
|
Cytat:
sorki że dopiero teraz odpisuję ale długo walczyłem i chciałem sprawdzić.... jeszcze raz umyłem ten nieszczęsny zawór wolnych obrotów-pełna opcja :-) (2 godzinna kąpiel w benzynie, mycie pędzlem na koniec benzyna pod ciśnieniem). wykręciłem też tą plastikową śrubkę od tyłu (zabezpieczona jest chyba silikonem u mnie było 8 obrotów) pod nią jest sprężyna, która reguluje docisk trzpienia. Zawór zamontowałem całkowicie suchy i odtłuszczony. Jak narazie 100% sukces...oby nie zapeszyć :-) Myślę że w/w działanie dodam do okresowej wymiany oleju i filtrów....:-) pozdrawiam wszystkich w "obrotowej niedoli" |
|
03-08-2005, 18:01 | #29 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 17-07-2005
Skąd: Zielona Góra
Postów: 30
|
A mi sie wydaje ze to silniczek krokowy bo przy dojezdzie do swiatel i tym podobnych miejsc miejsz z tym obroty mi wzrastalt same i malalt po wymianie bylo oki. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
_______________ Pozdrawiam :516: Pio-ps :527: ..... :evilbat: .....l
__________________
*********** Pozdrawiam Pio-ps *********** |
03-08-2005, 18:34 | #30 |
ford::expert
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
mondeo, zawór wolnych obrotów = silniczek krokowy
|