Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-07-2005, 22:08   #21
tomi_xx
ford::average
 
Zarejestrowany: 20-05-2005
Postów: 100
Domyślnie

Cytat:
Napisał -waldi-
odłącz wtyczkę od przepływomierza i sprawdz czy dalej występuje wzrost obrotów
zapomniałem napisać że już odłączałem i obroty spadały do ~500 a nie wzrastały.

tomi_xx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2005, 09:00   #22
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

i nie dźwigły się ?? z tych 500?
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2005, 10:01   #23
mariokula
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 25-07-2005
Skąd: Gdansk
Postów: 17
Domyślnie

Czesc, mam podobny problem, z tym że obroty tylko spadają przy hamowaniu do ok. 500, a czasem też zgaśnie.
Czy mam wyczyścić zawór wolnych obrotów ??
Jak to się robi ??

Aha, ale zaraz obroty się dzwigają do normy .
mariokula jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2005, 10:29   #24
-waldi-
FORD|ZAWODOWIEC
 
Avatar -waldi-
 
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
Domyślnie

poszukaj na forum było to dużo razy opisywane
__________________
wozidła...
Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne
Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz
Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka
Yamaha XV700

[Regulamin Forum] [Szukaj]
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg
-waldi- jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2005, 14:10   #25
tomi_xx
ford::average
 
Zarejestrowany: 20-05-2005
Postów: 100
Domyślnie

Cytat:
Napisał -waldi-
i nie dźwigły się ?? z tych 500?
witam
nie, podniosły się dopiero po wpięciu wtyczki przepływki.
tomi_xx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-07-2005, 14:23   #26
Peter
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 19-05-2004
Skąd: Wrocław
Postów: 272
Domyślnie

kapral

mialem to samo - po pomiarach okazalo sie ze nie kontaktuje masa sondy lambda - zamiast skokow napiecia od 0-1V bylo caly czas w granicach 50mV - zostalo to naprawione w taki sposob ze mechanik poruszal troche sruba sondy i zaczelo kontaktowac

rewelacyjnie proste i dziale teraz OK
Peter jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 30-07-2005, 09:30   #27
lambert
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 26-07-2005
Postów: 13
Domyślnie

witam obserwuje obserwuje tomi i co udało ci się bo u mnie sprawa podobna tylko bardziej dokuczliwa bo obroty podwyższają się ale również spadają drastycznie aż do zgaśnięcia wręcz zaczynam sie desperowac najgorsze to że czasami chodzi dobrze a jak sprawdzasz to się nie chce spierdzielić - jak coś znalazłeś odpisz pozdro.
__________________
sam go mam sam go pcham
lambert jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-08-2005, 22:37   #28
tomi_xx
ford::average
 
Zarejestrowany: 20-05-2005
Postów: 100
Domyślnie

Cytat:
Napisał lambert
witam obserwuje obserwuje tomi i co udało ci się bo u mnie sprawa podobna tylko bardziej dokuczliwa bo obroty podwyższają się ale również spadają drastycznie aż do zgaśnięcia wręcz zaczynam sie desperowac najgorsze to że czasami chodzi dobrze a jak sprawdzasz to się nie chce spierdzielić - jak coś znalazłeś odpisz pozdro.
witam
sorki że dopiero teraz odpisuję ale długo walczyłem i chciałem sprawdzić....
jeszcze raz umyłem ten nieszczęsny zawór wolnych obrotów-pełna opcja :-)
(2 godzinna kąpiel w benzynie, mycie pędzlem na koniec benzyna pod ciśnieniem).
wykręciłem też tą plastikową śrubkę od tyłu (zabezpieczona jest chyba silikonem u mnie było 8 obrotów) pod nią jest sprężyna, która reguluje docisk trzpienia.
Zawór zamontowałem całkowicie suchy i odtłuszczony.
Jak narazie 100% sukces...oby nie zapeszyć :-)
Myślę że w/w działanie dodam do okresowej wymiany oleju i filtrów....:-)
pozdrawiam wszystkich w "obrotowej niedoli"
tomi_xx jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2005, 18:01   #29
mondeo
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 17-07-2005
Skąd: Zielona Góra
Postów: 30
Domyślnie

A mi sie wydaje ze to silniczek krokowy bo przy dojezdzie do swiatel i tym podobnych miejsc miejsz z tym obroty mi wzrastalt same i malalt po wymianie bylo oki. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.


_______________
Pozdrawiam :516:
Pio-ps :527:
..... :evilbat: .....l
__________________
***********
Pozdrawiam
Pio-ps

***********
mondeo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-08-2005, 18:34   #30
Assan
ford::expert
 
Avatar Assan
 
Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
Domyślnie

mondeo, zawór wolnych obrotów = silniczek krokowy
Assan jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:04.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.