|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
09-05-2006, 21:54 | #11 |
Postów: n/a
|
to jeszcze jedno pytanie. przepustnica jest przed czy za układem zmiennej geometrii dolotu(patrzac od strony filtra)?
Układ zmiennej geometrii powinien byc pomiedzy przepustnicą z głowicą, ale czy tak jest w rzeczywistości? ta informacja troche by mi rozjasniła Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Dzieki pkopi Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
10-05-2006, 09:40 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 28-01-2005
Skąd: ŻYRARDÓW
Postów: 123
|
A czy MkI ma ukł. zmiennej... ,sterowany podciśnieniem, czy tak jak MkII silniczkiem.
__________________
pawel.rybkowski@jcauto.pl http://www.tuning.jcauto.pl Części i akcesoria TUNINGOWE |
24-05-2006, 21:00 | #13 | |
ford::beginner
Imię: Piotr
Zarejestrowany: 24-04-2006
Skąd: Kraków
Model: Galaxy MK2
Silnik: TDI 130 KM
Rocznik: 2005
Postów: 12
|
Cytat:
Jest dokladnie tak jak piszesz tzn filtr->przeplywomierz powietrza->przepustnica->uklad IMRC->glowica pozdrawiam |
|