|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
28-05-2006, 23:31 | #1 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-05-2006
Skąd: Łódź
Postów: 80
|
Refleksje po regulacji zaworów.
Mam pytanie. Wyregulowałem zawory tak jak było to pokazane pod linkiem [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] , tylko przerwy ustawiłem tak jak miałem w ksiażce serwisowej, czyli 0,2 i 0,5.
Niby wszystko ok, ale jak pojchałem do ASO na bezpłatny przegląd, to powiedzieli ze stuka i ze zawory do regulacji... :fcp5 Jak to pomyslalem i powiedziałem, ze były niedawno robione. Mechanik sprawdził dla mnie jeszcze raz luzy w książce i wszystko się zgadzało, znaczy, ze ustawiałem dobrze. Nie otwierał dekla i nie sprawdzał bo chciał za to tyle kasy, ze się aż roześmiałem. Więc co to moze być? Ja osobiscie nie słyszę walenia zaworów, ale mechanik wystraszył mnie,ze moze wałek rozrządu się kończy :fcp15 Myślę, ze tak tragicznie nie będzie... a co do luzów to zostawić 0,2 i 0,5 czu zrobić tak jak było pod tym linkiem?
__________________
Ufaj Bogu, ale samochód zamykaj starannie. _-=HollyLodz=-_ |
29-05-2006, 08:47 | #2 |
ford::expert
Zarejestrowany: 11-02-2004
Model: Focus
Silnik: PNDD + LPG
Rocznik: 2018
Postów: 3,510
|
Bezpłatny przegląd to bezpłatny przegląd.
Nawet jak samochód nowy, to mówią, że wszystko do wymiany. Nie przejmuj się.
__________________
Tylko floty! |
29-05-2006, 08:49 | #3 |
ford::average
Imię: Paweł
Zarejestrowany: 23-05-2004
Skąd: Magdalenka
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2,0 TDCI 140KM Aut
Rocznik: 2008
Postów: 67
|
te silniki tak mają zawsze chodzi jak diesel...
|
29-05-2006, 09:16 | #4 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-05-2006
Skąd: Łódź
Postów: 80
|
Dziękuję Wam za pocieszenie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Poważnie odetchnąłem z ulgą, ze Ktoś podziela moje zdanie. Pozdrawiam serdecznie :fcp2
__________________
Ufaj Bogu, ale samochód zamykaj starannie. _-=HollyLodz=-_ |
29-05-2006, 22:05 | #5 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
Cytat:
|
|
16-06-2006, 09:49 | #6 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 28-02-2006
Skąd: Łęczyca
Model: Focus mk1
Silnik: 1.8 zetec
Rocznik: 2001
Postów: 417
|
Dołączam się ! To fordowska nowinka techniczna! Diesel na benzynę! No cóż, u Japończyków by to nie przeszło!!!! Mazda 323 benzyna (gaźnik)!!!! Jak zegareczek 500000km?!!! No ale teraz mam forda!!!
|
16-06-2006, 19:55 | #7 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
może to 323 z hydraulicznymi popychaczami
|
16-06-2006, 22:53 | #8 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 24-04-2005
Skąd: Oświęcim
Model: VB/RT/GIII
Silnik: 2.0/1,2/1.8
Rocznik: 97/95/93
Postów: 7,309
|
Re: Refleksje po regulacji zaworów.
Cytat:
Ssący - 0.20mm - 0.25mm Wydechowy - 0.30mm - 0.35mm oczywiscie regulacja na zimnym silniku :fcp7
__________________
wozidła... Vectra B 2,0 '97 - całkiem wygodne Twingo 1,2 '95 - mały pomykacz Golf III 1.8 GT '93 - bagażówka Yamaha XV700 [Regulamin Forum] [Szukaj] ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ http://img524.imageshack.us/img524/8421/emot2ok6.jpg |
|
16-06-2006, 23:14 | #9 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 10-07-2005
Skąd: Lublin
Model: Focus mk2
Silnik: 1560 ccm
Rocznik: 2005
Postów: 629
|
jestem ciekaw tych luzów (0,2 0,5) jak by się spisywały w 1.1, w eskordzie 1.3 zmniejszają zużycie paliwa to w fieście może też by tak zadziałały
|