![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-07-2005
Skąd: Siedlce
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 168
|
![]()
Witam!
Wiem ze to lamerskie , ale troche sie boje... W archiwum nic takiego nie znalazlem odnosnie tego... Zauwazylem pare dni temu ze mi peka gumowy przewod paliwowy u nasady (przy listwie wtryskiwaczy), silnik 1.6 16V, foto ogolne przewodu: http://pstryk.net/~sorc/wezyk/IMG_0001rs.jpg Pomyslalem wiec ze sciagne ten przewod , odetne okolo 1 cm (jest zapas) i nasadze go spowrotem... Probowalem go sciagnac i... nie moge ,siedzi ciasno , odrobinke moze poszedl , boje sie znecac nad caloscia bo widze ze ten krociec jest zrobiony z plastiku... Co jest grane ? Czy to jest jakos na stale wczepione ? Robil ktos to juz ? jakas mala wskazowke ? czy poprostu ciagnac i ruszac az cierpliwie zejdzie ? jak pozniej z nalozeniem ? nie bedzie problemow ? Aha , takie P.S. Czemu nie ma na tych przewodach zadnych opasek zaciskowych ? czyzby tak mocno to siedzialo bez nich (w koncu tam jest cisnienie)... Dzieki za pomoc :-) Pozdrowionka... |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
|
![]()
Czy to aby nie jest plastykowy przewód wciśnięty na gorąco na kruciec :fcp9
Obinasz stary przewód od krucca grzejesz wężyk np zapalniczką i jak jest ciepły to się robi mięki i wciszkasz na kruciec i to tyle
__________________
Pozdrawiam Kornel MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007 MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 18-07-2005
Skąd: Siedlce
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2008
Postów: 168
|
![]() Cytat:
No wlasnie tego nie wiem , dlatego pisze aby sie upewnic bo moze ktos wie jaki jest sposob montazu tego aby jakos "oryginalnie" to zrobic... Przewod napewno jest gumowy a nie plastikowy , to krociec jest plastikowy... A z ta zapalniczka... pomysl dobry , ale czy ja wiem ;-) Moze ktos cos jeszcze wie ? albo to robil ? troche wogle to dziwne ze zaczelo to pekac , w koncu samochod ma tylko 8 latek... Pozdrawiam |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-06-2004
Skąd: Płock
Model: Ka
Silnik: 1,3
Rocznik: 1999
Postów: 154
|
![]()
No chłopaki, chcecie podgrzewać zapalniczką przewód paliwowy??
OSTRO :fcp2 Proponuję wcześniej po straż pożarną zadzwonić
__________________
MARIUSZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::professional
![]() Imię: Kornel
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: GDYNIA
Model: mondeo titanium
Silnik: 2.0 H.E benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 1,413
|
![]()
Chodziło mi o to że przewód jest zakładany na gorąco i po schłodzeniu się obkurcza a tym samym zaciska się na krućcu. Jest pare sposobów na podgrzanie a zapalniczką też można oczywiście jak wprzewodzie nie ma paliwa :fcp3
__________________
Pozdrawiam Kornel MONDEO MK4 TITANIUM 2.0 HE 2007 MONDEO MK2 GLX 1,6 + LPG 1997 sedan był escort mk V 1,6 efi cvh 105KM |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 21-06-2004
Skąd: Płock
Model: Ka
Silnik: 1,3
Rocznik: 1999
Postów: 154
|
![]()
Nawet jak nie ma paliwa, to są jego opary :fcp20
Tak trochę odbiegając od tematu Kiedyś mój kolega chciał sprawdzić ile zostało mu paliwa w zbiorniku w komarku (taki starszy motorower) Też pomagał sobie zapalniczką, chciał zaświecić sobie Potem przez jakiś czas nie miał rzęs :fcp2
__________________
MARIUSZ |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-04-2006
Skąd: Kielce Kobenhavn Albertslund
Model: Ford Mondeo kombi Gold X
Silnik: 2.O TDCi Duratorq
Rocznik: 2008/2009
Postów: 1,911
|
![]()
nie podgrzewaj go zapalniczką coś ty zagotuj wody i wsać przewód do wrzątku na chwilkę aż zrobi się miękki i wtedy go nasuń.
pozdrawiam.
__________________
Pozdrawiam Grzegorz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
|
![]()
frantal, podgrzej to w miarę mocno zwykłą suszarką, ale tak, żeby dało się dotknąć. Ten sztywny plastik będzie minimalnie bardziej plastyczny (przez to zmaleje prawdopodobieństwo na jego pęknięcie), a guma będzie jeszcze bardziej elastyczna. A może nawet się rozszerzy, ale w to wątpię bo jak reaguje na temperaturę to będzie to proces nieodwracalny Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. . Podgrzewając suszarką skieruj powietrze na samą końcówkę gumy, żeby niepotrzebnie nie grzać dalszego odcinka.
Możesz również spróbować to zrobić na gorącym silniku bez suszarki, ale nie wiem czy jest sens ryzykować poparzeniem (prawie wszystkie elementy w komorze silnika po trasie w takie wysokie temperatury na dworze będzie miało pewnie z 60-70 stopni Celsjusza).
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD [Regulamin Forum] [Sklep forumowy] |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
ford::professional
![]() Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-04-2006
Skąd: Kielce Kobenhavn Albertslund
Model: Ford Mondeo kombi Gold X
Silnik: 2.O TDCi Duratorq
Rocznik: 2008/2009
Postów: 1,911
|
![]()
przy orginałach nie ma opasek jakoś to nakładają albo kleją bo u mnie na niektórych przewodach są końcówki posmarowane czymś klejopodobnym,i u ciebie też mogą być klejone.
[ Dodano: 2006-06-18, 22:08 ] może być opalarka ale z tym bym uwarzał byle iskra i BUM!!!!
__________________
Pozdrawiam Grzegorz. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Postów: n/a
|
![]()
Z tego co widze na zdjeciu, to ja bym obciął ten przewód gumowy, a to co zostało rozerwał do końca i zdjął. Nowy nasunąc i po kłopocie.
Fakt, faktem, ale ten przewód bardzo dobrze sie trzyma, naprawde bardzo ciezko go zdjac(kiedys próbowałem i nie dałem rady). |
![]() |