|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
01-08-2004, 16:10 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 01-08-2004
Model: focus
Silnik: 1.8TDDi
Rocznik: 2001
Postów: 2
|
niekontrolowane wyłączanie się silnika przy dużych obrotach
cześć posiadam transita 2.5td z komputerem. Problem polega na tym że przy dużych obrotach (czasem) zapala się kontrolka od silnika i natychmiast gaśnie.
Jest to cholernie niebezpieczne przy wyprzedzaniu. Może ktoś wie co to powoduje . |
18-08-2004, 16:51 | #2 | |
ford::average
Imię: Darek
Zarejestrowany: 18-08-2004
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus MK3 kombi
Silnik: 1.5 TDCi 95KM
Rocznik: 2017
Postów: 145
|
Re: niekontrolowane wyłączanie się silnika przy dużych obrot
Cytat:
PS: Chciałem się przedstawić bo jestem nowy na tym forum Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Na imię mam Darek, mój nick netowy to jerzu. Od maja zeszłego roku ujeżdżam Transita 2.0 TDDi 100 KM. Jeżdżę nim od nowości - obecnie ma przejechane 115 tys. kilometrów. Na początem może wystarczy :grin:
__________________
Dariusz "jerzu" Niemczyński https://www.facebook.com/jerzu70 Ford Focus MK3 1.5 TDCi 95KM `17 był Ford Focus 1.6 TDCi 109KM `06 & Ford Transit 2.0 TDDi `03 & Ford Mondeo 2.0 TDDi `02 Ghia |
|
19-08-2004, 09:39 | #3 | |
ford::professional
Zarejestrowany: 26-06-2004
Skąd: okolice W-wy
Postów: 1,175
|
Re: niekontrolowane wyłączanie się silnika przy dużych obrot
Cytat:
Jaki to rocznik? Kiedyś słyszałem, że te starsze transity (poprzednia buda) z turbodieslami miały problemy z elektroniką sterującą pompą wtryskową. Jakieś zaworki się zacinały czy coś. Mam znajomego mechanika, który te transity ma "oblatane". Jak będę znał więcej szczegółów to mogę się go zapytać (albo podać namiary - okolice Warszawy). Adam
__________________
Cytat z przed ok. 2800 lat: "Dojechał aż do nich, ale nie wraca, sposób zaś jazdy jest taki jak u Jehu, syna Nimsziego, gdyż jedzie jak szalony." II Królewska 9;20 (Stary Testament) |
|
09-11-2005, 14:11 | #4 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 09-11-2005
Postów: 1
|
siema! jestem nowy.Posiadam Transita 2,5TD z komputerem, rocznik 1995 i mam podobny problem co <<zwierzynek>> otóż w moim TD również zapala się kontrolka silnika ale dopiero po przejechaniu ok.5km i automatycznie zostaje odcięty zapłon
|
17-06-2006, 17:35 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 17-06-2006
Model: mondeo
Silnik: 2 benz
Rocznik: 2001
Postów: 6
|
Witam.
Mam Transita z silnikiem 2.4 TDCI z 2004 i problem byl ten sam ( przy jezdzie na ok 2000-2300 obrotow po wyrzuceniu na jalowy bieg zapalala sie kontrolka silnika i silnik gasl.To samo dzialo sie przy gwaltownym przyspieszaniu lub hamowaniu.Czasami silnik nie gasl, tylko przechodzil w tryb awaryjny i dopiero ponowne uruchomienie uruchamialo go normalnie. Serwisant z ASO stwierdzil,ze to cisnienie ukladu zasilania jest przyczyna i wymienil wtryski.W tej chwili przejechalem po tej operacji okolo 700 i na razie problem sie nie powtorzyl. |
18-09-2006, 19:59 | #6 |
ford::beginner
Imię: Bartek
Zarejestrowany: 17-09-2006
Skąd: Bełchatów
Model: Mondeo
Silnik: 1.8
Rocznik: 1991
Postów: 10
|
Witam! Mój wehikuł to Transit 2,5TD z 1996r. mam identyczny problem, auto przy wysokich obrotach,podczas zmiany biegu gaśnie, tak samo dzieje sie przy próbie hamowania lub nawet zdjecia nogi z pedału gazu. Dwa miesiace temu moja pompa paliwa przeszła kapitalna regeneracje i wszystko było dobrze az do poczatków wrzesnia gdzie problem zaczął sie powtarzac. Aktualnie auto od rana do wieczora pracuje woząc ludzi i nie mam za bardzo czasu na jezdzenie po serwisach, a ta usterka strasznie przeszkadza w codziennej eskplatacji samochodu. Jesli ktoś wie co jest przyczyna tego stanu rzeczy to bardzo prosze o dobrą rade bo juz sam nie wiem co mam zrobic :/ Z góry dziekuje i Pozdrawiam!
__________________
Nie każda morda pasuje do forda |
21-10-2006, 23:01 | #7 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 20-07-2006
Postów: 40
|
panowie przykro mi stwierdzic ale w tych silnikach TD czyli typ pompy dawna nazwa lukas EPIC obecnie Delphajjjj :-)(kupili lukasa) jezeli o elktronike chodzi to cala prawie miesci sie w pompie(oj ni rdobrze) i powiem krotko MACIE POMPY dO REMONTU
info o cenie i gdzi enaprawic na PW ps pedal gazu zawsze tak mowili w aso A POZNIEJ I TAK WYMIENIALI POMPE I TAK A KLIENT Z ATO PALACIL-Z ADOBRY PEDAL SIE ZNACZY HIHI
__________________
diesel pestka !!! |
13-11-2006, 16:04 | #8 |
ford::beginner
Imię: Tomek
Zarejestrowany: 17-04-2006
Model: Ford mondeo
Silnik: 2.0tdci
Rocznik: 2008
Postów: 16
|
to niekoniecznie musi być pompa, ja właśnie u siebie miałem identyczny problem i już myślałem ze bede musiał ją wymieniać, tym bardziej że jeżdże na mieszance rzepak+on, jednak na szczęście winny był zapchany filtr paliwa, przy wyższych obrotach lub przy przyśpieszaniu nie puszczał odpowiedniej dawki a turbina dalej tłoczyła powietrze i objawiało się to tym że nagle obroty trochę wzrastały i po chwili silnik gasł. Teraz jest wszystko ok a mi spadł kamień z serca, bo remont pompy do tanich nie należy
|
03-12-2006, 16:00 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 03-12-2006
Postów: 6
|
To samo miał mój kolega, na komputerze zdiagnozowano 7 błedów :fcp15 , a winny był zapchany filtr paliwa :fcp14
|
25-12-2006, 14:04 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 25-11-2006
Skąd: Jedlina Zdrój
Postów: 19
|
a ja mam transita '92 Diesel i wczoraj to samo z nim na 5 biegu podczas wyprzedzania zaczal kaszlec i zgasl potem sie zapalil i znowu zgasl i zonwu sie zapalil. W tym modelu to tez pompa??
|