|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
30-04-2006, 19:48 | #11 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: Myszków
Postów: 578
|
Witam!!
Heheheh ..... no to by było fajne Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .... no ale nie ma tak kolorowo ... Tam nie będzie ani programów ani gier z kolorowych gazet Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ... więc zwiecha mi nie grozi .... SP2 naprawde nie zaiwesiło mi się już chyba z 2 lata .... bedzie dobrze Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ...
__________________
Pozdr. A.S. - Chrysler 300M - 3.5L, 264 KM, HEMI by STARTECH :-)) - FSO POLONEZ 1.6 GLE, by GASSS .. 1992 r. stan "kolekcjonerski" od 1 wł. , 60 kkm :-)) - JAWA TS 350 90r - 35 KM :-) |
27-10-2006, 21:26 | #12 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 22-10-2006
Postów: 6
|
hej no i jak z tym komputerkiem bo tez sie zamierzam na cos takiego
|
28-10-2006, 19:31 | #13 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: Myszków
Postów: 578
|
Witam!!
No śmiga wszystko .. na poczatku czerwca poskładałem całość .... Komputer ostatecznie kupiłem inny, ekran 9,2 cala z wejściem VGA... do sterowania trackablla .. zabudowe monitora też zrobiłem .. i chodzi do dzisiaj bez problemu .... no może 1 mały bo nie za bardzo mogłem wejść dźwiękiem z kompa do oryginalanego radia Chryslera .. więc musiałem zastosować adapter-kasete .... ale equalizer w kompie daje rade wyprostować dźwięk na naprawdę ładny :-) .... Komputer to Dell Optiplex SX270 z chipsetem 865 i celeronem 2,2 Ghz, 256 RAM-u, DYSK to HITACHI Travelstar 5K100 2,5cala (1000G odporności na wstrząsy przy wyłączonym i 300G w czasie pracy) 40GB, napęd DVD.... Zasilanie to 12Volt / 13,3 A ... ALE .. ze względu na problem z ustabilizowaniem 12Volt z alterantora na prądzie blisko 14 amper .. kupiłem przetwornice z 12V- na 220V~ ... do tego jest oryginalny zasilacz Della pracujący od 100V do 240V więc wahania napięcia podczas ogólnej pracy alternatora czy ściślej regulatora napięcia (12,4V do 14,2V) nie maja znaczenia :-) .... kiedy przekłada się to na napiecie uzyskiwane z przetwornicy (176V~ DO 216V~).... Monitor wymagał po zabudowie przeniesiania elektroniki troszkę poza niego ... tu jest problem z długością kabla od przetwornicy do świetłówki w matrycy ... nie można go bezkarnie w nieskończoność przedłużać :-) ...... ok 10 cm to max :-) ... Monitor świeci BARDZO ładnie w dzień widać spoko w nocy lekko jest może za jasny ale nad wszytskim czuwa POWERSTRIP .. (taki programik do poprawy obrazu z mnustwem funkcji i profilami klorów, ustawiń jasności itp ... ) wystarczy zrobić dwa profile .. Dzień i Noc i przełączać spokojnie :-) ... ALE trzeba pamietac że max roz. to 640x480 ... no chyba że cena monitora będzie ponad 1500 zł .. wówczas ma to sens. Ponieważ monitor nie jest dotykowy (od początku odrzuciłem możliwość palcowania ekranu a poza tym mam naprawdę daleko do monitora .. musiał bym się dźwigać jakoś za kierownice czy jak :fcp5 .....) do sterowania kompem służy Tracball Kensington Elite PRO .... pomalowany na czarno bo badziewnie wyglądał srebrny na tle czarnego tunelu środkowego.. W tracballu wbudowane są przyciski od odpalania przetwornicy i włącz/wyłącz kompa ... Czasem trzeba użyć klawiszy (np. wpisanie kodu programu itp.) wtedy bardzo łatwo używa się "klawiatury ekranowej" i wsio gra. Najdłużej zajeła mi zabudowa ... kupa pracy przy szablonie, żywicy i skórze :-( .... a tego ostatniego musiałem się nauczyć od podstaw .... poza tym szło gładko .. przedłużki do USB, VGA, PS2 ... kupiłem 5 metrowe (spokojnie wszystko działa na nich) za śmieszne grosze na giełdzie ... komp wisi w bagażniku pod tylnią pułką na konstrukcji z gumowych pasów (są takie w sklepach motoryzacyjnych po 5 zł sztuka do bagażnika dachowego dla Fiata 126p :-) nie takie okrągłe tylko płaskie ) .... żeby można było komputer łatwo demontować na zimę .. bo obawiam się że o ile wstrząsy nie robią na nim ŻADNEGO wrażenia .. ani nawet na napedzie DVD .... o tyle mróz pewnie zabił by go w pare sekund :fcp16 ... Aaa... no i antenka GPS jest na USB .. do tego Automapa ..... Niestety jak kupowałem, tanie były na USB tylko z SIRF II a z SIRF III kosztowały po 600 zł :fcp5 .. więc mam SIRF II .. i to jest niestety kiła .. działać, działa ALE czasem gubi sygnał przy 200km/h :fcp27 .. lepszy jest SIRFIII łapiący sygnał nawet z odbić :fcp2 .... Kilka zdjęć z lata kiedy robiłem obudowe i pierwsze chwile po złożeniu i uruchomieniu .... jak porobie fotki z biezącego stanu to wrzuce .... Te śruby widoczne w monitorze sa już zakryte itp.....
__________________
Pozdr. A.S. - Chrysler 300M - 3.5L, 264 KM, HEMI by STARTECH :-)) - FSO POLONEZ 1.6 GLE, by GASSS .. 1992 r. stan "kolekcjonerski" od 1 wł. , 60 kkm :-)) - JAWA TS 350 90r - 35 KM :-) |
28-10-2006, 19:39 | #14 |
ford::expert
Zarejestrowany: 15-01-2005
Skąd: łódzkie
Model: Mondeo Mk3 i Mk4 oczywiście kombi
Silnik: 2,0 TDCi 130 na 151KM i DW10C 140KM
Rocznik: 2005.02 oraz 2012.05
Postów: 2,806
|
No to gitess.
Tylko szkoda z tą kasetą, no ale nie zawsze wszystko wychodzi idealnie Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. .
__________________
Pozdrawiam Było Mondeo Mk2 1997 1,8+BLOS i Mondeo Mk2 1997 1,8 TD [Regulamin Forum] [Sklep forumowy] |
28-10-2006, 20:31 | #15 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: Myszków
Postów: 578
|
i reszta :-)
Nie... wyszło z kaseta całkeim ładnie .... mogłem to zrobic troszke inaczej ale zależało mi żeby dźwiękiem z kompa sterować normalnie jak resztą źródeł (CD, Radio ... ) poprzez oryginalane radyjko i pokrętła a kaset i tak nawet nie mam żadnych :fcp2 ... poprostu przełączam na magnet i dźwięk popyla z PC-ta .... Jakośc jest naprawdę dobra .. no może mimimalnie gorsza od CD ... ale jak dźwiek z radia (UKF) .... Oczywiście przewodzik schowany, kalapka zamknięta także nie widac nic .. żadnej kasety (adaptera) ....
__________________
Pozdr. A.S. - Chrysler 300M - 3.5L, 264 KM, HEMI by STARTECH :-)) - FSO POLONEZ 1.6 GLE, by GASSS .. 1992 r. stan "kolekcjonerski" od 1 wł. , 60 kkm :-)) - JAWA TS 350 90r - 35 KM :-) |
28-10-2006, 20:59 | #16 |
ford::expert
Zarejestrowany: 29-06-2005
Skąd: CB
Model: Mondeo
Silnik: 1/2 DB9
Rocznik: '04
Postów: 2,209
|
gratuluje udana robota :fcp7
__________________
Naruszenie regulaminu pkt.23 i 24 |
29-10-2006, 16:40 | #17 |
ford::professional
Zarejestrowany: 26-09-2005
Model: ex Ka
Silnik: 1,3
Rocznik: 1998
Postów: 1,231
|
Muszę przyznać, że jestem pod wrażeniem :fcp14
__________________
16" by F.A. Porsche, Clarion, Infinity Kappa, Infinity Ref, JBL GTO, HW Energetic... >1kW mr_iwo DESIGN |
29-10-2006, 21:31 | #18 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 11-02-2004
Skąd: Myszków
Postów: 578
|
Witam!!
SPOKO :-) .. dzięki .... :fcp4 ..... Żeby tylko czasu było odpowiednio dużo :fcp8 .. jeszcze kamera na podczerwień do przodu, czytnik lini papilarnych, skaner OBD do monitorowania silnika w czasie jazdy itd. Teraz kombinuje nad przeniesieniem sekwencji z drążka biegów na łopatki pod kierownice ....... pomysłów sporo ale czasu ciągle mało :-) ....
__________________
Pozdr. A.S. - Chrysler 300M - 3.5L, 264 KM, HEMI by STARTECH :-)) - FSO POLONEZ 1.6 GLE, by GASSS .. 1992 r. stan "kolekcjonerski" od 1 wł. , 60 kkm :-)) - JAWA TS 350 90r - 35 KM :-) |