Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Transit
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 31-01-2007, 20:37   #11
rastaleon
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
Domyślnie

Cytat:
Napisał Osiem
Cytat:
No to nieźle przepłacił - dwukrotnie !


No niby tak ale w srodku jest pikny nowiutkie siedzenia deska nieporysowana ani kapenke elektryka z nowszego modelu.Glosniki w panelach przy drzwiach i w dachu nad drzwiami, wytlumniona paka, nowa scianka dzialowa nie wali tak jak sie po dziurach jezdzi , zakonserwowany kaluski , nowa zawiecha i szkrzynia tylko silnik do baniGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Przepraszam przepłacił 3 - krotnie :fcp7

[ Dodano: 2007-01-31, 21:38 ]
typowo zapicowany do sprzedaży egzemplarz !

__________________
escort mk4 1990 1.6 D
sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka
transit 1991 2.5 D krótki niski
omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!!
rastaleon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 31-01-2007, 23:07   #12
ziemek56
ford::expert
 
Avatar ziemek56
 
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
Domyślnie

Przepłacił! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Ten niebieski, którego ujeżdżam 1,5 roku temu szef (właściciel) kupił za ok. 6.000,- (zł, NIE EURO) - nie przepłacił. :fcp18
Owszem blachy be, ale mechanicznie i jezdnie 5+ i nie pucowany czyli nic ukrytego.
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D
ziemek56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-02-2007, 08:53   #13
rastaleon
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
Domyślnie

zgadza sie. Ja za swojego dałem 2 lata temu 1050 euro na giełdzie w Antwerpii (Belgia) nie picowany od pierwszego właściciela, mechanicznie i blachowo trzyma sie jak na ten rocznik doskonale ...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
escort mk4 1990 1.6 D
sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka
transit 1991 2.5 D krótki niski
omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!!
rastaleon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-02-2007, 23:52   #14
ziemek56
ford::expert
 
Avatar ziemek56
 
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
Domyślnie

rastaleon. Twój jest b. cacy. Wygląda na to, że 1 właściciel po prostu zakonserwował dobrze autko, czego większość nie robi. A drugi wł. już nic nie wskóra, zaczęło się i nie przerwie procesu - szkoda kasy.

A to białe to ZIMA ?

A co to jest ZIMA ? :fcp15
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D
ziemek56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2007, 06:28   #15
rastaleon
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
Domyślnie

No dzięki. Rzeczywiscie pierwszy wł. musiał dbać, jak też sie oniego troszcze :fcp1

Cytat:
Napisał ziemek56
A to białe to ZIMA ?

A co to jest ZIMA ?
To w Szczecinie jeszcze śniegu nie było :fcp9 :fcp7 :fcp9
W Radomiu teraz tez deszczowo, ale tydzień temu dwie godziny dokopywałem sie do transita :fcp2
__________________
escort mk4 1990 1.6 D
sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka
transit 1991 2.5 D krótki niski
omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!!
rastaleon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 02-02-2007, 23:37   #16
ziemek56
ford::expert
 
Avatar ziemek56
 
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
Domyślnie

Trzy dni było biało-niebiało. Nawet -14 było raz.
Tak naprawdę to chyba w lasach tropikalnych są pory - u mnie od 1 XI do dziś pora DESZCZOWA. Chyba w sumie tydzień nie padało. A od 1 XII czaję się z migomatem na dwa dni błotnikowe i ... GÓ... no garage.
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D
ziemek56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2007, 19:11   #17
majakos
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-03-2007
Postów: 81
Domyślnie

no wlasnie ja tez mam caly filtr powietrza zalany olejem normalnie az strach olej sie tm leje mozna powiedziec ciurkiem niech ktos pomoze

[ Dodano: 2007-03-12, 20:12 ]
czy to pierscienie moze albo przeste EGR

[ Dodano: 2007-03-12, 20:13 ]
kopa silnik jeszcze ma troche zycia mu zostalo jeszcze
__________________
transit 100 80 ps,skoda favorit 135 ls 1992,rower w stanie srednim.
majakos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 12-03-2007, 21:29   #18
ziemek56
ford::expert
 
Avatar ziemek56
 
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
Domyślnie

Chyba masz coś rozszczelnione w pompce podciśnieniowej wspomagania hamulców. To coś z tyłu alternatora. Jest smarowane z obiegu silnika a powietrze ssane z serwa odprowadza do ruru karbowanej ssania silnika. ROZEBRAĆ POMPKĘ
Od razu uwaga. Od strony alternatora musimy wymienić i "o-ring" i "zimmering" to zagwarantuje szczelność dla wycieku zewnętrznego. Co do budowy samej pompki i wewnętrznych uszczelnień - nie znam.
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D
ziemek56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2007, 19:21   #19
majakos
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-03-2007
Postów: 81
Domyślnie

do tej pompki jest jeden wezyk ktory idzie z bloku drugi do sera przeciesz to niema nic wspulnego z wlotem powietrza rano to ogladalem i nic nie widzialem zeby gdzies to bylo polaczone????
__________________
transit 100 80 ps,skoda favorit 135 ls 1992,rower w stanie srednim.
majakos jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 13-03-2007, 21:40   #20
ziemek56
ford::expert
 
Avatar ziemek56
 
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
Domyślnie

Dwa przewody (jeden zbrojony) łączą się z blokiem - olejowe.
Robocze powietrzne to: ssanie z serwa i tłoczenie do karbowanej lub zaraz obok, ale w sumie do komory ssącej. Też miałem trudności dojrzeć wszystko - dochodzą od dołu. Ja miałem wyciek z zimmeringu, dlatego grzebałem i wiem.

[ Dodano: 2007-03-14, 20:02 ]
UWAGA. Przepraszam :fcp19 wszystkich, co czytali mnie w temacie. Przewody od pompki są trzy nie cztery. Nie ma przewodu łączącego "tłoczenie pompki z ssaniem silnika. Wylot jest swobodny (sprawdziłem dwa przypadkowe 2,5 D). - Tak inaczej jest tylko u mnie, pewenie jakiś patent poprzednika?

A więc jedyną przyczyną dużego zaolejenia rury karbowanej lub filtra jest olej przedostający się z króćca korka wlewu oleju - tzw przedmuchy z pokrywy zaworów.

Rada tylko jedna - wstawić w króciec korka dodatkowy filtr szczelinowy, by przepuszczał pary a nie drobiny oleju. Na przykład filterek sprężynkowy jaki mają fiaty 126p w tym miejscu - a te przecież pracując dwoma tłokami razem zawsze miały duże "parcie" w pokrywie zaworów. :fcp17
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D
ziemek56 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 17:15.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.