|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
31-01-2007, 20:37 | #11 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
|
Cytat:
[ Dodano: 2007-01-31, 21:38 ] typowo zapicowany do sprzedaży egzemplarz !
__________________
escort mk4 1990 1.6 D sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka transit 1991 2.5 D krótki niski omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!! |
|
31-01-2007, 23:07 | #12 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
Przepłacił! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ten niebieski, którego ujeżdżam 1,5 roku temu szef (właściciel) kupił za ok. 6.000,- (zł, NIE EURO) - nie przepłacił. :fcp18 Owszem blachy be, ale mechanicznie i jezdnie 5+ i nie pucowany czyli nic ukrytego.
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |
01-02-2007, 08:53 | #13 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
|
zgadza sie. Ja za swojego dałem 2 lata temu 1050 euro na giełdzie w Antwerpii (Belgia) nie picowany od pierwszego właściciela, mechanicznie i blachowo trzyma sie jak na ten rocznik doskonale ...
Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
escort mk4 1990 1.6 D sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka transit 1991 2.5 D krótki niski omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!! |
01-02-2007, 23:52 | #14 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
rastaleon. Twój jest b. cacy. Wygląda na to, że 1 właściciel po prostu zakonserwował dobrze autko, czego większość nie robi. A drugi wł. już nic nie wskóra, zaczęło się i nie przerwie procesu - szkoda kasy.
A to białe to ZIMA ? A co to jest ZIMA ? :fcp15
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |
02-02-2007, 06:28 | #15 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
|
No dzięki. Rzeczywiscie pierwszy wł. musiał dbać, jak też sie oniego troszcze :fcp1
Cytat:
W Radomiu teraz tez deszczowo, ale tydzień temu dwie godziny dokopywałem sie do transita :fcp2
__________________
escort mk4 1990 1.6 D sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka transit 1991 2.5 D krótki niski omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!! |
|
02-02-2007, 23:37 | #16 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
Trzy dni było biało-niebiało. Nawet -14 było raz.
Tak naprawdę to chyba w lasach tropikalnych są pory - u mnie od 1 XI do dziś pora DESZCZOWA. Chyba w sumie tydzień nie padało. A od 1 XII czaję się z migomatem na dwa dni błotnikowe i ... GÓ... no garage.
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |
12-03-2007, 19:11 | #17 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-03-2007
Postów: 81
|
no wlasnie ja tez mam caly filtr powietrza zalany olejem normalnie az strach olej sie tm leje mozna powiedziec ciurkiem niech ktos pomoze
[ Dodano: 2007-03-12, 20:12 ] czy to pierscienie moze albo przeste EGR [ Dodano: 2007-03-12, 20:13 ] kopa silnik jeszcze ma troche zycia mu zostalo jeszcze
__________________
transit 100 80 ps,skoda favorit 135 ls 1992,rower w stanie srednim. |
12-03-2007, 21:29 | #18 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
Chyba masz coś rozszczelnione w pompce podciśnieniowej wspomagania hamulców. To coś z tyłu alternatora. Jest smarowane z obiegu silnika a powietrze ssane z serwa odprowadza do ruru karbowanej ssania silnika. ROZEBRAĆ POMPKĘ
Od razu uwaga. Od strony alternatora musimy wymienić i "o-ring" i "zimmering" to zagwarantuje szczelność dla wycieku zewnętrznego. Co do budowy samej pompki i wewnętrznych uszczelnień - nie znam.
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |
13-03-2007, 19:21 | #19 |
ford::average
Zarejestrowany: 12-03-2007
Postów: 81
|
do tej pompki jest jeden wezyk ktory idzie z bloku drugi do sera przeciesz to niema nic wspulnego z wlotem powietrza rano to ogladalem i nic nie widzialem zeby gdzies to bylo polaczone????
__________________
transit 100 80 ps,skoda favorit 135 ls 1992,rower w stanie srednim. |
13-03-2007, 21:40 | #20 |
ford::expert
Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
Dwa przewody (jeden zbrojony) łączą się z blokiem - olejowe.
Robocze powietrzne to: ssanie z serwa i tłoczenie do karbowanej lub zaraz obok, ale w sumie do komory ssącej. Też miałem trudności dojrzeć wszystko - dochodzą od dołu. Ja miałem wyciek z zimmeringu, dlatego grzebałem i wiem. [ Dodano: 2007-03-14, 20:02 ] UWAGA. Przepraszam :fcp19 wszystkich, co czytali mnie w temacie. Przewody od pompki są trzy nie cztery. Nie ma przewodu łączącego "tłoczenie pompki z ssaniem silnika. Wylot jest swobodny (sprawdziłem dwa przypadkowe 2,5 D). - Tak inaczej jest tylko u mnie, pewenie jakiś patent poprzednika? A więc jedyną przyczyną dużego zaolejenia rury karbowanej lub filtra jest olej przedostający się z króćca korka wlewu oleju - tzw przedmuchy z pokrywy zaworów. Rada tylko jedna - wstawić w króciec korka dodatkowy filtr szczelinowy, by przepuszczał pary a nie drobiny oleju. Na przykład filterek sprężynkowy jaki mają fiaty 126p w tym miejscu - a te przecież pracując dwoma tłokami razem zawsze miały duże "parcie" w pokrywie zaworów. :fcp17
__________________
A prywatnie ... Toyotka D4D |