|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
02-02-2007, 12:42 | #21 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-07-2005
Skąd: gorzów
Model: pajero
Silnik: 3,2
Rocznik: 2002
Postów: 204
|
zgadza się - to jest czujnik do dynamicznej regulacji ksenonów
|
08-02-2007, 14:46 | #22 |
ford::average
Zarejestrowany: 09-10-2006
Skąd: wroclaw - oslo
Postów: 51
|
ODSWIEZAM. ZMIANY.
wymienilem wahacz. i teraz sa nastepujace problemy : pedal hamulca nie lapie odrazu. dopiero tak normalnie lapie po 2 nacisnieciu. cos skrzypi , trze...w tym kole. na tarczy pojawily mi sie rysy. wyglada jakby sie zacisk zapiekl. Czy cos jescze tzreba tam wymienic? tzn mysle o piascie+ lozysko. drazek jest ok kierwoniczy + ew do podkrecenia na zbieznosci. polosia tez. tylko to tarcie i dziwne zachowanie hamulca. co to jeszcze moze byc? moze krzywa tarcz hamulcowa? ale co pierwsze uleglo by znszczeniu , piasta , lozysko czy tarcza przy uderzenieu w kraweznik na skreconych kolach/ dodam ze felga ma sie dobrze mialem do wywazenie 018 i 017 na tym urzadzeniu, wiec jak na takie udezeeni to prawie nic. Chcialem pojechac na geometrie do szczescina i wogole zrobic tam to auto do konca , + lekko zderzak bo od dolu popekany. Czy ktos zna namiary na dobre miejsce na naprawe tego w szczescinie lub swinoujsciu+ zrobienie zbieznosci? dzieki za odp./
__________________
w stajni mitsubishi galant 2.0 8v 1988r. (moje 1 autko przez 6 lat) mitsubishi galant 2,5 v6 r.1998r.automat-bylo moje teraz mojej narzeczonej. |