![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-05-2004
Skąd: Police
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 1.8 TDCI 125PS
Rocznik: 2007
Postów: 82
|
![]()
Witam
Odnosze wrazenienie ze jak jade na LPG spala mi tez benzyne. Na kompie uciekaja kilometry(ilosc kilometrow do przejechania) i wskazowka stanu paliwa spada tez powoli. Co moze byc tego przyczyna? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]()
lejace wtryskiwacze
raczej nie przewiduje ,ze ci centralka nie odlacza wtryskow ,bo by silnik nie pracowal na standardowych dawkach tego i tego paliwa (na obu pracuje i owszem ,ale nie w takich ilosciach) najczestsza przyczyna takisch problemow jak twoje to jednak "dziorawy bak"
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
![]()
Tarot, spotałem się z przypadkiem słabej masy na przekaźniku odcinającym wtryski benzyny ale auto jadące na dwóch paliwach bardzo kiepsko pracuje, krztusi się, kicha itp.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 13-05-2004
Skąd: Police
Model: Mondeo MKIV
Silnik: 1.8 TDCI 125PS
Rocznik: 2007
Postów: 82
|
![]()
Z gazem musze jechac i tak do gazownika bo zle wyregulowany. Boje sie tylko ze cos z wtryskami nie tak. Na benzynie od czasu do czasu zapala mi sie check (blad-spalanie stukowe) a na gazie zawsze przy wiekszym obciazeniu ale wystarczy ze na moment zdejme noge z gazu
i kontrolka gasnie. Zobaczymy co wyjdzie po regulacji. Dzieki za odpowiedzi. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 26-01-2006
Skąd: PŁOCK
Postów: 227
|
![]()
u mnie tez jest problem z paliwem kiedy jezdę na gazie zauwazyłem ze wskazuwka powoli opada,zakładam ze nie mam dziury w baku i nie smierdzi benzyną od czego mam zaczac zeby zlokalizowac przyczynę :fcp9 :fcp24
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 19-12-2005
Skąd: Częstochowa
Postów: 83
|
![]()
Witam serdecznie
Miałem to samo -objawy nierównomiernej pracy na wolnych obrotach - przy zasilaniu benzyną - dało sie przeżyć - po przełączeniu sie silnika na zasilanie gazowe - praktycznie natychmiast sie dławił. :fcp5 Az pewnego dnia wolne na gazie się ustabilizowały ...... Co sie okazało? Sinik poprzez wtryskiwacze wychłeptał całą benzynke z baku ... :fcp2 Zacząłem zapalać na gazie - żadnych problemów z wolnymi obrotami Nadmienię, że mam wielopunktowy wtrysk i zapalam od kilku lat na gazie - bez wzgledu na porę roku. Oczywiście poniżej -12 - 15 olbrzymie problemy z zamarzającym parownikiem. (i wtedy te eksperymenty z benzyna i z wolnymi obrotami) Jak wlałem zeszłej zimy benzynki za 100-kę to sie okazało, że wtryskiwacze "ciągnęły" benzynkę az miło.....kilkanaście dni i jej juz nie było - :fcp5 A przekaźnik od pompy paliwa miałem wypięty ze skrzynki bezpieczników... Oczywiście nauczony minusowymi temperaturami z zimy 2005/2006 założyłem mechaniczno elektryczny zawór do benzyny :fcp2 Ale ta zima niestety nie dała okazji do wypróbowania skuteczności tegoż zawory ....nie było aż tak mroźnego dnia w którym autko nie mogłoby odpalić na gazie :fcp1 Wniosek? Wyczyścić wtryskiwacze albo odciąć fizycznie benzynke od nich i zapalać na gazie Pozdrawiam AW |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::expert
![]() Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 09-01-2007
Skąd: Lublin
Model: Fiesta ST
Silnik: 2.0
Rocznik: "12
Postów: 2,296
|
![]()
Witam. A nie lepiej zrobić odcięcie pompki paliwa, po przejściu na gaz pompka przestaje pompować i po kłopocie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
FORD|ZAWODOWIEC
![]() Zarejestrowany: 03-10-2004
Skąd: Kraków/Skawina
Model: Volvo XC90
Silnik: 2.9 biTutbo
Rocznik: 2004
Postów: 6,092
|
![]()
wtryskiwacze są chłodzone benzyną więc odcięcie pompy na stałe owszem pomoże na spalanie dwóch paliw ale również pomoże w szybszym zgonie wtrysków.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 08-01-2006
Skąd: Ełk ; Warszawa
Model: Plus srebrne Caro
Silnik: 1598ccm GLI+voila+
Rocznik: 98'
Postów: 684
|
![]() Cytat:
gdy nie pracuja to im to lotto ,wiec odcicie pompy nie ma wplywu na stan mechaniczny wtryskiwaczy
__________________
FSO Plus srebrne Caro 1.6 GLI Bosch+Voila+ Daihatsu Charade 1.0 Turbo - zagazowane Igen Lovato ,bezcenne przeżycie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|