|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
16-06-2007, 21:15 | #11 | |
ford::specialist
Zarejestrowany: 25-02-2007
Skąd: Zabrze
Postów: 558
|
Cytat:
Chłopie. Zawór powietrza dodatkowego- popularny krokowiec, zamontowany jest na kolektorze dolotowym . I aby się do niego dobrać, trzeba go albo sięgnąć z kanału, albo zdemontować rurę dolotową i puszkę filtra powietrza.
__________________
To się lubi, co się ma. A Foczkę da się lubić. |
|
26-06-2007, 22:05 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 25-06-2007
Model: Ford Focus MK II
Silnik: 1.6 Benzyna
Rocznik: 2007
Postów: 66
|
Miałem taki problem aż do zmiany oleju. Po tym zabiegu jak ręką odjął.
|
10-07-2007, 09:12 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-12-2006
Skąd: Police
Model: Transit
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 167
|
WITAM!A WIEC PROBLEM MAM JUZ Z GŁOWY CHODZI JAK NOWO NARODZONYGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.CICHUTKO I CO WAZNE RÓWNO AZ MIŁOGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.PRZYCZYNĄ BYLO NIE DOPAŁ NA CYLINDRACH U MNIE AKURAT 1 I 3 PO SCIAGNIECIU GŁOWICY ODRAZU BYŁO WIDACGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.GŁOWICA POSZŁA DO NAPRAWY TO JEST REGULACJA ZAWORÓW, SZLIFOWANIE GNIAZD ZAWOROWYCH I DOSZLIFOWANIE ZAWORÓW, WYMIANA SMOCZKÓW NA ZAWORACH I MAŁE ZPLANOWANIE GŁOWICY...KOSZT OK 480ZŁ DO TEGO USZCZELKA POD GŁOWICE KOSZT 95ZŁ USZCZLKI NA KOLEKTOR DOLOTOWY OK 80ZŁ ORG + ORG USZCZELKA KOLEKTORA WYLOTOWEGO OK 30ZŁ NO I NOWY PASEK ROZRZĄDU PRZY OKAZJI KOSZT 60ZŁGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.PŁYNY , OLEJ, I CHODZI JAK MALINKAGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.NAWET TROSZECZKE MOCNIEJSZY I PALIWKA MNIEJ IDZIEGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.A WIEC ŻADNE CEWKI , CZUJNIKI , PRZEWODY , SWIECE (MOŻE W NIE KTÓRYCH WYPADKACHGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ) KOSZTY WYMIANY JESZCZE MOGĄ NIE KTÓRYM DOJSC ALE NAPRAWDE NIC STRASZNEGO W GARAZU JEST TO DO ZROBIENIA! JA TO ZROBIŁEM W JEDEN DZIONEG OK 16.00 DO 19.00 GŁOWICA WYCIĄGNIĘTA 1 DZIEN W NAPRAWIE (FACHOWCY OD GŁOWIC) NO I ZŁOŻENIA OK 1 POPOŁUDNIA!POZDRAWIAM I ZYCZE UDANYCH NAPRAW
|
10-07-2007, 15:03 | #14 |
ford::expert
Zarejestrowany: 08-05-2007
Skąd: Częstochowa
Model: Focus
Silnik: 1,8 TDCi
Rocznik: 2004
Postów: 2,379
|
Caps Lock ci się zaciął czy masz problemy ze wzrokiem? :fcp24
__________________
Jeździsz jak wariat? Jesteś nadzieją polskiej transplantologii. http://www.spritmonitor.de/en/detail/237674.html |
10-07-2007, 16:09 | #15 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 19-03-2005
Skąd: Lublin
Model: Ford Focus
Silnik: 1,8 ZETEC + LPG
Rocznik: 1999
Postów: 281
|
Czyli zawory, tak myślałem. Nich szlak trafi tego idiotę, co zmienił hydrauliczne popychacze na płytki. Myślę, że stąd powstał mit o wypalaniu się gniazd zaworowych przy zasilaniu gazem. Po prostu głowica jest do bani. U mnie zawory wypaliły się, zanim założyłem instalację LPG. Jak dobrze dotarłeś zawory do gniazd to na jakieś 100 tys. powinno wystarczyć.
__________________
Pozdrawiam Marek Focus już sprzedany, obecnie A4 Avant |
10-07-2007, 17:08 | #16 |
ford::average
Zarejestrowany: 18-12-2006
Skąd: Police
Model: Transit
Silnik: 2.0 tddi
Rocznik: 2002
Postów: 167
|
jester jakis problem? chociaz dobrze przeczytałes wszystko!pozdro i wyluzuj
|