Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-08-2007, 08:15   #21
Marcin13c
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-05-2006
Skąd: Będzin
Postów: 34
Domyślnie

U mnie to samo , tylko że w fieście. Jak jadę na luzie obroty 1200 do 2000, zatrzymuję się obroty spadają do 900. Wypiąłem czujnik prędkości z obrotami niby ok (jeżdżę już tak pół roku) chociaż teraz jak hamuję silnikiem i wciskam sprzęgło to obroty spadają do 400. Przy jeździe bez czujnika autko pali ok pół litra więcej, szarpie go przy zmianie biegów oraz jest trochę mułowaty. Czujnik sprawdzałem jest ok. - podaje przerywany stygnał 12 V. Już teraz nie wiem co dalej robić.

Marcin13c jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2007, 09:07   #22
yEzOzWiErZ
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 10-07-2007
Model: A6 Avant Quattro
Silnik: 4.2 V8
Rocznik: 1999
Postów: 361
Domyślnie

Jakto co.. Zamontuj spowrotem czujnik. A to normalne że lekko szarpnie autem po zdjęciu nogi z gazu, bo przestaje mu podawać paliwo i hamuje silnikiem..
__________________
Naruszenie Regulaminu Forum pkt. 23 i 24
yEzOzWiErZ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2007, 10:37   #23
kolonczyk
ford::average
 
Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 25-10-2006
Skąd: Bochum
Model: Escort
Silnik: 1.8 16V
Rocznik: 1995
Postów: 58
Domyślnie

Cytat:
Napisał DJRAV
witam mam, problem jadac np na 4 biegu i puszczajac gaz (hamowanie silnikiem) czuje szarpniecie dosc mocne, chyba ze puszczam bardzo delikatnie i przy dodawaniu gazu np na tym samym biegu i w kazdych obrotach delikanie nie ma szarpniecie mocniej (normalne przyspieszanie) szarpniecie jest, wystepuje to na kazdym biegu i raczej bez wzglegu na obroty. 1.6 CVH 8v 105KM
pozdro
czesc,
u mnie jest dokladnie tak samo przy puszczaniu i dodawaniu gazu, z tym, ze po puszczeniu gazu to szarpniecie wystepuje z malym opoznieniem tj. ok 1-1,5s, czasem bardzo slabo. Zaobserwowalem tez ze dojezdzajac do swiatel na luzie silnik trzyma obroty ok. 1100 jeszcze przez ok 1-1,5s po zatrzymaniu sie - czy to drugie zjawisko (tj. krotkie trzymanie obrotow po zatrzymaniu) jest prawidlowe czy swiadczy o uszkodzeniu czujnika?
Dziekuje z gory za odpowiedz.
__________________
pozdrawiam
Wojtek
kolonczyk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2007, 14:14   #24
Slawko
 
Postów: n/a
Domyślnie

Cytat:
Napisał kolonczyk
Zaobserwowalem tez ze dojezdzajac do swiatel na luzie silnik trzyma obroty ok. 1100 jeszcze przez ok 1-1,5s po zatrzymaniu sie - czy to drugie zjawisko (tj. krotkie trzymanie obrotow po zatrzymaniu) jest prawidlowe czy swiadczy o uszkodzeniu czujnika?
Dziekuje z gory za odpowiedz.
Ludziska!!! czytac inne tematy. Temat wałkowany po tysiac kroć!!!

Tak, tak ma być, tak jest prawidłowo.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-08-2007, 22:53   #25
darnel
ford::expert
 
Avatar darnel
 
Zarejestrowany: 05-03-2007
Skąd: Zabrze
Model: mondeo mk3
Silnik: 2,2 Tdci 185 KM 440 Nm
Rocznik: XXI
Postów: 3,197
Domyślnie

Cytat:
Napisał Slawko
Cytat:
Napisał darnel
Cytat:
Napisał Slawko
Silniki forda maja coś takiego jak przyspieszony bieg jałowy,jest on do momentu zatrzymania pojazdu , a od momentu kiedy jedziesz na luzie.
A więc to jest przyczyna wyższych obrotów, na luzie gdy auto się toczy. Uznałem to zjawisko za dziwne ale nieszkodliwe więc tą wadę pozostawiłem narazie bez naprawy. hehehe :fcp5
tak, tylko te obroty nie moga byc wyzsze niz 1200-1300.
Takie mniej więcej są. Dziwne mi było że są podwyższone, a jak się zatrzymam, to spadają
__________________
zostań bliźniakiem genetycznym -> Zachęcam.
Jest mondeo i kilka innych fordów
darnel jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-09-2007, 09:44   #26
Marcin13c
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 04-05-2006
Skąd: Będzin
Postów: 34
Domyślnie

Cytat:
Napisał yEzOzWiErZ
Jakto co.. Zamontuj spowrotem czujnik. A to normalne że lekko szarpnie autem po zdjęciu nogi z gazu, bo przestaje mu podawać paliwo i hamuje silnikiem..
Ale nienormalne, że podczas jazdy na luzie obrotomierz wskazuje 2000!!!
Bo oto tu chodzi!!!
Marcin13c jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 05-09-2007, 10:22   #27
yEzOzWiErZ
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 10-07-2007
Model: A6 Avant Quattro
Silnik: 4.2 V8
Rocznik: 1999
Postów: 361
Domyślnie

To jeszcze samoadaptacja, przepływomierz i krokowiec do sprawdzenia.
__________________
Naruszenie Regulaminu Forum pkt. 23 i 24
yEzOzWiErZ jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 06-09-2007, 17:57   #28
delaRobal
ford::beginner
 
Imię: Robert
Zarejestrowany: 27-04-2007
Skąd: Wołomin
Model: brak
Silnik: brak
Rocznik: brak
Postów: 38
Domyślnie

Panowie, zanim zaczniecie rozkręcać pół samochodu zacznijcie od prostych przyczyn. Ktoś tu wcześniej podał temat o podwiniętym dywaniku. Ja dorzucę od siebie walniętą poduszkę pod silnikiem na łączeniu ze skrzynią biegów. Po puszczeniu gazu czuć mocne szarpnięcie - to silnik po prostu "bije", drgania zamiast na poduszkę idą na ramę. Efekt ten jest tym silniejszy, im niższy bieg - czyli mocniejszy - i występuje tylko przy puszczaniu gazu. Szarpanie przy dodawaniu to już raczej inna sprawa. Czy poducha jest walnięta łatwo sprawdzić, wystarczy podnieść maskę i poruszać mocno całym silnikiem, poduszka jest mniej więcej na środku pod deską rozdzielczą. Pozdrawiam.
delaRobal jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-09-2007, 08:17   #29
emceha
ford::average
 
Zarejestrowany: 24-08-2007
Skąd: zagłębie
Postów: 183
Domyślnie

Cytat:
Napisał delaRobal
Ja dorzucę od siebie walniętą poduszkę pod silnikiem na łączeniu ze skrzynią biegów
Popieram. Poducha do wymiany. A czujecie na drążku zmiany biegów szarpnięcie??? Połóżcie rękę na drążek i puśćcie nogę z gazu na 4 czy którymś tam biegu. Jeśli drążek wam szarpnie mocno to mozliwe że i poducha skrzuyni jest walnięta.
emceha jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 09-09-2007, 09:26   #30
mopsik
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 30-03-2004
Skąd: Gdańsk
Postów: 28
Domyślnie

A co wy na to? Przy zmianie biegu jak wysprzeglam z gazem to zawsze jest jedni\o gluche stukniecie. I teraz najlepsze. Wszystko co mozliwe sprawdzone - krokowiec, poduszki pod silnikiem , skrzynka, luzy w przekazaniu napedu i dalej stuka. Od ktoregos tam z kolei mechanika uslyszalem ze po prostu w sprzegle mogly sie nierowno sprezynki ulozyc i po prostu przy zmianie biegow lapie potem chwila na sprezynki ze stukiem i potem ok. On by tego nie robil bo trzeba by cale sprzeglo wymieniac albo rozbierac.
__________________
Pozdrawiam. Mopsik
mopsik jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:55.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.