|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
11-12-2007, 11:23 | #11 |
ford::specialist
Imię: Darek
Zarejestrowany: 18-02-2007
Skąd: Mielec
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2001 po lifcie
Postów: 512
|
Ja tam nigdy problemów z gazem nie miałem ani w poldku wcześniej ani teraz w essim chociaż to druga generacja.
|
11-12-2007, 14:18 | #12 |
ford::average
Zarejestrowany: 07-11-2005
Skąd: Warszawa
Model: Focus Combi
Silnik: 1.8 TDDI
Rocznik: 2002
Postów: 88
|
ja również z gazem nie mam problemów bo jeżdżę dieslem :fcp12 i nie zamienię go na sama benzynę a już o gazie nie mam mowy
ot i takie przyzwyczajenie co do żywotności silnika wolnossak i tak dłużej pociągnie mi zerwał sie pasek ale cóż przejechane miał już 300 tys i chodził jak zegarek wybór należy do Ciebie(części droższe bo żywotniejsze co do aku to ostatnio kupowałem bosch silver 72 za 250 PLN więc słabo szukałeś )
__________________
ciągle można się czegoś nauczyć wiec czytaj ze zrozumieniem słuchaj jak inni mówią i nie przerywaj wychwytuj to czego jeszcze nie wiesz.... |
11-12-2007, 16:37 | #13 |
ford::average
Zarejestrowany: 06-10-2007
Model: mondeo mk4, focus mk2
Silnik: 18TDCI
Rocznik: 2008 2006
Postów: 79
|
oj na tych typach sprawach znam sie niezbytGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale od siebie dodam ze przedstawicielstwo forda kategorycznie odradza montowanie gazu - podobno cos ich silniki sa na niego uczuloneGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
ale jezeli gaz to jak pisal Slawko, tylko sekwencja pozdrawiam |
11-12-2007, 17:19 | #14 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Cytat:
|
|
11-12-2007, 18:32 | #15 | |||
Postów: n/a
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
|
|||
11-12-2007, 19:12 | #16 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
No ok ty moze nie masz ale tak czy inaczej na 10 samochjodow 2 dobrze chodzą
|
11-12-2007, 20:26 | #17 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 05-12-2007
Skąd: Olkusz
Postów: 14
|
Zasugeruje sie tym co pan Slawek napisal i wezme go zamienie, wkoncu ma ten sam samochod ten sam rok i silnik to wiem ze pisze to z wlasnego doswiadczenia.
|
11-12-2007, 21:54 | #18 | |||
Postów: n/a
|
Cytat:
Cytat:
Cytat:
Ja bym sie mocno zastanowił. Pytanie: jaka instalacja LPG? jaki przebieg? Dlaczego ten ktos tez chce sie zamienić? W jakim stanie jest ogólnie silnik? Jak odpala? jak pracuje? jak przyspiesza? jak schodzi z obrotów? czy nigdzie nie cieknie? Wykrecic świece i zobaczyc jak wygladaja, zrobic analize spalin, sprawdzic cisnienie sprezania no i ogólnie jak wyglada. Jesli pieknie umyty, to bym sie zastanowił dlaczego itp. |
|||
12-12-2007, 12:26 | #19 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 07-01-2007
Skąd: Radomsko
Model: Kuga MK1
Silnik: TDCI 163
Rocznik: 2012
Postów: 354
|
Ja miałem dwa auta na gaz, jedno ze zwykłą I generacją tu nie było problemów, potem II gen której już sam nie wyregulujesz i ta już czasem miała odbicia, sekwencji nie miałem ale to sie nadaje jak dla mnie tylko na lato (zeleżnośc temperatury od przełaczenia sie na gaz). Teraz mam diesla ktorym aktulanie jezdze na oranżadzie, zatankuje raz do pełna i robie minimum 800km a na gazie nie dosc ze bagażnik ci butla zajmuje to jeszcze tankujesz co 300 jak chcesz mie butle w kole.
__________________
Był Escort MK7 1.8TD GHIA, Focus 1.8 TDDI, Mondeo ST220, Mustang 3.7 V6 Jest Kuga 2.0 TDCI 2012 |
12-12-2007, 13:49 | #20 | |
Postów: n/a
|
Cytat:
|
|