|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
19-12-2007, 11:50 | #41 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 28-01-2007
Postów: 29
|
komiecznie spróbuj przeczyścić przepływomierz
|
19-12-2007, 22:09 | #42 |
ford::average
Zarejestrowany: 04-06-2007
Skąd: bielsko-biała
Model: FORD MONDEO
Silnik: 2.0 TDDI 140km
Rocznik: 2001
Postów: 85
|
hahaha, nie mam przepływomierza Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. hehehehe Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. ale spoko cos sie wymysli, byle by sie nie rozsypał
|
20-12-2007, 15:27 | #43 |
ford::professional
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: KPR
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 90 KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,151
|
Ciąg dalszy moich przemyśleń na temat temperatury silnika. Doszedłem do ładu z dużym termostatem, ale nadal jest coś nie tak, a mianowicie spada temperatura na postoju. Dodam że wymieniłem mały termostat. Podejrzewam, że może to być bubel. Z tąd moje pytanie w jakiej temperaturze powinien się otwierać? I jeszcze jedno pytanie: kierunek przepływu płynu jest od pompy do chłodnicy oleju, czy na odwrót? Pytam dlategoże pasowało by go jakoś sprawdzić :fcp1
__________________
Nie każda mo... pasuje do Forda President Johnny II ASC + Sirio AS ML-145 |
20-12-2007, 19:13 | #44 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-10-2007
Skąd: Pruszcz gd
Model: MKIII MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 40
|
co do temperatury roboczej termostau to 88-102 stopnie , a co do spadania temeratury to proponuje dobrze rozgrzać maszyne bo ja też rwałem włosy z głowy że znowu spada ta zasrana temperatura ale jest ok ,wieć dobrze go roagrzać i wtedy zobacz jak sie zachowuje
[ Dodano: 20-12-2007, 20:14 ] a kierunek płynu jest w strone chłodnicy od termostau dużego |
20-12-2007, 19:44 | #45 |
ford::professional
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: KPR
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 90 KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,151
|
marynarz77, ja pytam o temp. otwarcia i kierunek przepływu płynu przy małym termostacie :fcp4
__________________
Nie każda mo... pasuje do Forda President Johnny II ASC + Sirio AS ML-145 |
20-12-2007, 19:54 | #46 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-10-2007
Skąd: Pruszcz gd
Model: MKIII MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 40
|
to ci powiem tego nie wiem ale czy kierunek ma znaczenie a temperatura robocza ta sama
|
20-12-2007, 21:26 | #47 |
ford::professional
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: KPR
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 90 KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,151
|
Ma znaczenie jak chce się go sprawdzić. Gdy płyn przepływa od chłodnicy do pompy to wąż zawsze będzie ciepły, gdy będzie na odwrót to wąż będzie ciepły dopiero gdy się termostat otworzy :fcp1
__________________
Nie każda mo... pasuje do Forda President Johnny II ASC + Sirio AS ML-145 |
20-12-2007, 21:32 | #48 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 26-10-2007
Skąd: Pruszcz gd
Model: MKIII MONDEO
Silnik: 2.0 TDCI
Rocznik: 2004
Postów: 40
|
ci powiem walka z wiatrakami a na początek rozgrzej silnik i wtedy opiniuj
[ Dodano: 20-12-2007, 22:36 ] po za tym możesz wykręcić ten termostat i zagrzać wodę i go sprawdzić mi się otwierał jak sie gotowała woda w garnuszku |
20-12-2007, 22:11 | #49 |
ford::professional
Imię: Łukasz
Zarejestrowany: 11-01-2007
Skąd: KPR
Model: Mondeo
Silnik: 2.0 TDDI 90 KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,151
|
marynarz77, zrobie tak jak mówisz, rozgrzeje go. Wiesz ile to jest dłubania w TDDI żeby wyciągnąć to małe g... i jeszcze tak dla samego sprawdzenia :fcp25
__________________
Nie każda mo... pasuje do Forda President Johnny II ASC + Sirio AS ML-145 |
20-12-2007, 23:56 | #50 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 21-11-2007
Model: Mondeo
Silnik: 2.0TDcI
Rocznik: 2013
Postów: 48
|
O to mnie postraszyles bo chcialem sie za to zabrac... wskazowka wedruje mi jak szalona, jak juz mam te 90st i wrzuce nawiew na szybe odrazu spada. Zaowazylem tez ze plyn mi sie praktycznie nie grzeje w sumie to za duzo kilosow ostatnio nie robie wiec nie wiem kiedy moge ocenic ze silnik jest dobrze rozgrzany w aktulnych temperaturach ? po 100 km ? bo tak po 50 wszystko zimne plyn, oslona silnika... Jakie moga byc konsekwencje jesli bede jezdzil na uwalonym termostacie ?
|
|
|
|