|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
25-04-2008, 13:06 | #21 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
|
Re: MINI TURBO
kupie pojade na hamownie zamieszcze wykresy, że dało 5km i wszystkich zagnie tylko poco Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
nieno tak naserio to montując turbinę naprzykład w projectXT przy dmuchaniu 0.4 bara nie musisz odprężać motora ale mape nową napisać trzeba. przy dmuchaniu 0.2 różnie ale przy dmuchaniu 0.1 już nie i uzyskujesz więcej NM przy zbieraniu się autka z wolnych obrotów co owocuje lepszym przyspieszaniem tak to wygląda przy turbinach klasycznych mechanicznych a jak to jest z tym ****em i czy ono dmucha nalezycie to już kurde nie zweryfikuję a niechciał bym się dać wy..... na kwotę 300 zł
__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK |
25-10-2008, 20:23 | #22 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-03-2008
Model: MK7 Ghia klima itp. klapa na guzik, hehe
Silnik: 1.8 td 90km
Rocznik: 10.1995 (MK7)
Postów: 43
|
Re: MINI TURBO
sory że odgrzebuje
Coś wtym jest bo widziałem kiedyś taką dmuchawke w Oplu Omedze zamontowane fabrycznie napewno sama większa ilość powietrza niewiele daje ale jaśli oprogramowanie kompa jest do tego dostosowane i wtrysnie wiecej paliwka to moc wzrosnie powinno to też być pomocne przy chipowaniu przepływomierza,bo kom nie tylko będzie myślał że ma więcej powietrza ale faktycznie bedzie miał go więcej |
26-10-2008, 09:12 | #23 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Re: MINI TURBO
powaznie watpie zeby takie cos bylo fabrycznie zamontowane , w jakim silniku mi powiedz??
|
26-10-2008, 11:07 | #24 | |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-03-2008
Model: MK7 Ghia klima itp. klapa na guzik, hehe
Silnik: 1.8 td 90km
Rocznik: 10.1995 (MK7)
Postów: 43
|
Re: MINI TURBO
Cytat:
ale nadal myśle że powinno to być pomocne przy chipowaniu przeplywomierza,bo komputer nie tylko będzie myślał że ma więcej powietrza ale faktycznie bedzie miał go więcej, i chodzi mi tu o silniki bez normalnej turbiny na spaliny |
|
26-10-2008, 11:51 | #25 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
Re: MINI TURBO
tylko takie cos musi byc synchronizowane z pedalem gazu , ze jak dajesz tyle to tyle pompuje , bo to blokuje przeplyw powietrza w ukladzie dolotowym.
Nie po to turbiny sa napedzane spalinami , albo kompresor paskiem, bo raz ze przyspieszaja wraz ze wzrostem obrotow , a dwa nie dla jaj to wszystko ma swoje rozmiary. A nie ma takiego czegos jak chipowanie przeplywomierza , tylko to jest zwiekszenie napiecia wychodzacego z niego. ktore komputer odczytuje jako wieksza ilosc powietrza. Wez sobie kiedys przyloz reke do miejsca gdzie samochod pobiera powietrze , niech ktos wtedy otworzy na maksa przepustnice , zobaczysz jaki ciag tam jest. Wiec takie wiatraczki to jest wielkie G i zeby cos takiego zakladac to trzeba zupelnie nie miec pojecia o dzialaniu silnika itp itd , tak samo podnoszenia napiecia na przeplywomierzu to juz jest calkiem dla debili. Bo jak zwiekszy dawke paliwa , a powietrza bedzie tyle ile zawsze jest to tak to sonda przytnie. Jedyny sens ma zmiana charakterystyki ukladu dolotowego , zwiekszenie przepustnicy a na koniec wystrojenie tego. Jak by zalozyc strumienice, filtr stozkowy , magnetyzery , rezystory chip za 9.99 to z 136 koni powinienem miec jakies 220 do tego ceramizer i mam juz 250. Bo te wszystkie szajsy maja dawac od 15-40 koni . Tylko ludzie naiwni moga takie scierwo zakladac. Wez sobie z procka zdemontuj wiatraczek i podlacz go tam. Zero efektu. |
26-10-2008, 12:26 | #26 |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Re: MINI TURBO
A ja ostatnio myslalem nad kompresorem od Merca, ale to tylko takie przelotne glupoty, kompresor znalazlem za 8 stowek, miec jeszcze troszke kasy to mozna by bylo go upchnac jakos i wtedy tylko podjechac i wystroic kompa, powinno to miec rece i nogi dosc tanim sposobem, no ale kasy jak zwykle brak.
|
26-10-2008, 12:35 | #27 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-03-2008
Model: MK7 Ghia klima itp. klapa na guzik, hehe
Silnik: 1.8 td 90km
Rocznik: 10.1995 (MK7)
Postów: 43
|
Re: MINI TURBO
tomiscorpio nie myśl sobie ze oprucz ciebie to wszyscy są debile bo temat jest "mini turbo"
jeśli niewiesz to niektóre auta mają pedał gazu na potencjometrze a nie na lince i elekroniczne sterowanie dmuchawki jest możliwe , to urządzenie jest wielkosci turbo w moim escorcie 1.8 td . Chipy na przepływke zakładają profesjonalne zakłady aktualizują soft komputera , robią wykresy na chamowni i dają gwarancje . A ty przykładałeś kidyś reke do tej dmuchawki ,ponoć daje ona ponad 1 bar. A tak żeby zatkać ci gębe ,to sprawdz sobie ile daje sportowy wałek rozrządu i wielozaworowa głowica ,jest to większa kasa i amatorzy chipów i dmuchawek o tym nie myślą [Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ] a żeby jeżdzić na sportowo (500KM) trzeba zmienić wiele, panewki korbowody (najlepiej kute) tłoki głowice kolektory wałek wtryski kable świece komputer turbine filtr intercoler chłodnice skrzynie biegów sprzęgło półosie i całe zawieszenie .Ni mówiąc o wtrysku podtlenku azotu który tak na marginesie nie jest paliwem tylko szybkim utleniaczem i umożliwia spalenie dużej ilości paliwa w krótkim czasie "Wez sobie z procka zdemontuj wiatraczek i podlacz go tam. Zero efektu" A tu to już całkiem pojechałeś ,wiesz ty czlowieku jak podkręca się procki w kompie i jaki idze za tym wzrost temperatury ,zdarza sie że jest stosowany ciekły azot |
26-10-2008, 13:30 | #28 | |
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Re: MINI TURBO
Cytat:
Chyba jak bys chcial dragstera jaiegos zrobic. Nikt nigdy nie powiedzial ze 100% racja ze do turbo czy kompresora trzeba zrobic wszystko kute. Grat nie wytrzyma,auto dobre da sobie rade, wiec bez takich madrosci juz, bo kilka aut seryjnych bylo juz turbione i jezdzily bardzo dobrze, np Siena 1.6 turbo, na seryjnym silniku, Escort 1.8 turbo, Honda Civic Type R, poszukaj sobie o tej ostatniej to zobaczysz co mozna, fakt ze to japoniec no ale nadal seria. A wiesz wogole jak sa wytwazane korbowody??? |
|
26-10-2008, 13:40 | #29 | ||
ford::beginner
Zarejestrowany: 29-03-2008
Model: MK7 Ghia klima itp. klapa na guzik, hehe
Silnik: 1.8 td 90km
Rocznik: 10.1995 (MK7)
Postów: 43
|
Re: MINI TURBO
Cytat:
Slabo znasz temat i dyskutujesz , ani do wałka ani do turbinki nie trzeba kutych korbowodów jaki tam dragster TVNturbo se oglądaj to ci się rozjaśni ,nie widziałeś autek w "Need for Speed" Wg. Wikipedi "Dragster ? samochód używany w wyścigach na krótkich dystansach np. 1/4 mili. Zazwyczaj posiada ulepszony silnik spalinowy, jednak zdarzają się maszyny z silnikami odrzutowymi. W dragsterach najważniejsze jest duże przyspieszenie - na dystansie 402,5 metra samochody te nie osiągają pełnej prędkości, która mogłaby mieć decydujące znaczenie w dłuższym wyścigu. Ważna jest także aerodynamika pojazdu. Zwrotność nie odgrywa tu dużej roli ponieważ tor wyścigu nie posiada zakrętów. Samochody te mają ok. 8 000 KM . Po osiągnięciu mety mają prędkość przekraczającą 500 km/h, a pierwszą setkę osiąga już po 0,5 sekundy." W polsce jest auto które ma około 1000KM |
||
26-10-2008, 14:11 | #30 | |||
FORD|ZAWODOWIEC
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
|
Re: MINI TURBO
Cytat:
Szkoda gadac, a TVNturbo nie ogladam jak i nie czytm kolorowych swierszczykow dot aut. Tak samo jak i ja nie montowales turbo,nie czipowales kompa i nic nie robiles. Wiec o czym mowa. |
|||