Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 25-04-2008, 13:06   #21
escort_xr3i
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 03-07-2007
Skąd: Kraków
Postów: 333
Domyślnie Re: MINI TURBO

kupie pojade na hamownie zamieszcze wykresy, że dało 5km i wszystkich zagnie tylko poco Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

nieno tak naserio to montując turbinę naprzykład w projectXT przy dmuchaniu 0.4 bara nie musisz odprężać motora ale mape nową napisać trzeba.

przy dmuchaniu 0.2 różnie
ale przy dmuchaniu 0.1 już nie i uzyskujesz więcej NM przy zbieraniu się autka z wolnych obrotów co owocuje lepszym przyspieszaniem

tak to wygląda przy turbinach klasycznych mechanicznych a jak to jest z tym ****em i czy ono dmucha nalezycie to już kurde nie zweryfikuję a niechciał bym się dać wy..... na kwotę 300 zł

__________________
JA JESTEM TYM KTÓREGO CIEŃ WZBUDZA LĘK
escort_xr3i jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-10-2008, 20:23   #22
nerk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-03-2008
Model: MK7 Ghia klima itp. klapa na guzik, hehe
Silnik: 1.8 td 90km
Rocznik: 10.1995 (MK7)
Postów: 43
Domyślnie Re: MINI TURBO

sory że odgrzebuje
Coś wtym jest bo widziałem kiedyś taką dmuchawke w Oplu Omedze zamontowane fabrycznie
napewno sama większa ilość powietrza niewiele daje ale jaśli oprogramowanie kompa jest do tego dostosowane i wtrysnie wiecej paliwka to moc wzrosnie
powinno to też być pomocne przy chipowaniu przepływomierza,bo kom nie tylko będzie myślał że ma więcej powietrza ale faktycznie bedzie miał go więcej
__________________
Co i jak zmajstrować w Essim
http://www.fordescort.org/content/category/3/79/45/
nerk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2008, 09:12   #23
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie Re: MINI TURBO

powaznie watpie zeby takie cos bylo fabrycznie zamontowane , w jakim silniku mi powiedz??
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2008, 11:07   #24
nerk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-03-2008
Model: MK7 Ghia klima itp. klapa na guzik, hehe
Silnik: 1.8 td 90km
Rocznik: 10.1995 (MK7)
Postów: 43
Domyślnie Re: MINI TURBO

Cytat:
Napisał tomiscorpio
powaznie watpie zeby takie cos bylo fabrycznie zamontowane , w jakim silniku mi powiedz??
sprawdziłem na forum opla , faktycznie myliłem sie ,według nich to Omegi B benzynowe były wyposażone w pompę powietrza wtórnego , ktore było tłoczne do ukladu wydechowego przed katalizatorem w celu lepszego dopalania spalin. EGR też mają

ale nadal myśle że powinno to być pomocne przy chipowaniu przeplywomierza,bo komputer nie tylko będzie myślał że ma więcej powietrza ale faktycznie bedzie miał go więcej, i chodzi mi tu o silniki bez normalnej turbiny na spaliny
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpeg 459723465.jpeg (65.9 KB, 311 wyświetleń)
__________________
Co i jak zmajstrować w Essim
http://www.fordescort.org/content/category/3/79/45/
nerk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2008, 11:51   #25
tomiscorpio
Zablokowany
 
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
Domyślnie Re: MINI TURBO

tylko takie cos musi byc synchronizowane z pedalem gazu , ze jak dajesz tyle to tyle pompuje , bo to blokuje przeplyw powietrza w ukladzie dolotowym.

Nie po to turbiny sa napedzane spalinami , albo kompresor paskiem, bo raz ze przyspieszaja wraz ze wzrostem obrotow , a dwa nie dla jaj to wszystko ma swoje rozmiary.

A nie ma takiego czegos jak chipowanie przeplywomierza , tylko to jest zwiekszenie napiecia wychodzacego z niego.
ktore komputer odczytuje jako wieksza ilosc powietrza.

Wez sobie kiedys przyloz reke do miejsca gdzie samochod pobiera powietrze , niech ktos wtedy otworzy na maksa przepustnice , zobaczysz jaki ciag tam jest.

Wiec takie wiatraczki to jest wielkie G i zeby cos takiego zakladac to trzeba zupelnie nie miec pojecia o dzialaniu silnika itp itd , tak samo podnoszenia napiecia na przeplywomierzu to juz jest calkiem dla debili.
Bo jak zwiekszy dawke paliwa , a powietrza bedzie tyle ile zawsze jest to tak to sonda przytnie.

Jedyny sens ma zmiana charakterystyki ukladu dolotowego , zwiekszenie przepustnicy a na koniec wystrojenie tego.

Jak by zalozyc strumienice, filtr stozkowy , magnetyzery , rezystory chip za 9.99 to z 136 koni powinienem miec jakies 220 do tego ceramizer i mam juz 250.
Bo te wszystkie szajsy maja dawac od 15-40 koni .

Tylko ludzie naiwni moga takie scierwo zakladac.

Wez sobie z procka zdemontuj wiatraczek i podlacz go tam. Zero efektu.
tomiscorpio jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2008, 12:26   #26
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie Re: MINI TURBO

A ja ostatnio myslalem nad kompresorem od Merca, ale to tylko takie przelotne glupoty, kompresor znalazlem za 8 stowek, miec jeszcze troszke kasy to mozna by bylo go upchnac jakos i wtedy tylko podjechac i wystroic kompa, powinno to miec rece i nogi dosc tanim sposobem, no ale kasy jak zwykle brak.
Magik123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2008, 12:35   #27
nerk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-03-2008
Model: MK7 Ghia klima itp. klapa na guzik, hehe
Silnik: 1.8 td 90km
Rocznik: 10.1995 (MK7)
Postów: 43
Domyślnie Re: MINI TURBO

tomiscorpio nie myśl sobie ze oprucz ciebie to wszyscy są debile bo temat jest "mini turbo"
jeśli niewiesz to niektóre auta mają pedał gazu na potencjometrze a nie na lince i elekroniczne sterowanie dmuchawki jest możliwe , to urządzenie jest wielkosci turbo w moim escorcie 1.8 td . Chipy na przepływke zakładają profesjonalne zakłady aktualizują soft komputera , robią wykresy na chamowni i dają gwarancje . A ty przykładałeś kidyś reke do tej dmuchawki ,ponoć daje ona ponad 1 bar.
A tak żeby zatkać ci gębe ,to sprawdz sobie ile daje sportowy wałek rozrządu i wielozaworowa głowica ,jest to większa kasa i amatorzy chipów i dmuchawek o tym nie myślą
[Tylko zarejestrowani użytkownicy widzą linki. ]
a żeby jeżdzić na sportowo (500KM) trzeba zmienić wiele, panewki korbowody (najlepiej kute) tłoki głowice kolektory wałek wtryski kable świece komputer turbine filtr intercoler chłodnice skrzynie biegów sprzęgło półosie i całe zawieszenie .Ni mówiąc o wtrysku podtlenku azotu który tak na marginesie nie jest paliwem tylko szybkim utleniaczem i umożliwia spalenie dużej ilości paliwa w krótkim czasie


"Wez sobie z procka zdemontuj wiatraczek i podlacz go tam. Zero efektu"
A tu to już całkiem pojechałeś ,wiesz ty czlowieku jak podkręca się procki w kompie i jaki idze za tym wzrost temperatury ,zdarza sie że jest stosowany ciekły azot
__________________
Co i jak zmajstrować w Essim
http://www.fordescort.org/content/category/3/79/45/
nerk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2008, 13:30   #28
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie Re: MINI TURBO

Cytat:
a żeby jeżdzić na sportowo trzeba zmienić wiele, panewki korbowody (najlepiej kute) tłoki głowice kolektory wałek wtryski kable świece komputer turbine filtr intercoler chłodnice i całe zawieszenie


Chyba jak bys chcial dragstera jaiegos zrobic.

Nikt nigdy nie powiedzial ze 100% racja ze do turbo czy kompresora trzeba zrobic wszystko kute.

Grat nie wytrzyma,auto dobre da sobie rade, wiec bez takich madrosci juz, bo kilka aut seryjnych bylo juz turbione i jezdzily bardzo dobrze, np Siena 1.6 turbo, na seryjnym silniku, Escort 1.8 turbo, Honda Civic Type R, poszukaj sobie o tej ostatniej to zobaczysz co mozna, fakt ze to japoniec no ale nadal seria.

A wiesz wogole jak sa wytwazane korbowody???
Magik123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2008, 13:40   #29
nerk
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 29-03-2008
Model: MK7 Ghia klima itp. klapa na guzik, hehe
Silnik: 1.8 td 90km
Rocznik: 10.1995 (MK7)
Postów: 43
Domyślnie Re: MINI TURBO

Cytat:
Napisał Magik123
Cytat:
a żeby jeżdzić na sportowo trzeba zmienić wiele, panewki korbowody (najlepiej kute) tłoki głowice kolektory wałek wtryski kable świece komputer turbine filtr intercoler chłodnice i całe zawieszenie


Chyba jak bys chcial dragstera jaiegos zrobic.

Nikt nigdy nie powiedzial ze 100% racja ze do turbo czy kompresora trzeba zrobic wszystko kute.

Grat nie wytrzyma,auto dobre da sobie rade, wiec bez takich madrosci juz, bo kilka aut seryjnych bylo juz turbione i jezdzily bardzo dobrze, np Siena 1.6 turbo, na seryjnym silniku, Escort 1.8 turbo, Honda Civic Type R, poszukaj sobie o tej ostatniej to zobaczysz co mozna, fakt ze to japoniec no ale nadal seria.

A wiesz wogole jak sa wytwazane korbowody???

Slabo znasz temat i dyskutujesz , ani do wałka ani do turbinki nie trzeba kutych korbowodów
jaki tam dragster TVNturbo se oglądaj to ci się rozjaśni ,nie widziałeś autek w "Need for Speed"

Wg. Wikipedi
"Dragster ? samochód używany w wyścigach na krótkich dystansach np. 1/4 mili. Zazwyczaj posiada ulepszony silnik spalinowy,
jednak zdarzają się maszyny z silnikami odrzutowymi.

W dragsterach najważniejsze jest duże przyspieszenie - na dystansie 402,5 metra samochody te nie osiągają pełnej prędkości, która mogłaby mieć decydujące znaczenie w dłuższym wyścigu. Ważna jest także aerodynamika pojazdu. Zwrotność nie odgrywa tu dużej roli ponieważ tor wyścigu nie posiada zakrętów.

Samochody te mają ok. 8 000 KM . Po osiągnięciu mety mają prędkość przekraczającą 500 km/h, a pierwszą setkę osiąga już po 0,5 sekundy."
W polsce jest auto które ma około 1000KM
Załączone Obrazki
Typ Pliku: jpg 220px-Dragster_Funny_Car_vl.jpg (9.9 KB, 242 wyświetleń)
__________________
Co i jak zmajstrować w Essim
http://www.fordescort.org/content/category/3/79/45/
nerk jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-10-2008, 14:11   #30
Magik123
FORD|ZAWODOWIEC
 
Zarejestrowany: 01-10-2007
Model: Volvo
Silnik: spalinowy
Rocznik: nie młody
Postów: 5,297
Domyślnie Re: MINI TURBO

Cytat:
Napisał nerk
Cytat:
Napisał Magik123
Cytat:
a żeby jeżdzić na sportowo trzeba zmienić wiele, panewki korbowody (najlepiej kute) tłoki głowice kolektory wałek wtryski kable świece komputer turbine filtr intercoler chłodnice i całe zawieszenie


Chyba jak bys chcial dragstera jaiegos zrobic.

Nikt nigdy nie powiedzial ze 100% racja ze do turbo czy kompresora trzeba zrobic wszystko kute.

Grat nie wytrzyma,auto dobre da sobie rade, wiec bez takich madrosci juz, bo kilka aut seryjnych bylo juz turbione i jezdzily bardzo dobrze, np Siena 1.6 turbo, na seryjnym silniku, Escort 1.8 turbo, Honda Civic Type R, poszukaj sobie o tej ostatniej to zobaczysz co mozna, fakt ze to japoniec no ale nadal seria.

A wiesz wogole jak sa wytwazane korbowody???

Slabo znasz temat i dyskutujesz , ani do wałka ani do turbinki nie trzeba kutych korbowodów
jaki tam drakster TVNturbo se oglądaj to ci się rozjaśni ,nie widziałeś autek w "Need for Speed"

Szkoda gadac, a TVNturbo nie ogladam jak i nie czytm kolorowych swierszczykow dot aut.

Tak samo jak i ja nie montowales turbo,nie czipowales kompa i nic nie robiles. Wiec o czym mowa.
Magik123 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 06:42.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.