Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Samochody > Ford Escort
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-05-2008, 13:13   #1
grygam
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-07-2006
Model: eskort
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 4
Domyślnie [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

witam !!!
mam następujący problem , po wymianie silnika w moim expressie 1.8td na ten sam silnik z taką samą pompą lucas nie daje sygnału na rozrusznik , po przekręceniu kluczyka słychać tylko jak w pompie coś lekko bzyknie i przestaje.Czy nowa pompa współpracuje z imobilaiserem czy trzeba ją zaprogramować ? Proszę o pomoc może ktoś wie o co chodzi?
Na starym silniku wszystko było ok tylko zerwał się rozrząd i się rozwalił

grygam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-05-2008, 13:16   #2
jankopolo
ford::average
 
Imię: Jan
Zarejestrowany: 08-01-2007
Model: sierra
Silnik: 2,0 DOHC
Rocznik: 1990
Postów: 61
Domyślnie Re: [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

Na pompie może być zawór sterowny przez immobilajzer, jeżeli założyłeś nową pompę musisz przeprogramować moduł PATS.
jankopolo jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-05-2008, 14:43   #3
wertus1
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
Domyślnie Re: [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

Jeśli pompa wtryskowa jest założona od tego silnka co kupiłeś to ona ma zamontowany właśnie immobilizer, który nie podaje paliwa do wtrysków i właśnie dlatego nie możesz go odpalić. Zawsze istnieje możliwość zmiany tego urządzenia odpowiedzialnego za immo. Jest to taka czarna mała płytka przykręcona bodajże na 4 torxy. Kable chyba nie posiadają żadnej kostki, dlatego też należy uciąć stare i przylutować te kable od tej płytki, która jest oryg. z twojego auta. Powinno wtedy już być wszytsko OK, nie trzeba nic przegramowywać chyba, że masz takie urządzenie, którym możesz przeprogramować to zawsze to jest prostsze.
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24
wertus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-05-2008, 18:05   #4
grygam
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-07-2006
Model: eskort
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 4
Domyślnie Re: [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

czy jest to małe okrągłe na pompie z tego wychodzą dwa lub trzy kable ?
grygam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-05-2008, 08:59   #5
wertus1
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
Domyślnie Re: [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

Nie, to o czym piszesz to jest zaworek w tej pompie są 2 takie zaworki jeden jest założony z przodu ( podczas przekręcenia zapłonu robi takie "trrrrrrry") i on nie ma większego wpływu na odpalanie, a drugi zaworek jest z boku pompy, ale teraz nie pameitam za co on jest odpowiedzialny czy czasem on nie jest roniez odpowiedzialny za odciecei paliwa to tez juz nie kojarze.
A immo to jest taka czarna płytka (nie jest ona widoczna z góry, albo ciężko widoczna) zamotowana jest z tyłu pompy lub pod spodem, teraz to dokładnie nie pamiętam.
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24
wertus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-05-2008, 16:12   #6
grygam
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-07-2006
Model: eskort
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 4
Domyślnie Re: [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

czy ona jest schowana pod obudową aluminiową ? bo stamtąd wychodzą trzy kabelki .
Może ktoś wie jak to rozebrać lub ma jakiś opis ze zdjęciami ?
grygam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-05-2008, 19:17   #7
wertus1
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
Domyślnie Re: [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

ostatnio patrzyłem za pompa wtryskową jest tak czarna plytka i to jest ten immo.
To wszystko dotyczy strej pompy, nie mam pojecia czy to jest nowy typ tej pompy.
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24
wertus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 29-05-2008, 17:11   #8
grygam
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 20-07-2006
Model: eskort
Silnik: 1.6
Rocznik: 1999
Postów: 4
Domyślnie Re: [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

witam !
samochód chodzi po zmianie pompy wtryskowej na tą ze starego silnika,ale pojawił się inny problem otóż po zapaleniu wszystko było ok i nagle zaświeciła się kontrolka grzania świec które nie grzeją i sam na zimnym silniku chodzi wentylator chłodnicy,co jest grane?
grygam jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 01-06-2008, 20:23   #9
wertus1
ford::average
 
Zarejestrowany: 12-05-2008
Skąd: Koło I Poznań
Model: astra
Silnik: 1,7 Dtl
Rocznik: 1996
Postów: 133
Domyślnie Re: [mk7] 1.8 td wymiana slnika problem z odpaleniem

Kolego to są typowe objawy uszkodzonego komputera( też przez to przechodziłem bo mój były "mechanik" musiał wspawać tłumnik bo sie urwał i zapomniał odłączyć komputer i stało się)

Taki wydatek to kwestia ok 150zł, a może nawet i mniej
__________________
Regulamin pkt. 23 i 24
wertus1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 18:14.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.