![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 | |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 20-04-2008
Skąd: Bełchatów
Model: transit
Silnik: 2,5D
Rocznik: 2000
Postów: 41
|
![]() Cytat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]()
Proszę Kolegi nie straszyć. Jak tylko troszkę i spokojnie było palone to może być bez uszczerbku (no uszczelka, bo głowica żeliwna bardzo odporna), przecież w zbiorniku na pewno coś było i może zassał pól na pół. Tego życzę Bratu - diesel ma czarne ryje he he :fcp15 nie zielone.
__________________
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::amateur
![]() Imię: Zbyszek
Zarejestrowany: 24-10-2008
Skąd: Wysokie Mazowieckie
Model: Transit
Silnik: 2.5 D
Rocznik: 1999
Postów: 7
|
![]()
Witam . Może opowiem jak ja odpowietrzyłem pompę zupełnie przypadkowo, bo wówczas byłem kompletnym laikiem w dieslach :fcp2 . Otóż w mojej pompie typu Bosch z boku jest taka śrubka z króćcem a'la odpowietrznik zacisków hamulcowych- tylko w większej wersji (na klucz 14 bodajże). tak więc odkręciłem tę śrubę nałożyłem na króciec z metr gumowego wężyka i sobie troche zassałem tak aby się nie napić :fcp7 . Czułem , że do pompy napłyneło cóś paliwka więc zakręciłem śrubawkę i poszedłęm odpalac. na początku troche kichał prychał, ale w końcu zapalił i pojechał
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,996
|
![]()
Wiemy, wiemy, ale jak autko postoi i się wyziębi - szczególnie na mrozie - to bez odkręcenia przewodów wtrysku (wtrysków) jak pisze Ziemek56, może nie starczyć ci akumulatora.
__________________
Zgredzik |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-12-2006
Skąd: Szczecin
Model: Ś. P. Transit 100
Silnik: 2,5 D
Rocznik: *1992 / +2011
Postów: 2,272
|
![]() Cytat:
__________________
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-01-2010
Skąd: jarocin
Model: ford transit
Silnik: 2.5 TD
Rocznik: 1996
Postów: 51
|
![]()
koledzy jaką średnice mają przewody(gumowe) paliwowe idące od pompki do filtra paliwa?poprosze o wytłumaczenie dlaczego mój temat w sprawie cb radia został przeniesiony ? pozdrawiam
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,996
|
![]()
Przewody nie są gumowe, ale plastikowe, kształtowane na gorąco. Sorry, średnicy nie znam. Kupuje je się gotowe, powyginane w odpowiednie kształty, a nie z metra...
Temat został przeniesiony do działu specjalizującego się w audio, CB, GPS itp. Moderator często nie widzi i nie uznaje naszej pewnej odrębności technicznej (trochę inne auta) i mentalnej (tu w zasadzie zawodowcy, tam w zasadzie amatorzy)...
__________________
Zgredzik Ostatnio edytowane przez wojtekjanus ; 27-03-2010 o 21:39 |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 16-05-2009
Model: ford transit
Silnik: 2,5td
Rocznik: 1997
Postów: 69
|
![]()
Przewody mają 6mm.Te oryginalne są drogie lepiej kupić z metra gumowe wzmocnione koszt 15zł za metr.Dodam tylko jak zmieniałem u siebie od zimnego rozruchu zadzwoniłem do ASO to oczywiście były w kąplecie z tym zaworkiem cena ponad 300zlGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..No to kupiłem te gumowe na obiemki i okGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum..Dziwie się że td z roczników 96 odpowietrzacie u mnie nawet jak wyssany do zera zalewam filtr parę razy zakręce i pali jak ta lalaGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 10-01-2010
Skąd: jarocin
Model: ford transit
Silnik: 2.5 TD
Rocznik: 1996
Postów: 51
|
![]()
czyli jak kupie z metra wężyk plus opaski i połącze wszystko tak jak powinno być to będzie ok?kapie mi coraz bardziej i długo musze kręcić żeby odpalił( taka ciekawostka, kilka dni temu jeżdziłem na trybie awaryjnymGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. i wtedy odpalał na pół obrotu a jak tryb awaryjny zgaśnie to musze kręcić chwile aby zapalił)pozdrawiam.wesołych świąt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
FORD|AUTHORIZED
![]() Imię: Wojciech
Zarejestrowany: 02-09-2008
Skąd: Warszawa
Model: Transit
Silnik: 2,0 TDCI
Rocznik: 2003
Postów: 13,996
|
![]()
Tylko - moim zdaniem - trzeba zostawić końcówki oryginalnego, sztywnego przewodu i sztukować go giętkim w pozostałych fragmentach. Mocowania przewodów w filtrze są przystosowane do sztywnego przewodu, giętki może tam nie trzymać szczelności (?). I warto zostawić szybkozłączki na pompie wstępnej, są bardzo wygodne.
__________________
Zgredzik |
![]() |
![]() |