![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#11 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 10-02-2008
Skąd: Wrocław
Model: Focus Mk2
Silnik: TDCi 85kW
Rocznik: 2007
Postów: 242
|
![]()
U mnie nie ma czegos takiego - tzn 'baranka'. Koledzy maja racje - cos musialo byc robione jesli auto jest tak sterylnie czyste. Jesli np. nie ma zadnych wyciekow to po co odpicowal pod maską? Kazdy wie, ze potencjalny kupiec tego nie lubi, bo od razu mysli, ze cos bylo kombinowane...A jesli mimo to ucieka sie do takich srodkow tzn, ze moze 'szuka frajera'.
Co prawda to prawda, jedz do ASO i niech go przetrzepią porządnie. Zastanawia mnie natomiast, ze zdecydowana wiekszosc focusow tdci z 2003 roku ma przebieg miedzy 100 a 120kkm (moj mial 108 jak kupowalem) - dziwnie popularny :fcp27 Aha, jeszcze jedna sprawa - nie kazdy problem widac pod maska. TDCi powinien miec oslone pod silnikiem. Warto ja sciagnac i zobaczyc jak to wszystko wyglada od drugiej strony. Jesli oslony brak to cos smierdzi....
__________________
Focus Pokus ![]() Był : Focus Mk1 1.8 TDCi 100PS Był : Focus Mk2 1.8 TDCi 115PS |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 25-06-2008
Postów: 6
|
![]()
Wszystkie osłony są w bardzo dobrym stanie. Właściciel nie ma żadnych obaw przed diagnostyką.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 18-03-2008
Skąd: Warszawa
Model: Ford Focus
Silnik: 1800 tdci
Rocznik: 2003
Postów: 31
|
![]()
Jedno jest pewne, nie zaluj 150-200 zl na diagnostyke (mimo, ze ta nie wszystko wykaze), lepiej teraz zaplacic grosze niz pozniej tysiace.
Przedmowcy maja racje mowiac o myciu silnika. Po pierwsze jest to bardzo podejrzane, po drugie bez wyraznej potrzeby (a taka chyba nie jest chec znalezienia klienta) nie powinno sie myc silnika. pozdrawiam T |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 11-04-2008
Skąd: Kraków
Model: Focus
Silnik: 1.8 TDCi
Rocznik: 2003
Postów: 337
|
![]()
1. rzecz - zaordynuj w ASO sprawdzenie ukladu paliwowego.. cisnienie na pompie, wtryski (test przelewowy) - teg typu usterki niekoniecznie musza wysjc podczas polgodzinnej jazdy testowej, a w razie klopotu oszczedzisz sobie sporo kasy... ja zaluje ze nie zrobilem..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 25-06-2008
Postów: 6
|
![]()
A więc jestem po przeglądzie a raczej auto .
Diagnostyka rozpoczęła się od pomiaru lakieru,wszystko oryginalne nie było się do czego przyczepić Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.. Ale samochód musiał chyba długo stać,ponieważ wszystkie zamki miał strasznie zardzewiałe (mowa o tych w drzwiach z boku ).Zresztą śruby mocujące tak samo wielka korozja, to samo przy tarczach, aż mechanik był zdziwiony. Samochód poszedł do góry i można było się przyjrzeć zawieszeniu-zaczęliśmy od tyłu . Gumy na wahaczach rozwulkanizowane, do roboty spore luzy miało jedno koło na takiej gumie. Co do przodu to tak w jednym kole łożysko do wymiany, i coś z geometrią nie tak zjechane opony od środka. tarcze masakra, klocki również ale to materiał eksploatacyjny więc oki. Dalej, ciekł płyn z pompy .Fachman powiedział że tej pompy nie da się zregenerować tylko trzeba kupić nową. Na razie można jeździć tylko trzeba dolewać cały czas płynu , aby był poziom. Do wymiany uszczelka w misce olejowej- cała zalana. A i zaczęło już się odzywać koło dwu masowe . Generalnie przeraziło to mnie i poprosiłem by samochód wyjechał .Kosztowało to mnie 140 PLN . Ale myślę że nie warto było go brać tym bardziej że pewnie sporo stał, jak bym go rozruszał to dopiero zaczęło by się wszystko sypać. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 14-05-2008
Postów: 76
|
![]()
Bardzo słusznie, w pojeździe "niejeżdżonym" długi czas lecą wszystkie możliwe uszczelki.Poza tym ta cena, moim zdaniem dużo za 2003 rok, za stan idealny jak na ten wiek można by jeszcze dać, ale musiałby byc "odpicowany" pod wzgledem zawieszenia, hamulców itp. Za mojego 2002 facet chciał 22 a stargowałem na 20, z eksploatacyjnych rzeczy włożyłem ok. 1000 za same części i materiały typu olej tak, że wypada po diagnostyce doliczyć sobie jeszcze koszta doprowadzenia autka do stanu idealnego (oczywiście jak na wiek i przebieg) :fcp1
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 22-08-2004
Skąd: Wien
Model: VW Golf 6 - Variant
Silnik: TSI 90 kW - 7 DSG
Rocznik: 2010
Postów: 658
|
![]() Cytat:
Wiec "barankiem" sie nie przejmowac, gorzej jak go nie ma. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
ford::average
![]() Zarejestrowany: 28-08-2007
Skąd: Wrocław
Model: FF II
Silnik: 1,8 TDCI
Rocznik: 2007
Postów: 111
|
![]() Cytat:
__________________
FFII Kombi 1,8 TDCI Platinium X Panther Black |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 30-06-2008
Skąd: Warszawa
Model: 2x Citroen C5 Tourer
Silnik: 2.0 HDi
Rocznik: 2012
Postów: 3,965
|
![]()
nie jest to typowy baranek jak czasem sie widuje na progach ale powierzchnia lakieru pod listwami ma rzeczywiście lekko "barankową" strukturę i tak było fabrycznie
|
![]() |
![]() |