Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Diesel
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 20-01-2006, 20:22   #1
jacekvi
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-12-2005
Postów: 6
Domyślnie co to może być?td

od dwuch miesięcy mam mkII 1999 td,jest to mój pierwszy diesel,wymieniłem mu akumlator i świece jak narazie...,zimny silnik odpala za drugim ,trzecim kręceniem czy to jest normalne?,poza tym podczas jazdy na ciepłym silniku przy stałej prędkości obrotów,czuć lekkie szarpnięcia silnika,ale nie zawsze .Podczas przyspieszania jest wszyatko ok,co może być tego przyczyną????

jacekvi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 20-01-2006, 22:00   #2
rastaleon
ford::specialist
 
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
Domyślnie

zacząłbym od wymiany filtru paliwa ...
__________________
escort mk4 1990 1.6 D
sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka
transit 1991 2.5 D krótki niski
omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!!
rastaleon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2006, 10:21   #3
reksio1
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 04-01-2006
Skąd: Bydgoszcz
Postów: 1
Domyślnie

Moim zdaniem albo trzeba wyczyscic albo wymienin koncówki wtryskiwaczy zamiast mgły zalewaja swiece Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
reksio1 jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 21-01-2006, 11:58   #4
Fordon
ford::advanced
 
Zarejestrowany: 05-09-2005
Skąd: Bydgoszcz
Model: Fiesta/Mondeo/Vectra/ ProCeed
Silnik: 2.0 16V/2.0 16v/1.8 16V/2.0 16V
Rocznik: 94/2005/98/2010.
Postów: 282
Domyślnie

Jesli beda to koncowki wtryskow to auto bedzie strasznie kopcic na czarno, filtr paliwa jest bardziej prawdopodobnyze wzgledu na szarpanie... dodam tylko tyle ze jak sa takie mrozy do ON dolewam BP95...
40l ON i 2l Bp95, bardzo pomaga w odpalaniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie ma podpisu bo nie pasuje do forum...
Fordon jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-01-2006, 16:14   #5
jacekvi
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-12-2005
Postów: 6
Domyślnie

nie wiem jak filtr paliwa ale wtryskiwacze były podobno wymieniane we wrześniu,do ropy dolałem denaturat ale dalej szarpie więc spróbuje z tym filtrem,choć kolega mechanik mówił mi że najprawdopodobniej ręczna pompka paliwa przepuszcza i się zapowietrza :|
jacekvi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 26-01-2006, 13:13   #6
friti
ford::average
 
Zarejestrowany: 01-01-2005
Skąd: Lubin
Postów: 64
Domyślnie

kolego rnajprawdopodobniej przyczyna twojej awari jest zasyfiony filtr paliwas nie stawial bym az tak bardzo na papke Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.

Pozdrawiam

Łukasz
friti jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 03-02-2006, 15:12   #7
dj_andrew
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 25-10-2005
Postów: 4
Domyślnie

To racej filtr. Miałem podobne objawy jak zatankowałem ropkę od jakiegoś typka.Silnik przerywał, nie wchodził na obroty.Zatankowałem zaraz na Shelu i mi sie motorek sam zaczął wyrywać! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
dj_andrew jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-02-2006, 18:56   #8
jacekvi
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 26-12-2005
Postów: 6
Domyślnie

niestety to nie jest filtr paliwa,bo wymieniłem i dalej to samo,na wolnych obrotach tak jakby mu paliwa brakowało albo powietrze dostawał ale tylko podczas jazdy jak stoi to pracuje równiuteńko!!!!
jacekvi jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-02-2006, 19:10   #9
MakarKrak
ford::amateur
 
Zarejestrowany: 02-02-2006
Postów: 5
Domyślnie

Sprawdz dobrze przewody paliwowe... mialem identycznie... wymienilem na gumowe(wczesniej mialem takie sztywne zaciskowe.... zalozylem na gumowe opaski i okazalo sie ze w zimie tamte sie kurczą i lubią puszczac lewe powietrze ... teraz jest ok... zacznij od tego bo tez niepotrzebnie wymienilem kilka czesci a to okazało sie dziecinnie proste... pozdrawiam i powodzenia!
MakarKrak jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 07-02-2006, 21:39   #10
Kapka
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 18-11-2005
Skąd: ok.Poznania
Model: mondeo
Silnik: 2500
Rocznik: 2001
Postów: 39
Domyślnie

Zaluż między filtrem a pompą wężyk igielitowy przezroczysty zobaczysz czy idzie powietrze wykluczysz jedno koszt wężyka ok 3 zl ale nie radzę jeżdzić na tym wężyku dlużej niż kilka dni potem zaluż gumowy. W ten sposób dowiedzialem się że ja nie mam klopotó z zapowietrzaniem tylko jakieś inne k... jeszcze nie wiem co ale niech się ociepli to się dowiem
Kapka jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:06.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.