|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
20-01-2006, 20:22 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-12-2005
Postów: 6
|
co to może być?td
od dwuch miesięcy mam mkII 1999 td,jest to mój pierwszy diesel,wymieniłem mu akumlator i świece jak narazie...,zimny silnik odpala za drugim ,trzecim kręceniem czy to jest normalne?,poza tym podczas jazdy na ciepłym silniku przy stałej prędkości obrotów,czuć lekkie szarpnięcia silnika,ale nie zawsze .Podczas przyspieszania jest wszyatko ok,co może być tego przyczyną????
|
20-01-2006, 22:00 | #2 |
ford::specialist
Zarejestrowany: 13-02-2004
Skąd: Radom
Postów: 589
|
zacząłbym od wymiany filtru paliwa ...
__________________
escort mk4 1990 1.6 D sierra mk2 1988 2.0 OHC B+G+Elektryka transit 1991 2.5 D krótki niski omega A 1991 2.6 B, Full wypas+skóra,automat,150 koników,6 garów,bez LPG !!! |
21-01-2006, 11:58 | #4 |
ford::advanced
Zarejestrowany: 05-09-2005
Skąd: Bydgoszcz
Model: Fiesta/Mondeo/Vectra/ ProCeed
Silnik: 2.0 16V/2.0 16v/1.8 16V/2.0 16V
Rocznik: 94/2005/98/2010.
Postów: 282
|
Jesli beda to koncowki wtryskow to auto bedzie strasznie kopcic na czarno, filtr paliwa jest bardziej prawdopodobnyze wzgledu na szarpanie... dodam tylko tyle ze jak sa takie mrozy do ON dolewam BP95...
40l ON i 2l Bp95, bardzo pomaga w odpalaniu Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Nie ma podpisu bo nie pasuje do forum... |
25-01-2006, 16:14 | #5 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-12-2005
Postów: 6
|
nie wiem jak filtr paliwa ale wtryskiwacze były podobno wymieniane we wrześniu,do ropy dolałem denaturat ale dalej szarpie więc spróbuje z tym filtrem,choć kolega mechanik mówił mi że najprawdopodobniej ręczna pompka paliwa przepuszcza i się zapowietrza :|
|
26-01-2006, 13:13 | #6 |
ford::average
Zarejestrowany: 01-01-2005
Skąd: Lubin
Postów: 64
|
kolego rnajprawdopodobniej przyczyna twojej awari jest zasyfiony filtr paliwas nie stawial bym az tak bardzo na papke Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Pozdrawiam Łukasz |
03-02-2006, 15:12 | #7 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 25-10-2005
Postów: 4
|
To racej filtr. Miałem podobne objawy jak zatankowałem ropkę od jakiegoś typka.Silnik przerywał, nie wchodził na obroty.Zatankowałem zaraz na Shelu i mi sie motorek sam zaczął wyrywać! Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
07-02-2006, 18:56 | #8 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 26-12-2005
Postów: 6
|
niestety to nie jest filtr paliwa,bo wymieniłem i dalej to samo,na wolnych obrotach tak jakby mu paliwa brakowało albo powietrze dostawał ale tylko podczas jazdy jak stoi to pracuje równiuteńko!!!!
|
07-02-2006, 19:10 | #9 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 02-02-2006
Postów: 5
|
Sprawdz dobrze przewody paliwowe... mialem identycznie... wymienilem na gumowe(wczesniej mialem takie sztywne zaciskowe.... zalozylem na gumowe opaski i okazalo sie ze w zimie tamte sie kurczą i lubią puszczac lewe powietrze ... teraz jest ok... zacznij od tego bo tez niepotrzebnie wymienilem kilka czesci a to okazało sie dziecinnie proste... pozdrawiam i powodzenia!
|
07-02-2006, 21:39 | #10 |
ford::beginner
Zarejestrowany: 18-11-2005
Skąd: ok.Poznania
Model: mondeo
Silnik: 2500
Rocznik: 2001
Postów: 39
|
Zaluż między filtrem a pompą wężyk igielitowy przezroczysty zobaczysz czy idzie powietrze wykluczysz jedno koszt wężyka ok 3 zl ale nie radzę jeżdzić na tym wężyku dlużej niż kilka dni potem zaluż gumowy. W ten sposób dowiedzialem się że ja nie mam klopotó z zapowietrzaniem tylko jakieś inne k... jeszcze nie wiem co ale niech się ociepli to się dowiem
|