![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::amateur
![]() Zarejestrowany: 14-11-2010
Model: Focus
Silnik: 1.6 TDCI
Rocznik: 2005
Postów: 1
|
![]()
Witam WszystkichGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Niedawno zakupiłem Foczkę 2005 rok 1.6 TDCI i pojawił się pierwszy problem, mianowicie metaliczne stuki w komorze silnika. Ciężko powiedzieć czy to w silniku ale wydaje mi się, że to raczej coś przy osprzęcie silnika niż w samym środku. Stuki pojawiają się przy około 1 tysiącu obrotów i nie są zależne od sprzęgła a raczej od częstotliwości drgań silnika w zależności od obrotów. Piszę o częstotliwości drgań ponieważ pojawiają się koło tysiąca i jak zaraz gasną po wciśnięciu pedału gazu. Obejrzałem już wszystko co można okiem laika zobaczyć i nic nie widzę. Zaczynam się zastanawiać nad katalizatorem choć nie chce mi się wierzyć że rdzeń się poluzował przy przebiegu 140 tysięcy. Może ktoś z Was spotkał się z takimi objawami? Z góry wielkie dziękuje za pomoc bo jeszcze chwilę i doprowadzi mnie to obsesji. Dodam jeszcze, że te metaliczne stuki raz są raz ich nie ma dlatego nawet jak byłem w warsztacie to nic nie znaleźliGoście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.( |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::amateur
![]() Imię: Michał
Zarejestrowany: 18-09-2009
Skąd: Gostyń
Model: Focus
Silnik: 1.6 tdci
Rocznik: 2005
Postów: 5
|
![]()
Miałem podobnie, u mnie było to koło pasowe, koszt około 400 pln.
pzdr |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::beginner
![]() Zarejestrowany: 01-02-2010
Skąd: Czarnków
Model: Mondeo mk4
Silnik: 2.0 tdci
Rocznik: 2008
Postów: 10
|
![]()
Witam Mam podobny problem : stuki z okolic koła pasowego. Po zdjęciu pasak wieloklinowego ustają . Kupiłen nowy napinacz ale to nic nie dało pasek nada wpada w wibracje i trzesie napinaczem. Stukanie dobiega z okolic koła pasowego domyśłam sie że bedzie do wymiany . Po zdjęcie paska nie wyczuwam luzów na kole pasowym .
Czy one sa tak małe ,że nie da się tak tego sprawdzić? Jak inaczej zdiagnozowac to koło? ( wześniej wyglądało na napinacz, nie chciałbym kupowac koła niepotrzenbnie dopóki nie beda na 100 % ) Ps. Rozrząd wymieniony był przed 10 tys. Obecny przebieg 191 tys. Jak je zdjąć? Wystarczy odkręcic śrubę i schodzi ? Czytałe też na o problemach mondeo z tym kołem i tam podobno tez zależy to od sprzęgła jednokierunkowego alternatora. Czy w focusie TDCI 1.6 2006 jest takie sprzęło ? na koko nie widzę Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.) Pozdr. |
![]() |
![]() |