![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-02-2008
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo mk1
Silnik: TD
Rocznik: 1994
Postów: 673
|
![]()
Witam.
Moja fura zmaga się z trzecią zimą (za mojego posiadania). Zarówno fura, jak i ja mamy dość. Mam dość już wychodzenia wczesniej i kręcenia w nieskończoność, przepalania w ciągu dniu, jak chce mieć pewność, że odjadę. Wiele czytam o najróżniejszych metodach. Moje auto stoi pod blokiem, więc odpada wszystko co ma zwiazek z 230V. Do rzeczy. Spotkałem się z następującym rozwiązaniem: 1. drugi akumulator 2. zrobienie automatu rozruchowego (dołączenie równolegle drugiego akumulatora tylko i wyłącznie dołączając napięcie na rozrusznik. 3. Rozrusznik jest zasilany prądem o napięciu 24V przez co kręci jak szalony. 4. Podobno w sytuacji, gdy kręcenie jest naprawde krótkotrwałe (umożliwi odpalenie od strzału) to rozrusznikowi nic nie będzie, gorzej jeśli będziemy kręcić dłużej. 5. Drugi akumulator jest ładowany z instalacji (wg mnie to rozwiązanie ma kilka minusów), więc można po prostu co jakiś czas zabierać go do ładowania. Jak widzielibyście taką instalacje i czy ma to sens? A może da się zamontować mondkowi inny, wysokoobrotowy rozrusznik? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
![]()
a moze poprostu miec w dobrym stanie silnik, swiece zarowe i dobry akumulator z duzym pradem rozruchowym.
To ze zrobisz z auta ciezarowke dajac 24v instalacje to glupota. to ze bedzie krecil 10 razy szybciej to co to da?? Polacy to dziwny narod... nie zzrobia tego co jest do zrobienia , tylko wymysla nowe sposoby i wszystko dookola zrobia tylko nie to co trzeba. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | ||||
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-02-2008
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo mk1
Silnik: TD
Rocznik: 1994
Postów: 673
|
![]() Cytat:
Mam w aucie wartym 2000 remontować silnik? Cytat:
Cytat:
Pompa jest świeżo robiona, bo szlag ją trafił w trasie (lało sie paliwo). Dwa zaworki zwrotne, dobry aku, świece grzeją ino silnik sie kończy. Cytat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
ford::expert
![]() Imię: Wojtek
Zarejestrowany: 11-12-2005
Skąd: Warszawa , Łódz czasami...
Model: Mondeo Mk4 , Opel Movano
Silnik: 2.0 TDCI , 2.3 DCI-by V-tech 130KM / 170KM
Rocznik: 2008 , 2011
Postów: 3,635
|
![]() Cytat:
A , na poważnie , to doprowadź silnik i resztę podzespołów do porządku. Usuń usterki i ciesz się z aktualności podpisu... Takie kombinacje rzadko wychodzą na zdrowie...
__________________
Liczą się ludzie - nie samochody. Samochód jest tylko dodatkiem do człowieka i nigdy nie powinno być odwrotnie ! Nie ważne gdzie , nie ważne kiedy , nie ważne po co , ważne z kim. ![]() KU PRZESTRODZE ! http://www.youtube.com/watch?v=PAWZHL46B9Q 18+ !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
ford::specialist
![]() Zarejestrowany: 10-02-2008
Skąd: Bielsko-Biała
Model: Mondeo mk1
Silnik: TD
Rocznik: 1994
Postów: 673
|
![]() Cytat:
Cytat:
Nie sztuka jest wydać kupe kasy. Moje auto ogólnie jest w złym stanie, zarówno blacharskim jak i technicznym pomimo iż jest doinwestowane. Warte jest bardzo niewiele, a ja coraz częściej rozglądam się za innym. Nie chcę inwestować, tymbardziej iż wydaje mi się, ze silnik ma conajmniej drugie tyle niż to co pokazuje licznik (280) albo i więcej, auto ma bogatą przeszłość krajową i zagraniczną. Zdaje sobie sprawę, że pomysł generalnie jest może i głupi. Mnie jednak to nie obchodzi, obchodzi mnie tylko to, czy tak małym kosztem osiągnę zamierzony efekt, czy nie. Chciałbym odstawić pozostałe tematy na bok Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
ford::expert
![]() Zarejestrowany: 14-03-2005
Skąd: Uurainen (Fin)
Model: Focus , Suzuki DL 650 V-Strom
Silnik: 1,6 , 650
Rocznik: 1999 , 2005
Postów: 3,325
|
![]() Cytat:
Cytat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-02-2010
Skąd: Sieradz
Model: fiesta sprzedana
Silnik: 1,8d
Rocznik: 1997
Postów: 248
|
![]()
24V zalatwi instalacje-odradzam
ja w starym silniku posgrzewalem swiece, psikalem samostartem w kolektor i lapal prawie od razu. motor mial 380 tysi i slaba kompreche oraz pelno wyciekow
__________________
golf 2 1,6td>fiesta mk4 1,8d>astra 2,0+lpg>astra 1,6eco+lpg |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 09-07-2010
Skąd: .
Model: .
Silnik: .
Rocznik: .
Postów: 123
|
![]()
Ale ta słaba komprecha i wycieki to przez te świece i samostarter, czy to właśnie dlatego ich używałeś, bo to trochę niejasne? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::advanced
![]() Zarejestrowany: 27-02-2010
Skąd: Sieradz
Model: fiesta sprzedana
Silnik: 1,8d
Rocznik: 1997
Postów: 248
|
![]() Cytat:
__________________
golf 2 1,6td>fiesta mk4 1,8d>astra 2,0+lpg>astra 1,6eco+lpg |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Zablokowany
Zarejestrowany: 15-02-2006
Skąd: Złotów
Model: fs
Silnik: 1998
Rocznik: 95
Postów: 6,528
|
![]()
marix a sprawdzales kiedys kompresje ??
Moze olej juz przy niskich temperaturach robi sie tak gesty ze silnik ma bardzo ciezko. |
![]() |
![]() |