Forum Ford Club Polska

Sprawdzanie Numeru VIN





Wróć   Forum Ford Club Polska > Forum Ogólne > Ford Garage > Tuning
Rejestracja FAQ Kalendarz Dzisiejsze posty Szukaj

Komunikaty

Dołącz teraz!
Zapraszamy do rejestracji!
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum!


Odpowiedz
 
Narzędzia wątku Przeszukaj ten temat
Stary 23-02-2011, 14:25   #1
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

Witam!
Panowie, zastanawiam się czy wykonalna jest zmiana turbiny ze stałą geometrią na taką ze zmienną. Co trzeba by przełożyć oprócz turbo??
Pozdrawiam!


Ostatnio edytowane przez SRS ; 29-09-2023 o 11:43
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2011, 15:06   #2
wilhelm
ford::advanced
 
Avatar wilhelm
 
Zarejestrowany: 25-01-2010
Skąd: Katowice
Model: FOKA
Silnik: 2.5T
Rocznik: 2007
Postów: 296
Domyślnie Odp: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

na pewno jest wykonalna Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
wilhelm jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2011, 18:22   #3
rsdamian
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 21-04-2010
Skąd: lipsko
Model: mondeo
Silnik: tdci
Rocznik: 2002/3
Postów: 18
Domyślnie Odp: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

I odrazu hybryde tylko kto nam to zrobi
rsdamian jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2011, 18:26   #4
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

Cytat:
Napisał rsdamian Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
I odrazu hybryde tylko kto nam to zrobi
To w ogóle nie jest żaden problem.
Kwestia jak zrobić sterowanie do turbo ze zmienną geometrią w aucie które tego niema. Hybryda to jest pikuś...
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 23-02-2011, 18:52   #5
Rijndael
ford::professional
 
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 1,175
Domyślnie Re: Odp: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

Cytat:
Napisał Snajper_881 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
To w ogóle nie jest żaden problem.
Kwestia jak zrobić sterowanie do turbo ze zmienną geometrią w aucie które tego niema. Hybryda to jest pikuś...
Przełożyć. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Rijndael jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 24-02-2011, 17:11   #6
Snajper_881
 
Postów: n/a
Domyślnie Odp: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

Nie dziękuje Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Ten "producent" Twojej turbiny coś ostatnio zbiera nienajlepsze opinie. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Wiesz, że mam innego dostawce. Zrobienie turbiny to jest kwestia jednego telefonu i dwóch dni. Tylko ze wygląda to tak:
Seryjna turbina ze stałą geometrią = Hybryda ze stałą geometrią.
Seryjna turbina ze zmienną geometrią = Hybryda ze zmienną geometrią.

U mnie tak czy siak będzie inna turbina, kwestia czy da się wsadzić hybrydę ze zmienną geometrią łopatek, co trzeba przełożyć, założyć by to działało?

Rijndael, jakieś sugestie ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
  Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2011, 01:35   #7
heko
FCP TUNER
 
Avatar heko
 
Imię: Grzegorz
Zarejestrowany: 22-12-2007
Skąd: Kraków
Model: Edge
Silnik: 2.0tdci 235KM 500Nm
Rocznik: 2018
Postów: 7,805
Domyślnie Odp: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

...odpuść sobie..rób hybrydę ze stałą...będzie większy lag...ale cała zabawa w sterowanie geometrii Cię ominie...a jest to dość trudne jeśli w ogóle ...
__________________
WWW.GCS Tuning.pl

https://www.facebook.com/GCSTuning
FF3 RS 2.3EB 440+KM 600NM
Edge 2.0tdci 235KM 500Nm
Stinger 3.3 500KM 750N
https://www.facebook.com/GCSCARSKRAKOW
heko jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 25-02-2011, 01:41   #8
Rijndael
ford::professional
 
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 1,175
Domyślnie Re: Odp: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

Cytat:
Napisał Snajper_881 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
Rijndael, jakieś sugestie ? Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
No jedyna sensowna metoda to przełożenie odpowiednich elementów z innego auta (ze szrotu) na czele z ECU. Ale generalnie zgadzam się z Heko, że nie ma sensu tego robić.
Rijndael jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2011, 22:16   #9
rsdamian
ford::beginner
 
Zarejestrowany: 21-04-2010
Skąd: lipsko
Model: mondeo
Silnik: tdci
Rocznik: 2002/3
Postów: 18
Domyślnie Odp: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

Cytat:
Napisał heko Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
...odpuść sobie..rób hybrydę ze stałą...będzie większy lag...ale cała zabawa w sterowanie geometrii Cię ominie...a jest to dość trudne jeśli w ogóle ...
Heko ale co miales na mysli wiekszy lag... i powiec mi jak by sie sprawowala ,jaki mozna uzyskac moment ,bo jesli zrobiee w stalej geometri hybryde to czy max moment bedzie mozna uzyskac gdzies przy niskich obrotach ?hmm nie wiem jak to co mam na mysli napisac
rsdamian jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Stary 27-02-2011, 22:20   #10
Rijndael
ford::professional
 
Zarejestrowany: 24-04-2008
Skąd: Warszawa
Model: -
Silnik: -
Rocznik: -
Postów: 1,175
Domyślnie Re: [MK3]-Mondeo-Zmiana turbiny ze stałej na zmienną geometrię.

Zmienna geometria jest po to, żeby turbina dobrze pompowała w szerszym zakresie obrotów. Jak zrobisz hybrydę ze stałą geometrią to będzie pewnie dość późno wstawała.

Po co Ci w ogóle hybryda jak chcesz jeździć na niskich obrotach i tam mieć maksymalny moment?
Rijndael jest offline   Odpowiedź z Cytatem
Odpowiedz



Zasady postowania
Nie możesz zakładać nowych tematów
Nie możesz pisać wiadomości
Nie możesz dodawać załączników
Nie możesz edytować swoich postów

BB Code jest Włączony
EmotikonyWłączony
[IMG] kod jest Włączony
HTML kod jest Wyłączony

Skocz do forum


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 00:49.


User Alert System provided by Advanced User Tagging (Lite) - vBulletin Mods & Addons Copyright © 2024 DragonByte Technologies Ltd.