![]() |
|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
![]() |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
![]() |
#1 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-09-2009
Skąd: ze wsi
Model: 1
Silnik: Spalinowy
Rocznik: 79
Postów: 138
|
![]()
Produkcja modelu P100 rozpoczęła się w 1971r w fabryce Afryki Południowej, a później w Portugalii.
Jako bazę wykorzystano model Cortina MK3. Kabina posiadała długie drzwi z 2-drzwiowego sedana, i kończyła się zaraz za środkowym słupkiem. Część ładunkowa była otwarta z opcją zabudowy z włókna szklanego. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fot.clubtaunus.com.ar , photobucket.com W 1977 kontynuowano projekt już na bazie Cortina Mk4. Kabina została przeprojektowana stosując krótsze przednie drzwi z modelu 4-drzwiowego, oferując w ten sposób dłuższy przedział ładunkowy. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fot.compendium.co.za , forumer.com , iprimus.com.au W 1982 roku, produkcja P100 została przeniesiona z Afryki Południowej do Europy. Wtedy też zdecydowano się na zastosowanie europejskiej nazwy Sierra co nie miało znaczącego wpływu na sprzedaż tego modelu. W 1988 r. P100 produkowany był już z kabiną nowej Sierry. Do wyboru były silniki 2.0L oraz i 1,8 turbo-diesel. Produkcja P100 zaprzestano w 1993r wraz z wprowadzeniem nowego modelu Mondeo. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fot.ranchero.free.fr , zlomnik.pl W modelu P100, wykorzystywano jedynie przednią cześć nadwozia z wersji osobowej. Całe nadwozie było dłuższe i miało większy prześwit. W tylnym zawieszeniu zastosowano oś podobną konstrukcyjnie do tej stosowanej w najmniejszym Transicie. Do zamieszczenia artykułu zainspirowała mnie fotografia wrzucona kiedyś na forum przez kolegę TOMGOL`a, (mondeo Pick-up). Źródło : en.wikipedia.org Ostatnio edytowane przez Miras. ; 14-09-2011 o 11:39 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
![]()
masz jeszcze inne ciekawostki tego typu ??
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus ![]() Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-09-2009
Skąd: ze wsi
Model: 1
Silnik: Spalinowy
Rocznik: 79
Postów: 138
|
![]()
Mam, ale dział na te sprawy nie istnieje. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-08-2010
Skąd: okolice Radomia
Model: H. Accord & Jaguar XJ6
Silnik: 2.2 & 3.2
Rocznik: 1992 & 1996
Postów: 158
|
![]()
Ciekawa baza do jakichś modyfikacji jeśli ktoś ma tylko chęci i fundusz, np. tak jak Anglicy. Nawet kilka razy widziałem P100 na allegro.
Napęd na tył i lekko z tyłu może się niektórym spodobać... |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
ford::professional
![]() Imię: Maciej
Zarejestrowany: 08-02-2008
Skąd: Nowa Sól - Berlin
Model: Chrysler Voyager
Silnik: 2.5CRDi 140KM
Rocznik: 2001
Postów: 1,675
|
![]() Cytat:
Sławcio.. nie być złosliwy Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum.
__________________
Chrysler Voyager, 2001r, 2.5CRDi 140KM - rodzinny autobus ![]() Aktualnie na sterydach 167KM/390Nm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
ford::advanced
![]() Imię: Piotr
Zarejestrowany: 04-09-2008
Skąd: Kędzierzyn-Koźle
Model: Galaxy Mk3
Silnik: 1.6EB 160 KM
Rocznik: 2011
Postów: 462
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
ford::professional
![]() Zarejestrowany: 08-09-2004
Skąd: KATowice
Model: E38
Silnik: 2,8 24v
Rocznik: 97 Shadow Line
Postów: 1,166
|
![]()
kilka sztuk jest w posiadaniu sierrafanow
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 03-09-2009
Skąd: ze wsi
Model: 1
Silnik: Spalinowy
Rocznik: 79
Postów: 138
|
![]() Cytat:
Sierra P100 CREWCAB Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fot. invisionfree.com Sierra P100 Camp Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fot.proboards.com Sierra P100 'Lekko przedłużona' Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fot.invisionfree.com no i cukiereczek na koniec Sierra P100 CrewCab 82-87 Goście nie mogą oglądać obrazków w postach. Zarejestruj się klikając tutaj aby uzyskać pełen dostęp do forum. fot.invisionfree.com Ostatnio edytowane przez TOMAS ; 13-09-2011 o 22:57 Powód: Zmniejszenie fotek |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
ford::average
![]() Zarejestrowany: 17-08-2010
Skąd: okolice Radomia
Model: H. Accord & Jaguar XJ6
Silnik: 2.2 & 3.2
Rocznik: 1992 & 1996
Postów: 158
|
![]()
...że też się nie złamie ta długa.
|
![]() |
![]() |