|
Dołącz teraz!
|
Dołącz już teraz do największej społeczności miłośników Forda w Polsce. Zarejestruj się i uzyskaj pełen dostęp do wszystkich działów, tematów i opcji jakie oferuje forum! |
|
Narzędzia wątku | Przeszukaj ten temat |
08-08-2006, 17:04 | #1 |
ford::amateur
Zarejestrowany: 04-08-2006
Skąd: Wrocław
Postów: 4
|
Focus Diesel 1,8 TDDI nie uruchamia się
Mam spory problem - Focus 1,8 Endura DI 90 KM 1999 rp 120 000 km przejechane - zgasł dwa razy podczas jazdy a za trzecim zgaśnięciem już nie chciał zapalić :fcp11 . Kontrolki są OK, rozrusznik kręci jak dziki, ale fokusina nie pali. Filtr paliwa wymieniany był zimą - 10 000 km na nim zrobiłem.
Znajomy mechanik powiedział, że padła pompa wtryskowa, bo po odkręceniu przewodów paliwowych idących z pompy do wtrysków ciśnienie paliwa było za słabe aby wtryski się otworzyły i silnik zapalił. Mówi też, ze zapięcie na kompa nic nie da. Czy mam mu wierzyć??? i szukać pompy czy też zapiąć na kompa i sprawdzić co pokaże. Z góry dziękuję za pomoc. Dominik |
28-04-2007, 19:10 | #2 |
ford::average
Imię: Marcin
Zarejestrowany: 24-04-2007
Skąd: Pomorskie
Model: Mondeo
Silnik: 1,8 TD
Rocznik: 1999
Postów: 53
|
hmmm
przypuszczając ze pompa jest sprawna ....to prawdopodobnie filtr paliwa jest zapchany lub układ paliwowy zapowietrzony skoro gaśnie w trakcie jazdy |
29-04-2007, 10:56 | #3 |
ford::specialist
Imię: Kuba
Zarejestrowany: 21-05-2004
Skąd: Poznań- okolice
Model: Mondeo MK4/Fiesta MK6/Grizzly 700
Silnik: 1,8TDCi/1,25 LPG
Rocznik: 2008/2005
Postów: 881
|
Na Twoim miejscu pierwsze co bym zrobił to spróbował odpalić auto z osobnego zbiorniczka z paliwem- podepnij bezpośrednio pod pompe jakieś naczynie z ropą - tylko wcześniej spróbuj ją zalać żeby się nie zatarła, do tego sprawdź świece, ponieważ od długiego kręcenia mogły się spalić. Jak autko nie odpali, proponuje szukać jakiegoś dobrego magika od pomp boscha.
|
02-05-2007, 09:01 | #4 |
ford::average
Imię: Sylwek
Zarejestrowany: 26-12-2005
Skąd: Bydg-Fordon
Model: S-max
Silnik: 2.0
Rocznik: 2008
Postów: 181
|
Ja przez dwa ostatnie tygodnie walczyłem z takimi objawami w Mondeo 2.0 tddi. Okazalo się ze uszkodzona była pompka paliwowa ta przy zbiorniku i przewód powrotny tuż przy filtrze paliwa. Musisz wypiąć przewody elektryczne z tej pompki ( wjazd na kankał) i zobaczyć czy przychodzi tam napięcie w chwili kręcenia rozrusznikiem. Jeżeli tak to sprzwdzić pompke: na krótko doprowadzić +- 12V i powinno być ją słychać. Jeżeli to jest ok to moze gdzieś na tych pop...ych szybkozłączkach zaciąga powietrze. W mondeo ta pompka była przy prawym tylnim kole. Z tego co pamietam to chyba w focusie jej tam nie widziałem. Może być w zbiorniku, wtedy dostęp może być po podniesieniu tylnego siedziska pod jakąś gumą.
|